تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۴۲۸۸۱
رئیس کمیته مینی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

اعزام تیم‌های مینی فوتبال آقایان و بانوان کهگیلویه و بویراحمد به رقابتهای کشوری

۱
اعزام تیم‌های مینی فوتبال آقایان و بانوان کهگیلویه و بویراحمد به رقابتهای کشوری
کبنا ؛رئیس کمیته مینی فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی تیم های مینی فوتبال آقایان و بانوان استان برای شرکت در اولین دوره رقابتهای مینی فوتبال کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (7 دی ماه 1400) حاتمی رئیس کمیته مینی فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی تیم های مینی فوتبال آقایان و بانوان استان برای شرکت در اولین دوره رقابتهای مینی فوتبال کشور خبر داد.
آرمان حاتمی، رئیس کمیته مینی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود: با توجه به جلسه هماهنگی روسای کمیته های مینی فوتبال کشور در تهران و نامه های ارسالی از فدراسیون همگانی کشور ،اولین دوره مینی فوتبال آقایان و بانوان کشور در بهمن ماه به میزبانی یکی از استان های کشور برگزار می شود.
حاتمی ،رئیس کمیته مینی فوتبال استان ادامه داد:با توجه به اینکه فعلا زیر ساخت برگزاری مسابقات مینی فوتبال در دو بخش آقایان و بانوان در استان مهیا نیست ،روز جمعه گذشته با هماهنگی انجام شده با هیات همگانی استان و شهرستان های استان و کمیته های مینی فوتبال و با همکاری هیات همگانی گچساران و کمیته مینی فوتبال این شهرستان تست انتخابی و استعداد یابی بازیکنان برای دو رده آقایان و بانوان در این شهرستان در محل استادیوم بشارت برگزار شد .
رئیس کمیته مینی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز رضایت از وضعیت فعلی این کمیته در استان و شهرستانها اظهار داشت :در حال حاضر به جزو شهرستان دنا کمیته مینی فوتبال بقیه شهرستانهای استان فعال و نفرات این کمیته ها مشخص و انتخاب شده است .

حاتمی ،نبود فضا و زمین مناسب برای تمرینات و مسابقات تیم های مینی فوتبال در دو بخش آقایان و بانوان را مهمترین مشکل این کمیته در شهرستانها عنوان و اظهار امیدواری کرد با حمایت اداره کل ،هیات همگانی استان شاهد رشد و شکوفایی این رشته نو پا در استان باشیم.
رئیس کمیته مینی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد ،برگزاری دوره های مربیگری و داوری ،برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی را یکی از برنامه های مهم پیش رو این کمیته عنوان و تصریح کرد:انشالله بعد از رقابتهای قهرمانی کشور ،برنامه ریزی مدون برای برگزاری مسابقات مینی فوتبال در سطوح شهرستان ها و استان در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان ،بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان انجام و تیم های قهرمان به رقابتهای قهرمانی کشور اعزام می شوند.
حاتمی رئیس کمیته مینی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال ادارات و دستگاههای اجرایی استان با شرکت 24 تیم گرامیداشت هفته ی بسیج و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خبر و بیان داشت:در گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دیدار دوستانه ای بین دو تیم پیشکسوتان در شهر یاسوج برگزار که با تساوی پر گل 7 بر 7 به پایان رسید.
آرمان حاتمی ،رئیس کمیته مینی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد در پایان از ظرفیت و پتانسیل بازیکنان استان در این رشته نوپا خبر و از روسای هیات های همگانی استان ،شهرستانها و کمیته های مینی فوتبال شهرستانها تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1