تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۴۲۹۵۲
مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی در آیین تودیع و معارفه رؤسای جهاد کشاورزی؛

با پشتیبانی ها «مرغ منجمد» را دم در خانه های مردم رساندیم / آقای معتمدی پور بسیار امیدوار به تحول هستند

۳
۰
با پشتیبانی ها «مرغ منجمد» را دم در خانه های مردم رساندیم / آقای معتمدی پور بسیار امیدوار به تحول هستند
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هوشنگ محمدی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (9 دی ماه 1400)، آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
هوشنگ محمدی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی در این آیین گفت: اگر کشاورزی را به عنوان یک مثلث سه ضلعی فرض کنیم، نسبت به سایر وزارت خانه ها در بخش های فنی و مهندسی، بخش نهادهای اجرایی (تعاونی ها و تشکل ها و ...)، حوزه سرمایه گذاری، فعالیت های مختلف و گسترده ای در این حوزه ها صورت می گیرد.
محمدی «با بیان اینکه اگر وظایف مختلف خود در جهاد کشاورزی را اجرایی کنیم تحول ایجاد کرده ایم» اظهار کرد: 95 درصد فعالیت ها توسط تولیدکنندگان و کشاورزان اتفاق می افتد و فقط 5 درصد در بخش های مختلف اجرایی و مهندسی صورت می گیرد که باید آنها را مدیریت کنیم.
محمدی با اشاره به «ایرادات موجود حقوقی» بیان کرد: اراضی کشاورزی ما سند ندارند، در دولت سیزدهم داریم تلاش می کنیم که سندسازی اراضی کشاورزی را انجام دهیم.
وی گفت: امروز اگر تولیدات پایین است و توزیع پایین است، بر اثر مدیریت من و شما است، اگر در بازار نظم حاکم نیست بخاطر مدیریت من و شما است، فعالیت ما مهم است، ان شاالله در کنار هم با شعار می توانیم، و با علم و پشتیبانی کار و فعالیت کنیم و خدمات رسانی کنیم.

امروز کرامت انسانی، باید حفظ شود، در نظام توزیع هوشمند تنظیم بازار، در خصوص توزیع مرغ منجمد با پشتیبانی ها دم در خانه های مردم کالا را رساندیم، و صف های توزیع مرغ تشکیل نشد.
محمدی خطاب به تاج الدینی گفت: آقای مهندس تاج الدینی، از فضای مجازی دلگیر نشوید، اگر وجدان شما راحت است و با خدای خود عهد بستید که برای توسعه کشاورزی استان خود کار کنید و کار کردید، به مرور زمان ثابت می شود که ملت هم از شما راضی هستند.
وی گفت: من ندیدم که آقای تاج الدینی تلاش بکند که بماند چون بعضاً اتفاق می افتد، آرزوی سلامتی برای ایشان دارم. در هر بستری که بخواهند در خدمت این عزیز هستیم.
محمدی همچنین خطاب به معتمدی پور گفت: امروز (تودیع و معارفه) باز هم تکرار خواهد شد، همکاران بسیار ارزشمندی در وزارت  جهاد کشاورزی حضور دارند. گزینه هایی که برای ریاست سازمان جهاد کشاورزی معرفی شدند، همه گزینه های کارآمدی بودند. اما ملاک ها و شاخصه هایی داشتیم که به جناب آقای معتمدی پور رسیدیم، یکی از ملاک های ما برای انتخاب ریاست امیدوار بودن است. همچنین اعتماد داشتن به ظرفیت های داخلی استان نیز از ملاک های ما بوده است.
وی گفت: آقای معتمدی پور بسیار امیدوار و مسلط هستند و خیلی محکم اعتقاد دارند که می توانیم تحول ایجاد کنیم.
محمدی گفت: به این استان بنا به دلایل مختلفی تعلق خاطر دارم، اینجا آب و هوای شبیه به اردبیل دارد، و وقتی اینجا می آیم فکر می کنم که به اردبیل وارد شدم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عادل
Iran, Islamic Republic of
/حدی داره ۶ماهه همسایه فقیر ما دنبال مرغ منجمد ارزان میگرده یکبار هم رفته سر صف کتک خورد
Iran, Islamic Republic of
این مرغ منجمد که میفرمایی وقتی مصرف میکنی انگار گونی پلاستیکی رفته تومعده.تفاوت با مرغ زنده طوری هست که همان مرغ زنده بخری هم سالمتر وهم به صرفه تر است
سجادکریمی
Russian Federation
ما کشاورزان مشخص خواهیم کردکه کدام یک از این دوستان مدیریت قوی در حوزه کشاورزی داشته زمان مشخص خواهدکرد نه استانداری ونه جهادکشاورزی.. فقط فیلا منتطر هستیم ببینیم مدیرکل جهادکشاورزی جدید چگونه خواهد بود درست است که ما با اقای تاجدالدینی مشکل داشتیم ولی فیلا هیچ امیدواری از نماینده گان فعلی هم نداریم هنوز نامه ما روی میز نماینده بویراحمد ودنا هست
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1