تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۴۳۱۵۳
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد

۰
مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد
کبنا ؛مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد (روز سه شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ ) در دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با گرامی داشت فرا رسیدن این مناسبت گفت: پیامبر اسلام (ص) فرمودند بهشت درجات دارد و جهنم هم طبقات دارد، بالاترین درجه بهشت مربوط به کسانی است که ما را با قلب دوست دارد و با زبان و دست ما را یاری می‌کند، آن که ما را با قلب دوست دارد و با زبان یاری می‌کند بنابراین درجات بهشت بر اساس محبت به پیامبر و اهل بیت پیامبر است.
 وی با بیان اینکه امروز یکی از مصادیق این حدیث شهدا هستند و یکی از این مصادیق بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که با قلبش پیامبر و اهل بیت او را دوست داشت و با زبان و دستش آنها را یاری کرد، اظهار کرد: در دوران زمان طاغوتیان از بنی امیه تا بنی‌عباس هم زبان آنها و هم دست آنها و هم قلب آنها علیه پیامبر کار کرد و بسیاری از آنها اعتقاد قلبی به پیامبر هم نداشتند، در روزی که خانه حضرت علی علیه‌السلام را محاصره کردند با همه وجود یعنی قلب و زبان و دست به جنگ او آمدند بنابراین در اسفل السافلین قرار می‌گیرند. 
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از سادات را طاغوت شکنجه و اعدام کردند، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ بعثی‌ها که اسرای جنگی را زندانی می‌کردند اعتقادی به فاطمه زهرا و اهل بیت پیامبر (ص) نداشتند.
 حسینی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت امام (ره) بر ضد حرکت‌های طاغوت علیه دین و خاندان پیامبر قیام کرد و اگر این حرکت نبود امروز اثری از دین اسلام نبود، تصریح کرد: امروز رسانه‌های مختلف غرب و بیگانه ارزش‌های دینی و ملی را زیر سؤال می‌برند و با حرکت‌ها و رویکردهای خود دروازه‌های جهنم را بر روی انسان‌ها باز می‌کنند.
 وی با تاکید بر اینکه قیام امام (ره) سبب حرکت در جهت اسلام و زنده نگه داشتن نام و یاد اهل بیت شد، ادامه داد: داعش حکومت تشکیل داد و قبور انبیای الهی را نابود و سبب فتنه بزرگی شدند اما حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس شرارت آنها را نابود کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس صدام درصدد تجاوز به ایران بود و هر کجا دست آنها نمی‌رسید موشک بر شهرها می‌ریخت و بمب‌های شیمیایی را بر شهرها و جبهه‌ها ریخت این عمل او سبب خوشحالی غرب و دشمنان شد بنابراین امروز اگر کوتاه بیاییم آنها این جنایات را تکرار خواهند کرد.
 حسینی با بیان اینکه غربی‌ها به ایجاد داعش اعتراف کردند، تاکید کرد: داعش نوامیس مسلمانان را خرید و فروش می‌کرد و غرب در این شرایط نقشه خود را پیاده می‌کرد و اگر داعش پیروز می‌شد مرحله بعد دستیابی به بغداد توسط داعش بود که توسط سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی سقوط کرد.
 وی با بیان اینکه چهره آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی در جنگ داعش مشخص شد، اظهارکرد: یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهید سلیمانی نباید فراموش شود زیرا اگر آنها نبودند ناموس ملت ایران لگدمال می‌شد همانند آنچه که داعش در کشورهای منطقه ایجاد کرد.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشنام با تمام قدرت آمدند که ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی را حذف کنند با توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف نتوانستند خللی به انقلاب اسلامی وارد کنند، داعش را تشکیل دادند در مقابل اسلام که یک فتنه بزرگی بود و حاج قاسم سلیمانی وارد شد و این فتنه را در هم کوبیده و این‌ها را نابود کرد گرچه امروز اینها هستند هم فکر و هم خودشان هستند بنابراین باید هوشیار و آگاه باشیم و نباید فراموش کنیم دوران دفاع مقدس را که رژیم بعث عراق با حمایت غرب، آمریکا و دیگر حامیان جنایت‌ها کرد و حتی از بمب‌ها شیمیایی استفاده کرد.
 حسینی تصریح کرد: اگر کوتاه آمده‌ایم و غافل شده‌ایم این حوادث اتفاق می افتد، فتنه داعش را غرب و آمریکا شکل دادند و این گروه تروریستی هر کجا رسید سربرید و فجایعی را رقم زد که در تاریخ کم نظیر بود و غرب حمایت و کمک می‌کردند.
 وی افزود: اگر داعش در سوریه پیروز می‌شد مرحله بعدی بغداد و کشور عراق بود، حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با تدبیر جلوی این گروه تروریستی ایستاد و از سقوط سوریه و عراق جلوگیری کرد. البته هدف آنها ایران اسلامی بود که با حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدام به جنایت می‌کردند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر حکومت اسلامی آسیب ببیند دیگر آن حکومت طاغوتی سابق که کوتاه آمده حکومتی را استقرار می‌کند که صدها برابر از حکومت طاغوتی خواهد بود.
 حسینی عنوان کرد: هیچ گاه در دوران دفاع مقدس صدام را محکوم نکردند بلکه تشویق می‌کردند، و این ذات آمریکای خبیث است و اگر از تمام خیابان‌های آمریکا صدای اذان شنیده شود، اصلاً باور نکنید چراکه زندگی آنها در خون و جنایت آغشته است.
 بنا بر این گزارش، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی با حضور پیکر مطهر شهید قربان عادل نژاد که پس از ۳۹ سال شناسایی شده با حضور پر شور مردم و مسئولان در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
 گفتنی است که در این مراسم از ۴ نفر مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از مدافعان حرم این استان تجیلیل شد، استان کهگیلویه وب ویراحمد ۸۳ مدافع حرم و یک شهید مدافع حرم به نام سردار شهید ستار اورنگ دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1