تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۳۴۴۸
در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه مطرح شد

تصمیمات نابخردانه در کهگیلویه

۲
۰
تصمیمات نابخردانه در کهگیلویه
کبنا ؛ امام جمعه دهدشت گفت: کهگیلویه محروم نیست کهگیلویه از دست تصمیمات نابخردان مظلوم واقع شده است. 
 به گزارش کبنا از کهگیلویه، روز چهارشنبه (22 دی ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد. در این آئین، عبدالعزیز موسوی به پیشنهاد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه منصوب و از خدمات دارا کریمی‌نژاد تجلیل شد.
حجت الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت در این آئین اظهار داشت: خیلی از مشکلات جامعه ما محصول عدم تقواست. اگر در کارها، فعالیت‌ها و تلاش‌های خود تقوا مد نظر ما باشد خیلی از مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.
وی افزود: متأسف و متاثرم از اینکه این همه قوم گرایی، سرحدی و گرم سیری در استان کهگیلویه و بویراحمد رواج دارد. جوانان دارای تعهد و تخصص را کنار می‌گذارند، چون از این حزب و آن جناح نیست.
  حجت الاسلام وحدانی فر افزود: کهگیلویه محروم نیست کهگیلویه از دست تصمیمات نابخردان مظلوم واقع شده است. آیا اگر آبریزی ایجاد بشود از محرومیت نجات پیدا نمی‌کند و یا اگر صنعت را می‌دیدیم الان وضع ما این چنین بود؟

وی اضافه کرد: کج‌اندیشی و عدم توجه و تصمیم گیری‌های غیر کارشناسی باعث این وضع شده است که جوانان کهگیلویه در دیگر استان‌ها از کار محروم شوند چون کد ملی آنها غیر بومی است. این جوانان به چه کسی پناه ببرند چقدر دوندگی کنند تا به او کار بدهند. 
  امام جمعه دهدشت گفت: انسان‌هایی که چاپلوس و خود شیفته‌اند و صرفاً صفات حسنه را برای شما بکار می‌برند خیر شما و جامعه را نمی‌خواهند، شما را بزرگ می‌کنند برای اینکه به اهداف خود برسند مراقب باشید رضایت خالق مهم‌تر است.
 امام جمعه دهدشت با بیان اینکه باید مجاهدانه تلاش کنیم تا شهرستان از این مظلومیت نجات پیدا کند، افزود: در دیگر شهرستان‌ها پروژه‌های همزمان تکمیل و به بهره برداری رسیده است اما در کهگیلویه پروژه‌هایی وجود دارد که همچنان با گذشت یک دهه و  بیشتر 10 تا 15 درصد پیشرفت کاری دارد.
 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ترصیح کرد: کریمی‌نژاد فرماندار سابق کهگیلویه مدیری خلاق، کاربلد، پیگیر، دلسوز و علاقمند به پیشرفت، و تلاش‌های شبانه روزی وی ستودنی است و برای موسوی فرماندار جدید آرزوی توفیق داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مردمی
کریم نژاد واتابک 2 فرماندار بودند وهیچ خروجی هم نداشت
نا‌شناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی 42سال گذشته فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ استان کهگیلویه دهدشت و توابع آن گرفته نتجه دستگاه نظارتی خوب عمل نکرده بهتر نظارت نمایند است خود دست تو طایفه‌ای گرای وجناحی مدیران که در کهگیلویه دهدشت و توابع آن معرفی می شوند نشانه خوبی است دخالت نمایند شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1