تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۴۳۰۲۷
یکی از اهالی فدارسیون فاش کرد

کنعانی زادگان در دام «تله جنسی»

۱
۱
کنعانی زادگان در دام «تله جنسی»
کبنا ؛ بعید است این روز‌ها کسی اخبار مرتبط با ورزش را پیگیری کرده باشد و با داستان محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی ایران آشنا نباشد. به تازگی، فایل صوتی منتسب به او پخش شده که در حال مکالمه با خانمی است و از او درخواست نامتعارفی دارد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، در این مورد کاری به زندگی خصوصی افراد نباید داشت و آن‌ها را نباید زیر ذره بین برد، ولی موضوعی که درخواست کنعانی زادگان از مخاطبش را نامتعارف جلوه می‌دهد این است که بازیکن مطرح ایران از طرف مقابل می‌خواهد با او در اتوبوس تیم ملی ایران ملاقات کند. در آن فایل صوتی، صدای منتسب به کنعانی زادگان ادعا می‌کند با راننده اتوبوس آشنا است و می‌تواند ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب قرار ملاقات را در آن محل نهایی کند.
انتشار آن فایل صوتی واکنش‌های زیادی در پی داشته و بسیاری از جریمه احتمالی مدافع ثابت تیم ملی ایران نوشته اند. عده‌ای هم با بیان اینکه زندگی شخصی افراد به خودشان مربوط است خواسته اند در این ماجرا، جریمه‌ای متوجه کنعانی زادگان نشود. البته که عده‌ای دیگر هم با توجه به جایگاه کنعانی زادگان به عنوان یک بازیکن ملی پوش و البته نقش او به عنوان الگو برای بازیکنان جوان اشاره کرده و گفته اند باید جریمه‌ای درخور، متوجه این بازیکن شود.
البته که بخش بحث برانگیز داستان کنعانی زادگان مربوط به ورود احتمالی «پرستو» به این پرونده است؛ یک تله مشخص برای ستاره تیم ملی ایران. در این مورد هم شایعه زیاد شده و حتی عنوان شده یکی از هم پستی‌های کنعانی زادگان در تیم ملی این پاپوش را درست کرده تا با حذف او، خودش به تیم ملی برسد! شایعه‌ای جنجالی که یکی دو روز گذشته با واکنش بسیار تند مدافع مورد نظر هم روبرو شده است. با این حال، نکته‌ای که در این بین بیشتر مطرح شده و حالا اهالی فدراسیون هم رفته رفته روی آن صحه می‌گذارند، «تله جنسی» یا همان «پرستو» است. این موضوعی است که همین امروز یکی از اهالی فدارسیون که نخواسته نامش فاش شود در گفتگو با خبر ورزشی به آن اشاره کرده و گفته است: «تله جنسی یا دام شیرین (انگلیسی: Honey trap هانی ترپ) عملیاتی است که در آن تلاش می‌شود تا با تهدید به برملا کردن روابط نامشروع جنسی یا عاطفی و رسواسازی «هدف» تله، او را به عنوان عامل به خدمت خود درآورد. پس از جنگ جهانی دوم، تله جنسی چنان در اروپا رایج شده بود که دولت ایالات متحده به کارمندان خود در خارج از این کشور دستور داد مافوقان خود را از هرگونه رابطه عاطفی با خارجی‌هایی که کشورشان تهدیدی علیه آمریکا است مطلع سازند.
در فوتبال نیز چنین مواردی دیده شده است؛ بازیکنانی که خواسته یا ناخواسته سبب نابودی همبازی خود شده اند. حالا محمد حسین کنعانی زادگان به نظر می‌رسد قربانی «پرستو» یی باشد که آگاهانه از ساده لوحی و جوانی این مدافع ملی پوش سوء استفاده کرده و زندگی شخصی و ورزشی‌اش را تخریب کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستو !!!!!!!
مگه میشه آدمی مشکل نداشته باشه بعد شاهین و عقاب و پرستو روی شونش بشینه؟!!!
مثل آقای نجفی وزیر و شهردار سابق تهران - که با بقول شما با (پرستو) ازدواج کرد بعدش هم (پرستو) را کشت.

موضوع ریشه فرهنگی در ایران دارد بایستی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی روی این موضوع کار کند( خیلی مهم است)
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1