تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۴۲۸۷۵
طی ۸ سال گذشته؛

پرداخت معوقه ۲۰ ساله پاداش مناطق محروم معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
پرداخت معوقه ۲۰ ساله پاداش مناطق محروم معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: یکی از کار‌های بزرگی که در طول ۸ سال گذشته انجام شد پرداخت معوقه ۲۰ ساله پاداش مناطق محروم معلمان استان بود که با پیگیری‌های انجام شده ۳۵ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (7 دی ماه 1400) هادی زارع پور با اشاره به اینکه در این مدت ۸ ساله سیستم گرمایشی ۷۵۰ مدرسه استاندارد سازی شده است، افزود: در مدت مذکور انقلابی در بحث فضای آموزشی مدارس استثنایی استان ایجاد شد و ۶ فضای آموزشی با تیپ استثنایی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد.
وی با بیان اینکه ۷ مرکز اختلالات یادگیری در حوزه آموزش و پرورش استثنایی ساخته شد، اضافه کرد: همچنین تنها تعداد ۴ پژوهش سرا برای دانش آموزان استان وجود داشت که با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی به ۱۳ مورد ارتقا یافت.
زارع پور گفت: ۱۲ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی برای دانش آموزان استان خریداری شد.
مدیرکل آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه در حوزه توسعه، تجهیز، احداث و تکمیل طرح‌های آموزشی در مدت ۸ سال اخیر گام‌های بزرگی برداشته شده است، گفت: علاوه بر این ۴۳۸ طرح، ۲۳ سالن ورزشی از محل اعتبارات ورزش و آموزش و ۳۲ نمازخانه، ۲۵۰ چشمه بهداشتی تحویل داده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین طی مدت یادشده چهارهزار و ۸۴۹ نفر در آموزش و پرورش استان به طور قانونی استخدام شدند.
زارع پور با بیان اینکه در حوزه امور رفاهی نیز در مدت مذکور ۵۳۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به فرهنگیان پرداخت شده است، عنوان کرد: همچنین ۵۸ میلیارد تومان وام مرابحه (۱۲ درصد) به همکاران فرهنگی که مشکل مادی داشتند پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۶۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای احداث مدرسه در مناطق محروم استان و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در ۲ ماه اخیر اختصاص داده شده است، تاکید کرد: همچنین ۵۰ میلیارد تومان بعد از سفر ریاست جمهوری بهاستان برای جمع آموزی مدارس کانکسی اختصاص یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار و ۴۰۰ مدرسه در این استان در شرایط کرونا به شبکه اینترنت با همکاری اداره کل فناوری و ارتباطات و شرکت مخابرات استان متصل شدند.
زارع پور ادامه داد: طی مدت یاد شده ۵۱ هزار و ۶۲۵ نسخه درسنامه برای دوره متوسطه که دسترسی به گوشی و تبلت نداشتند تهیه شد.
وی عنوان کرد: همچنین در بازه زمانی مذکور ۲۲ هزار درسنامه در قالب لوح فشرده برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی نداشتند تهیه شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس اطلاعات میدانی که بدست آمده بود حدود ۴۸ هزار دانش آموز در استان تلفن یا تبلت نداشتند که با کمک طرح هدایت (هر دانش آموزان یک تبلت) برای برخی از آن‌ها تبلت خریداری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
اگه من هم ۸ سال رئیس بودم، هر سال ۱ کار انجام میدادم، عملکردم از این هم بهتر بود
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1