تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۴۳۴۶۹
چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهور؛

رئیسی: هرمزگان نباید با این همه ظرفیت گرفتار فقر و بیکاری باشد/ حضور رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده هشت بندی + فیلم و تصاویر

۰
رئیس جمهور به استان هرمزگان سفر کرد + فیلم و تصاویر
کبنا ؛سیدابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه (23 دی ماه 1400) وارد فرودگاه بندرعباس شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش کبنا، رئیسی در چهاردهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه بندرعباس شد.
سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه وارد فرودگاه بندرعباس شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.
 بازدید از پروژه‌های استان، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران ، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان خواهد بود.
آیت الله رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای کشور، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان همراهی می‌کنند.

 
نظر رئیسی درباره امنیت هرمزگان 
    
هرمزگان نباید با این همه ظرفیت گرفتار فقر و بیکاری باشد
آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به هرمزگان اظهار کرد: توفیقی برای بنده و همکاران است که در هرمزگان هستیم که شکل گرفتن این استان همراه با مقاومت و ایستادگی بوده است.
وی افززود: مردمی که در برابر متجاوزان همواره ایستاده و تاریخ این استان همواره شجاعت و مقاومت این مردم را ثبت کرده است.
رییس جمهور با بیان این که من برای استان هرمزگان گفته بودم که بررسی های مقدماتی انجام شود و هیأت‌هایی اعزام شده و با مشورت نماینده ولی فقیه و استاندار و فعالان و اجتماعی و اقتصادی، نیازهای استان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: هرمزگان استانی صنعتی، اقتصادی، گردشگری که زمینه‌های بسیار بزرگی دارد و با این ظرفیت‌های ارزشمند برخی نارسایی‌ها، فقر و بیکاری معنا ندارد.

به گفته آیت الله رییسی، اگر اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن فعال شود ما در این استان شاهد فقر و بیکاری به حول و قوه الهی نخواهیم بود.
وی همچنین عنوان داشت: با تلاش هایی که استاندار و همه مدیران انجام می‌دهند و امنیت خوبی که در استان وجود دارد و این امنیت خلیج فارس را امن کرده و باید از نیروهای مسلح این استان نیز قدردانی کرد که تأمین امنیت را همواره تضمین کرده اند و حضور آگاهانه و با بصیرت آنان توانسته خلیج فارس را امن کند.
رییسی تأکید کرد: این امنیت سرمایه گذاری در استان را تضمین کرده است.
رییس جمهور در پایان اظهار کرد: با سرمایه گذاری که در این استان شکل می‌گیرد، توسعه خواهد یافت و با برنامه ریزی‌هایی که برای استان انجام شده، ان شا الله گام‌های موثری را نسبت به پیشرفت استان در بر داشته باشد و مردم عزیزمان این تفاوت را احساس کنند.




حضور رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده هشت بندی
 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر دو روزه خود به استان هرمزگان به صورت سرزده از منطقه سیل زده توکهور و هشتبندی شهرستان میناب بازدید و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور گفت: خوشبختانه با تلاش مردم و امدادگران، سیل در هرمزگان خسارت‌های جانی نداشت.
 رئیسی در جمع مردم بخش توکهور و هشتبندی افزود: خسارت‌های وارده شده به مناطق کشاورزی جبران می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد رونق کشاورزی در این منطقه از هرمزگان از سرگرفته شود.
رئیس جمهور گفت: برخی خواسته‌ها عمومی مردم نیز از جمله بازسازی جاده‌های آسیب دیده از سیل، تقسیمات کشوری و ارتقاء بخش به شهرستان، پیگیری و بررسی می‌شود.
رئیسی افزود: خواسته‌های شخصی و نامه‌ها هم، پیگیری می‌شود.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در اجتماع مردم خونگرم بخش توکهور و هشتبندی گفت: مردم این منطقه، زن و مرد همه اهل تولید و کشاورزی هستند و صبورانه در این عرصه مشغول به فعالیت اند.
    
آقای رئیسی افزود: مردم این منطقه روحیه انقلابی دارند و در دولت سیزدهم افتخار می‌کنم که در خدمت شما مردم انقلابی هستم.
رئیس جمهور در بازدید از منطقه زلزله زده گیشان غربی: تصمیمات لازم برای حل مشکلات مناطق زلزله زده در شورای اداری استان اتخاذ خواهد شد
سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه چهاردهمین سفر استانی خود در استان هرمزگان از منطقه زلزله زده گیشان غربی بازدید و از نزدیک با مردم این منطقه گفتگو کرد.

دکتر رئیسی با تشکر از اقدامات استاندار هرمزگان و بنیاد مسکن نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم زلزله زده منطقه گیشان غربی، به اقدامات عمرانی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: نیاز به بودجه بیشتری برای حل مشکلات در این منطقه است که در جلسه شورای اداری استان در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.
رئیس جمهور اظهار داشت: خدمت به این مردم عزیز وظیفه دولت است و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1