تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۴۲۹۳۰
یادداشت ارسالی

پیام تبریک جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور به مناسبت حماسه 9 دی

۰
پیام تبریک جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور به مناسبت حماسه 9 دی
کبنا ؛
جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور با ارسال پیامی به این پایگاه خبری، حماسه 9 دی را تبریک گفت. به گزارش کبنا متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه یوم الله ۹ دی بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان مبارک باد. حماسه یوم الله بزرگ دی ماه ۱۳۸۸ و حضور پررنگ مردم ایران زمین با آن فرهنگ حماسه‌ساز بزرگ عاشورایی و ولایتمداران ولی فقیه زمان در ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ پر رنگ انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام انقلابی برگ زرین دیگری در افتخارات مردان و زنان با غیرت ایرانی به حساب می‌آید. حماسه ۹ دی نماد شرف استقلال و بصیرت همه جانبه مردمی است که با جان و دل برای حفظ اسلام انقلابی و آرمانهای نورانی انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای رعدآسا بر فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام فرمودند: اگر دشمنان داخلی و خارجی در برابر اسلام انقلابی آرمانهای بزرگ نورانی انقلاب اسلامی فتنه‌گری کنند با تمام وجود در برابر تمام زیاده‌خواهی‌ها و فتنه گری دشمنان خواهند ایستاد. یوم الله ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت تا ابد ماندگار گردید و دشمنان انقلاب اسلامی مأیوس و شکست دادند و قلب امام عصر (عج) و جانشین برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی  و تمام آزادگان جهان را شاد و خرسند ساختند. ۹ دی با بصیرت تمام توسط مردم ایران زمین و ولایتمدار در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی توسط دنیاطلبان و خاموش کردن این فتنه در تاریخ اسلام بی‌نظیر است. ۹ دی درد بزرگ و فراموش نشدنی حکمیت ابوموسی اشعری را تاحدودی التیام داد ولی زخمهای آن تا ابد دهر باقیست. ۹ دی تجلی نور خدا در قلوب مردم ایران زمین برای سرکوب و خاموش کردن فتنه گران زمان بود. 9 دی جنگ با ناکثین پیمان شکن قاسطین ستمگر و مارقین انحرافی خارجی از دین زمان بود. ۹ دی از تکرار غربت های ائمه معصومین علیه السلام در ۲۵۰ سال ممانعت به عمل آورد. 9 دی فرق مسلمانان ولایی را با فتنه‌گران داخلی و خارجی به تفسیر کشاند. ۹ دی حمایت همه جانبه از ولایت مطلقه فقیه بود. ۹ دی مردم ایران زمین بدون درخواست سفیر سالار شهیدان بیعت مجدد با ولی مطلقه فقیه زمان کردند و بر سر بیعت به یادگار ماندنیشان ایستادند تا زمان ظهور اباصالح المهدی عج.
۹ دی نشان دهنده فرهنگ عاشورایی در میان ایرانیان است. ۹ دی از کودک و نوجوان، جوان، میانسال، زن و مرد مسلمان و هر ایرانی وطن پرست را با خود به دنبال داشت. 9 دی مبارزه با مفسدین زمان بود. ۹ دی در سرمای زمستان بود ولی پیکر تنومند انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام انقلابی در آن سرمای زمستان گل محمدی داد. ۹دی در سرزمین ایرانیان ولایی وطن پرست بود ولی هیمنه ی پایه های متزلزل کاخ سفید و روسیاه آمریکاه و کاخ سبز بی روح و ضد ولایت معاویه زمان حاضر را به لرزش درآورد. ۹دی غیرت، شجاعت، عزت، ایمان، ولایتمداری و تمدن برجسته مردم ایران زمین را به نمایش گذاشت. ۹دی قیام مختار ثقفی عزیز و دوست داشتنی نبود ولی اگر مختار محبوب قلوب دلها و منتقم هم زنده بود در این روز بزرگ همراه و همگام با مردم ایران زمین بود. ۹دی مانور بزرگ اعلام آمادگی یاران ابا صالح المهدی عج بود. ۹دی یک حرکت عظیم و نورانی برای عزتخواهی مردم و اسلام انقلابی بود. ۹ دی سوره کوثربود و ابتر عاص بن وائل زمان بود و مردم ایران زمین با ندای نورانی لبیک گویان فریاد برآوردند ولی فقیه زمان خامنه‌ای عزیز کوثر است و دشمنان ابتر است.
۹ دی روز یوم الله بزرگ عاشورای ایرانیان بود. ۹دی ندای هل من ناصر ولی فقیه زمان بلند نشد ولی لبیک یا خامنه ای تا آسمان هفتم به گوش ملائک رسید و در این کره خاکی به سمع و نظر شرق و غرب عالم رسید. 
۹ دی یک روز به یادماندنی است ولی حقیقت و ماهیتش خیر من الف شهر بود. ۹ دی حاکی از بیداری و جان فشانی مردم ایران زمین از اصل ولایت فقیه است. ۹دی ثمره خون شهیدان اسلام از صدر تاکنون بود. ۹ دی برای همیشه تاریخ ساز شد. 
۹ دی روز فضل و بخشش فریب خوردگان دوران بود و روز غضب و خشم بر فتنه‌گران اسلام انقلابی و ایران قوی و مقتدر اسلامی بود.
۹ دی روز یأس و ناامیدی امپریالیسم جهانی و حامیان آن‌ها بود. ۹ دی روز پیروزی حق بر باطل بود. ۹ دی چنان بصیرتی در میان مردم ایران زمین به وجود آورد که نیازی ندیدند ولی فقیه زمان در بین باشد ولی به همه فهماندند ولی فقیه در دل و جانمان جای دارد. ۹ دی روز جان بر کف شدن برای ایران اسلامی و آرمان‌های اسلام انقلابی بود. ۹ دی یوم‌الله غدیرخم بود در سراسر ایران زمین. ۹ دی لبیک یا خامنه‌ای ولی فقیه زمان بود. ۹ دی انوار بصیرت نورانی الهی بود در دل و جان مردم ایران زمین و مسلمانان و آزادگان جهان.
هر آنچه درباره یوم‌الله دی بگویم زبان، فهم، عقل، اندیشه و چشم الکن بود.
و هزاران قلم قاصر..
و فقط می‌توانیم بگوییم ۹ دی یوم‌الله نورا لیس کمثله نور بود.

جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1