تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۴۳۰۹۹
در مراسم تودیع معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کنایه یاری‌پور به سید ناصر؛ پوزش می‌طلبم، تأخیر شد

۲۰
۰
کنایه یاری‌پور به سید ناصر؛ پوزش می‌طلبم، تأخیر شد
کبنا ؛معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود کنایه‌هایش را به سید ناصر حسینی‌پور زد و گفت: «از برادر عزیزم «سید ناصر حسینی‌پور» پوزش می‌طلبم، تأخیر شد در رفتن ما.»
 به گزارش کبنا، مراسم تکریم و معارفه اردشیر یاری‌پور معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مهمان ویژه این مراسم غلامرضا تاجگردون نماینده مردم سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود.

بیشتر بخوانید:

تاجگردون در تودیع یاری: من چنین حسی ندارم که نباید باشم / خیلی این روزها برای پست آویزان می‌شوند، ارزش ندارد ( + فیلم )

اردشیر یاری‌پور در ابتدای کلامش در این مراسم، گفت: لازم می‌دانم از ایل بزرگ‌ استانم که پرچمدار مبارزات سیاسی و اجتماعی بود، ایل بزرگ بویراحمد از علیا تا سفلی تشکر کنم. انسان‌های فهیم و بزرگی که به مانند انصار به ما مهاجرین لطف داشتند این لطف را هیج وقت فراموش نخواهم کرد. مردان بزرگ و تاریخ سازی که در این ۸ سال ما کوچکترین بدی از آنها ندیدیم.
 یاری پور گفت: سپاس دارم از شرف و آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد، «سید شرف الدین ملک حسینی» مرد مجتهد و آگاه، انسانی که افتخار داشتم در دو دوره انتخابات خبرگان جزء اصلی اعضای ستاد ایشان باشم.
 وی از استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد از خادمی تا احمدی تقدیر کرد و گفت: از نهادهای امنیتی تقدیر می‌کنم که در طول ۳۵ سال خدمت به من اعتماد کردند و یک بار به من زنگ نزدند، از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده با صداقت استان حجت الاسلام بزرگواری، از مرد شاد استان سردار هاشمی، نماینده ادوار مجلس موحد، نماینده مردمی آقای «زارعی» و از فرهنگی خوشنام روشنفکر تقدیر می‌کنم و تقدیر از آقای دکتر «تاجگردون» اظهر من الشمس است. ایشان برای بنده سنگ تمام گذاشتند و در حالی که در مراسمات مدیران شرکت نمی‌کردند اما امروز حضور پیدا کردند.

 یاری پور اضافه کرد: از برادر عزیزم «سید ناصر حسینی‌پور» پوزش می‌طلبم، تأخیر شد در رفتن ما، حدود یک و نیم سال قبل تقاضای کناره گیری کردم در شورای معاونین گفتم من جایی که اقتدار نداشته باشم، کار نمی‌کنم.
 اردشیر یاری پور در ادامه افزود: از سید قدرت الله حسینی تشکر می‌کنم ایشان طی این سه ماه درگیر بودند که «یاری‌پور» تمدید کرده است یا نه، ولی انتظارم از «سید قدرت» پیش از این بود چون در حق ایشان نیکی کرده بودم خداوند ایشان را حفظ کند.
 معاون سابق پژوهشی، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در انتقاد به برخی از رفتارها، بیان کرد: در بین مسئولین می‌شنوم که جریان انقلاب، ما همه جریان انقلاب هستیم، نمی‌توانیم خط کش بکشیم که این جریان انقلاب است و آن نیست همه ما جریان انقلاب هستیم و انقلاب کردیم، همه ما در مقطع راهنمایی گچساران در راهپیمایی‌های اول انقلاب شرکت کردیم، جنگ شد جبهه رفتیم. تنها نیرویی هستم که در جنک مجروح شدم ولی جانبازی سهمیه ندارم.
اردشیر یاری پور اضافه کرد: نظام، انقلاب و ولایت را قبول داریم. پس انقلابی این است. ۸ سال هم با موفقیت کار کردیم من خواهش دارم این خط کش‌ها را بردارید، خط فکری آزاد هست. و هر جریانی پیروز شود، طبیعی است که بر مسند باشد. ولی خط کشیدن صحیح نیست.
 یاری پور در ادامه به بیان شروع کار خود در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: معلمی ساده بودم از «ده احمد» دیشموک شروع کردم بعد باشت آمدم باشت چند سالی مسئولیت داشتم و از گچساران اینجا بودم آن چه در توان داشتم انجام دادم اگر انجام ندادم در توانم نبودم.

 وی خاطرنشان کرد: در سیستم اداری مشکلاتی وجود دارد قطعاً خیلی‌ها ناراحت شدند من عذرخواهی می‌کنم چند نیروی خدماتی داریم من پیگیری کردم اما از دوستان خواهش می‌کنم که مشکل این نیروها حل شود.
 یاری پور در ادامه صحبت‌هایش به ارتباطش را زارع‌پور اشاره کرد و گفت: در جمع ما یار و دوست قدیمی هست که از شهریور 97 با هم بودیم. جناب آقای زارع پور از اینکه ایشان را چند روزی تنها گذاشتم، عذرخواهی می‌کنم. من بدقولی کردم، واقعیت این است من نمی‌توانم از امور مالی وزارت خانه خواهش کنم روحیه‌ام سازگار نیست هر جا باشم باید اقتدار در تصمیم گیری‌هایم باشد.
 غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسامی در این مراسم گفت: خدمت در جمهوری اسلامی مثل زندگی کفترها اسیت هر چهار سال یک گروه به بالا می‌پرند و گروه دیگر به پایین کوچ می‌کنند.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که به شدت از رفتن یاری‌پور نگران بود، به بیان عملکرد یاری‌پور پرداخت و در وصف او صحبت‌های زیادی کرد.





نام شما

آدرس ايميل شما

بنگرو
Iran, Islamic Republic of
سلام . خسته نباشید .
اقتدار و کاریزما میبایست برگرفته از شخصیت و توانایی خود شخص باشد .اقتدارت به حمایت تمام و کمال تاجگردون بود و اقتدار تاجگردون نیز به گلوگاه و گردنه بودجه بود . همانند جناب تاجگردون اسامی اشخاص و ایلات و نهادها را به هم دوختی و رزومه ارائه نمودی ، خبری هست ؟ بگو ما هم بدونیم شیطون .
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه حناب حاج زارع پور ببیند به مدرسه ما تشریف آوردن قول یه لپ تاپ را به مدرسه دادند آمدیم یه نامه نوشتیم رفتیم پیش اردشیر خان عزیز و از آنجا به نزد رمضانی رفتیم ولی اگر شما دیدین ما هم دیدیم .خدا حفظشون کناد
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دنبال شوهای تبلیغی و خودشان دادن است
تاجگردون خیلی خیلی دوست دارد دیده شود

خیلی دوست دارد خودش را خوب و موجه جلوه دهد
اما!!!!!
جناب تاجگردون :
مردم دم خروس را ببینند یا قسم حضرت عباس را،؟؟؟
مردم مافیای قدرت و ثروت شما را ببینید یا تبلیغات شما و یارانتان را
مردم مدبران ناتوان گماشته شده توسط شما را ببینید یا سخنرانیهای این روزها را....

جناب تاجگردون:
برای شما و دوستانتان همه چیز تمام شد!!!

شما را نه برای افکارتان بلکه به خاطر اعمالتان حذف کردند
چوب خدا صدا ندارد......
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
عسل- گردو - کهره شکال- ...
Iran, Islamic Republic of
همه را به تمسخر گرفته . حیف نهاد مقدس آموزش و پرورش
معلم
Iran, Islamic Republic of
هرکسی را که تووسایر .
دستگاه فرهنگی عظیم استان که تودر کوره قوم گرایی آن
میدمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا این استان، این کیه مگه چکار کرد برا اموزش و‌پرورش که اینطور بزرگش کردن؟؟
محمود بوستان
Iran, Islamic Republic of
تو هم به جایی رسیدی که صحبت از اقتدار کنی.اول اینکه این حرف حرف خودت نیست . و دوم اینکه شماها در زمان تاجگردون چه کارها که نکردین.شماها فقط فقط اجرا کننده اهداف آقای نماینده بودین.
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کلمات جان تو الکی آدما رو بزرگ نکن
یکی ندونه فکر میکنه یاری معاون رئیس جمهور بوده
بعدش تاج بی تاج شده و بزودی پاسخگو خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان

ببخشید اشتباه تایپی بود
Iran, Islamic Republic of
غیر از اینکه منطقه ای عمل میکردین،آموزش و پرورش هر زمان که سیاست واردش شد نسل جوان سوخت مهمترین و زیارتنامه نه در ایران بلکه در جهان همین وزارتخانه هست که متاسفانه رها شده است آنهم سیاست زدگی نابودش کرده مغایر با قانون اساسی مدارس غیر انتفاعی تاسیس شد و هر معلم بازنشسته ای بنگاهی برای خود درست کرده و بچه های محروم از درس وامانده و بیسواد شدند عدالت اجتماعی فدای همین سیاست‌های غلط در آموزش و پرورش شده هر نماینده ای که قبول میشه از بدو ورود ابتدا تغیرات وسیع و بدون هدف در آموزش و پرورش را شروع می‌کند معلم‌های باسواد سرزده می‌شوند و در گوشه ای کز می‌کنند و افرادی که سابقه کمتر دارند در مرکز شهر دنبال پست می‌گردند و در خدمت نماینده و این رویه ای است بسیار اشتباه که چوب آن را نسل‌های آینده خواهند خورد
هادی
Iran, Islamic Republic of
به ولا یاری پور صد نور و شرف بهتر از تاجگردونه.
تاجگردون فقط خودنمایی میکنه.
فقط میخواست یه تیکه به دولت فعلی و نیروهاش بندازه.
آویزونتر از خودت و یارانت ندیدم
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاً به تاجگردون اجازه دادند که بیاد تو مراسم تودیع و معارفه، مگه ایشون چه منصب دولتی داره، چرااداره اطلاعات ا اجازه دادند.
بویراحمد احمد
Iran, Islamic Republic of
ایشان تاجگردونن ۸ سال رییس ۲ کمیسیون بزرگ مجلس و جزو ۱۰ نفر اول کشور بودن تاجگردون تاجگردون است ادم کمی نیست
Iran, Islamic Republic of
فرمودید انتظارت از سید قدرت بیشتر از این بود
یعنی میخواستی بیشتر بمونی اخیه سی صندلی
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
خدا و خت و عدل هاشمی نخوووووووووووووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
بعضی ازنمایندکان ازنمایندگی فقط اخراح مخالفان و انتصاب طرفدارهاشون رو بلدن
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم به اندازه‌ای که برای بازنشستگی یاری مراسم تودیع برگزار کردن برای سردار شهید سلیمانی هم مراسم برگزار کردن یانه؟
شهیدی که به خاطر امنیت اینا جانش رو ازدست داد
هشت سال خدمت کردی پشت میز دستور میدادی
Iran, Islamic Republic of
پس جلسه یاری سیاسی بوده عمدا تاجگردون رو دعوت کرده بود بعد تاجگردون صحبت میکنه به دودلیل اومدم چون یاری گفته بود جلسه ختم من بیاد آخه جلسه تودیع چه ربطی به ختم داره؟؟؟؟؟؟؟
البته تاج حق داره چون بدجوری از مجلس اخراج شد حالا هم میخواد خودش وطرفدارانش عقده ها شونو خالی کنن
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب اقای یاری به هر چه دوست داری قسم هیچ کس به اندازه تو و زارع پور اقبال نداشت به راحتی یک عمر مدیریت کردید ایا واقعا هنوز هم می خواستید مدیر باشید قطعا سود داشت برایتان چون هنوز دست و پا می زدید تمدید کنید بگزارید لا اقل یه چند تای دیگه هم به نان و نوایی به رسند
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1