تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۴۲۹۸۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

ماجرای مزایده باغ داماد «غلامرضا تاجگردون»

۲
۰
ماجرای مزایده باغ داماد «غلامرضا تاجگردون»
کبنا ؛وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه در یادداشتی نوشت: «موکل نیز تا حصول نتیجه پرونده اعاده دادرسی باغ کوچک و جدای از زمین و باغ بنوشکه بعنوان مال معرفی و بعد از دو بار انجام مزایده خریدار برای آن پیدا نشد و نهایتا به موکل مسترد گردید که مستند آن پیوست است.» 
به گزارش کبنا نیوز، بعد از انتشار خبری در رسانه‌های استان مبنی بر «مزایده باغ بنوشکه متعلق به داماد نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس» آقای «ع. ا» مالک باغ آن را تکذیب کرد و نوشت: «مزایده‌ای در کار نیست، دیر آمدید.» 
رسانه‌ها با انتشار نامه رسمی دادگستری از فروش به صورت مزایده باغ بنوشکه به دلیل بدهکاری مالی خبر دادند. واگذاری و فروش باغ بنوشکه به صورت مزایده توسط دادگاه اعلام شده بود و از سوی دیگر مالک باغ آگهی این ملک را برای فروش در سایت دیوار منتشر کرده بود. 
کامبیز عباسیان،  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه در یادداشتی این خبر را کذب خواند و نوشت: «موکل به موجب حکم دادگاه حقوقی مکلف به پرداخت مبلغی در حق شخصی بنام شمس شدند. از آنجائیکه موکل هیچ گونه رابطه حقوقی و قراردادی با خواهان پرونده نداشتند موکل نیز تا حصول نتیجه پرونده اعاده دادرسی باغ کوچک و جدای از زمین و باغ بنوشکه بعنوان مال معرفی و بعد از دو بار انجام مزایده خریدار برای آن پیدا نشد و نهایتا به موکل مسترد گردید که مستند آن پیوست است.» 

به گزارش کبنا، متن کامل نامه به شرح زیر است؛ 
با نام و یاد خدا
احتراما اینجانب کامبیز عباسیان وکیل پایه یک دادگستری بوکالت از آقای عادل امینی به استحضار میرسانم: 
موکل به موجب حکم دادگاه حقوقی مکلف به پرداخت مبلغی در حق شخصی بنام شمس شدند. 
از آنجائیکه موکل هیچ گونه رابطه حقوقی وقراردادی با خواهان پرونده نداشتند حکم صادره بنا به تشخیص اینجانب خلاف قانون و شرع صادر شده بود لذا نسبت به این حکم و در راستای ماده ۴۷۷ از قانون آیین دادرسی کیفری درخواست اعاده دادرسی و در حال رسیدگی است.
موکل نیز تا حصول نتیجه پرونده اعاده دادرسی باغ کوچک و جدای از زمین و باغ بنوشکه بعنوان مال معرفی و بعد از دوبار انجام مزایده خریدار برای آن پیدا نشد و نهایتا به موکل مسترد گردید که مستند آن پیوست است. 
باتشکر و تجدید احترام
کامبیز عباسیان
وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی قوه قضاییه
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خبر چرت..
خو فروش باغ مردم ب ایشا چ
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کاش صاحب محترم باغ بنوشکه اعتراف میکردن که زمینهای این باغ در اصل متعلق به چه خانواده ای بوده وچگونه وبا چه روشی به ایشان واگذار گردیده است
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1