تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۴۳۵۹۷
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ظرف ده روز پیست کاکان ساماندهی شود / انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در آبشار یاسوج

۲
۰
ضرب العجل معاون استاندار: ظرف ده روز  پیست کاکان ساماندهی شود / انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در آبشار یاسوج
کبنا ؛معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و بسیج همه امکانات  دستگاه‌ها برای برگزاری مطلوب  جشنواره ملی برفی دنا شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست کارگروه گردشگری با اشاره به پروژه‌های در حال احداث گردشگری نظیر تله‌کابین یاسوج گفت: تله‌کابین برای استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد یک فرصت است، از سرمایه‌گذار می‌خواهیم ظرف یک هفته مجددا پروژه را فعال کند تا در زمینه تسهیلات بانکی به پروژه کمک شود.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیست اسکی کاکان دومین ظرفیت گردشگری این استان است، چند ماه است که به متولیان می‌گویم این مکان را سر و سامان دهید اما کاری انجام نشد تا فصل اسکی و ورزش‌های زمستانه رسید مردم هم از تمام نقاط کشور به خصوص مناطق گرمسیری به کاکان آمده‌اند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به ترافیک بالا در محور یاسوج_کاکان گفت: متولیان هیچ کاری در این پیست انجام ندادند این محور به دلیل استقبال بالای مردم برای استفاده از پیست و عدم برنامه‌ریزی متولیان مرکز تصادف شده است.
وی بیان کرد: این پیست در فصل تابستان یکی از گردنه‌های خوش آب و هوای استان است، از این فرصت استفاده کنید و با احداث آلاچیق، رستوران، کافی شاپ و هر چه در این مکان نیاز است اشتغال ایجاد کنید.
حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره ملی برفی در پیست اسکی کاکان که قرار است نیمه دوم بهمن برگزار شود، گفت: ظرف ۱۰ روز با همکاری راهداری، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با محوریت فرمانداری و استانداری پیست کاکان ساماندهی و پارکینگ موقت ایجاد شود و تمام دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر جشنواره ملی برفی بسیج شوند، ضمن اینکه طرح جامع پیست اسکی کاکان برای اختصاص اعتبار در سال ۱۴۰۱ ارائه شود.
وی آبشار یاسوج و تنگ مهریان را دیگر پروژه‌های حوزه گردشگری دانست و با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در آبشار یاسوج گفت: کمیته ساماندهی و مبارزه با زمین‌خواری در آبشار یاسوج تشکیل شود، ضمن اینکه برای تنگ مهریان نیز تشکیل چنین کمیته‌ای نیاز است.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حضور استان در نمایشگاه گردشگری تهران گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار لازم در این زمینه را اختصاص دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته زمین‌هایی با هدف اجرای طرح‌های گردشگری به افراد واگذار شده اما با گذشت ۱۰ و حتی ۱۵ سال کار خاصی انجام نگرفته که در حال بررسی این زمین‌ها و بازگرداندن آنها هستیم که طی یک ماه اخیر ۶ مورد خلع ید شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

استانداری
Iran, Islamic Republic of
والا تو این چند سال که ما خدمت ایشان هستیم نفهمیدیم تو زمینه بهداشت صاحب نظر است یا عمران...
استان بدبخت ک.ب.
....
Iran, Islamic Republic of
تو بجای این مشکلات بفکر ده کوری باشه ک داخلشی باش ن روشنایی ن ورودی شهر ن جادی درستی واقعا متاسفم
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1