تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۴۳۱۶۴
کبنا گزارش می دهد؛

سرپرست جوان و تغییرات در شهرداری دوگنبدان

۲
۱
سرپرست جوان و تغییرات در شهرداری دوگنبدان
کبنا ؛این روزها شورای شهر و شهرداری دوگنبدان درگیر انتخاب شهردار است. اما طی مدت گذشته اتفاق نویی در شهرداری رقم خورد، در گیر و دار انتخاب سرپرست یکی از نیروهای جوان و کاردان این سازمان به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد، که اقدامات متفاوتی را در شهر رقم زد. هر چند که معدود افرادی، نسبت به برخی اقدامات فعلی شهرداری اظهار مخالفت کرده اند، اما طی این چند ماه رضایت عمومی از شهرداری وجود داشته است که نتیجه عملکرد سرپرست شهرداری و مشاوران او بوده است.
به گزارش کبنا نیوز، سیدمصیب موسوی تاکنون از مشاوران خود بهره خوبی برده است و در زمینه های ترافیکی و نورپردازی های سطح شهر و دیگر موارد کارهای بسیار خوبی انجام داده، که در گذشته شاید دو سال باید صرف می شد تا این کارها انجام می گرفت.
اولین خبری که از شهرداری دوگنبدان شنیده شد حل و فصل مشکلات کارگران بود، بعد از آن فراخوان هایی برای همکاری در زیباسازی شهری منتشر شد که مسبوق به سابقه نبود. راه اندازی سایت شهرداری و انتشار اخبار، مناقصه ها در این سایت از دیگر اقداماتی بوده که شفافیت در شهرداری را رقم زده است.
نصب المان شهر دوگنبدان در ورودی شهر، اصلاح چهارراه زندان پس از سالها، زیباسازی خیابان معروف به کوچه برلن و تبدیل به کوچه چتری، نورپردازی های سطح شهر و درخت های بلوارها، نورپردازی ها در پل های هوایی، ایجاد دیوار سبز از جمله اقدامات نو و بدون سابقه در این شهرداری بوده است.

توجه به نورپردازی ها در سطح شهر و همچنین معابر، توجه به مبلمان شهری، توجه به ایجاد فضاهای سبز، زیباسازی شهر و استفاده از رنگ های شاد در زیباسازی شهر، به قدری در ایجاد حس شادابی شهری اهمیت دارد که در سالهای اخیز، جزو دغدغه های مهم شهرهای بزرگ شده است. مسائلی که اتفاقات مبارکی را برای شهروندان و مسافران و گردشگران رقم می زند. این موضوعات هیچ گاه مورد توجه شهرداری نبود، و حال که موسوی این راه را در پیش گرفته، قطعا مردم توقع و انتظارات بیشتری خواهند داشت هم از او، و هم از شهردارانی که در آینده قرار است در این شهر مدیریت کنند.
همراهی اعضای شورای شهر با سرپرست نیز از اتفاقات مبارک در این چند ماهه گذشته بوده است.
در گچساران همیشه بحث از نخبه کشی و مهاجرت نخبگان به شهرهای دیگر وجود داشته است، و همیشه این بحث وجود دارد که «باید به جوانان شایسته این شهر میدان داد تا مردم از علم و تخصص آنها بهره مند شوند». یکی از همین جوانانی که عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته سیدمصیب موسوی مرد پر کار این روزها در شهرستان گچساران است، یکی از جوانانی که بر اساس اصل شایسته سالاری و فرای از مسائل جناحی، مسئولیت های مختلفی در انتظار او است.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهري
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار جوان
تنها ايراد به همين المان ورودي شهر بنام دوگنبدان ميباشد كه اي كاش گچساران نصب ميكردند
درسته كه شهر بنام دوگنبدان ميباشد اما به اعتراف همگان در دنيا و در كل ايران شهرمان را بنام گچساران ميشناسند و انشااله در اولين فرصت المان بنام گچساران تغيير يابد
گرگعلي
Iran, Islamic Republic of
خدا وكيلي دوگومزون هم وابي اسم كه اول شهر نوشتينه
بابا كل ايران اي شهر و اسم گچساران ايشناسن
خواهشا عوضش كنيد
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1