تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۴۴۳۳۲۲
یادداشت ارسالی؛

اوضاع وخیم عزل و نصب‌های مدیریتی

۴
۰
اوضاع وخیم عزل و نصب‌های مدیریتی
کبنا ؛مجید میری در یادداشتی به عزل و نصب‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرده و نوشت: چی می‌خواستیم؟! چی شد... دولت سید ابراهیم رئیسی با شعار «دولت مردمی» مبتنی بر استفاده از نیروهای جوان نخبه‌ی حزب الهی برای کارآمدی نظام اسلامی توانست اعتماد مردم را جلب کند. لیکن در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، پدرخوانده‌های جریان انقلابی با نگاه به ناسیونالیسم حزبی و گروهی سعی در مصادره‌ی یکایک مناصب استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند.
جریان تمامیت‌خواه اصولگرا آنچنان دایره‌ی انقلابی‌گری را تنگ کرده‌اند که گویا مصالح انقلاب و نظام را فقط و فقط از منظر حلقه‌ی اطراف خود می بینند. نمی‌دانیم که این پدرخوانده‌های انحصارطلب کی می‌خواهند به جوانان نخبه‌ی پاکدست اعتماد کنند؟
مگر شعار رهبر فرزانه انقلاب، جذب حداکثری و دفع حداقلی نیست؟ مگر ناتوانی دولت آقای روحانی به علت سپردن مدیریت کشور به کهنسالان نبود؟ (دولت فسیل گرایان) با این نگاه انحصار طلب، کی فرصت به جوانان نخبه می‌رسد؟
با انتصاب احمدزاده به استانداری این استان محروم و انقلابی، انتظار می‌رفت که به سرمایه‌های جوان و تحصیلکرده، بهای مضاعف داده شود اما شواهد نشان می‌دهد که نیروهای با سابقه‌ی ۳۰ سال به بالا و حتی یکبار باز نشسته، اسب خود را زین کرده‌اند که همچون ایام گذشته بر مناصب مدیریتی چنبره بزنند. مگر نه اینکه (آزموده را آزمودن خطاست.) شرایط بغرنج کنونی بهترین گواه بر کارنامه‌ی مدیریتی پدر خوانده‌هاست. از مدیران دولت مردمی و نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد عاجزانه تقاضا می‌شود که فرصت خدمت را به جوانان پاکدست، نخبه و انقلابی بدهند تا اوضاع ناامیدکننده‌ی مدیریتی را به سمت آرمان‌های انقلاب سوق دهند چه آنکه تقوای سیاسی ایجاب می‌کند کار را باید به کاردان سپرد و غل و زنجیر تحریم‌های داخلی را با تکیه بر توان مدیران جوان و تازه نفس از دست و پای ملت گشود. والعاقبة‌للمتقین.
-------------------------------------------
مجید میری
دبیر آموزش‌ و پرورش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهبان نژاد بهمئی
Iran, Islamic Republic of
بین گزینه های متعدد آموزش و پرورش جوانی انقلابی و مردم دار‌ که از بویراحمد هستند اتفاقا بنا به دلایلی میتواند تحول و انگیزه ایجاد کند بین جوانان فرهنگی دکتر مرتضی فروغی فرد ایشون با برنامه های جدید و اهدافی خوب آمده تا خونی تازه تزریق کند به بدنه خسته آموزش پرورش...
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
بشینید تا موحد بذاره جوانان کار کنند .....😂 ایشان فقط بستگانش رو به نوایی برسونه ...گردن مردم و خدمت خورد ...کجای کاری ککام
Iran, Islamic Republic of
روحانی مدیر تخصصی می گذاشت نه فسیل حالا شده فسیل بی ارتباط وسالمندی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ککا و پاتاوه و بالا از طایفه ما نیس و توقعی هم نیاشته بون . پستلکو کم خمونه ! تازه هرچه حساب کتاب ایکنیم غیر سی فامیلل نزدیک خمون چی حتی وگیر بقیه طوایف بویراحمد پایین هم نیایه !!!
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1