تاریخ انتشار
جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۴۲۷۴۶
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

کار غلط شهرداری یاسوج، باید شرایط آینده را هم سنجید / لزوم برخورد سخت با اراذل و اوباش در کف خیابان

۳
۰
کار غلط شهرداری یاسوج، باید شرایط آینده را هم سنجید / لزوم برخورد سخت با اراذل و اوباش در  کف خیابان
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: دستگاه قضا به شدت با اوباش برخورد کند باید بازدارندگی بیشتری وجود داشته باشد تا اراذل و اوباش با اسلحه در کف خیابان وحشت و رعب در استان ایجاد نکنند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به احادیثی از معصوم اشاره کرد و گفت: آرزوهای دور و دراز در افراد موجب می‌شود تا از خداپرستی و زهد و تقوا باز بمانند این آرزوها باعث غفلت انسان می‌شوند لذا باید در برابر نعمتهای خدا شاکر باشیم و بدانیم که سراسر عالم نعمت خداست نعمتهای مادی و معنوی که خداوند به ما ارزانی داشته است.
 امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند می‌فرماید شاکر نعمت‌ها باشید تندرستی و سلامتی از نعمتهای بزرگ خداوند است همچنین نعمت‌های معنوی مثل ایمان به خدا و پیامبر و ائمه اطهار هم از جمله نعمت‌هایی بوده که باید مدنظر قرار گیرد نماز خواندن هم یکی از نعمت‌هایی است که باید مغتنم شمرده شود.
 امام جمعه یاسوج گفت: برخی آن قدر بی عرضه‌اند که خداوند آنها را به درگاه خود راه نمی‌دهد هر چند این عده فکر می‌کنند وقت نماز خواندن و راز و نیاز و دعا و عبادت خداوند را ندارند اما اینها در واقع از درگاه خداوند رانده شده‌اند.
 وی انقلاب را هم یک نعمت بزرگ دانست و گفت: با انقلاب بسیاری از داشته‌های خود را که از دست داده بودیم به دست آوردیم همه ارزشها لگدمال شده بود و دیگر اثری از معنویت و اخلاق وجود نداشت.
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در خطبه دوم به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: 4 دی ولادت حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام است خداوند آن حضرت و سایر پیامبران را برای هدایت بندگانش فرستاد کشورهای غربی پیرو حضرت مسیح علیه السلام هستند باید از آنها پرسید این همه ظلم ستم و حمایت از ستمکارانی مثل رژیم آل سعود و صهیونیست‌ها به چه دلیل است چرا این همه ظلم و تعدی و یاغی‌گری و خون‌ریزی می‌کنید تمامی این اقدامات و کارها با مکتب و شریعت حضرت عیسی مسیح علیه السلام همخوانی ندارد. 
وی همچنین به ۵ دی ماه روز ایمنی و مقاوم سازی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت: خانه‌های خود را باید خوب بسازیم مقاوم سازی را فراموش نکنیم ساختن صد درصدی در همه جای یک شهر اشتباه است در شهر یاسوج جایی برای نفس کشیدن نیست در همه کوچه‌ها و خیابان‌ها ساخت و ساز صد درصدی صورت گرفته اگر زلزله‌ای رخ دهد یا بحرانی اتفاق افتد چه باید کنیم.

امام جمعه یاسوج

 خطیب نماز جمعه یاسوج تصریح کرد: درست که شهرداری هم به دلیل مشکلات مالی نیاز به فروش تراکم دارد اما نباید مشکلات و بحران‌های غیر قابل پیش‌بینی آینده را دست کم بگیریم و باید برای هر بحران و اتفاقی در شهر خود پیش بینی لازم را داشته باشیم.
 وی گفت: در جاهای دیگر کشور شنیده‌ایم که حتی یک متر اضافه اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود لذا این کارها در شهر و دیار ما غلط است باید شرایط آینده را هم بسنجیم.
 امام جمعه یاسوج به 7 دی ماه سالروز تشکیل سوادآموزی هم اشاره کرد و گفت: پیامبر علم‌آموزی را در دورترین نقطه جهان واجب شمرده است با همین بی سوادی است که ستمگری و خیانت در جامعه حاکم می‌شود ریشه ظلم و ستم بی سوادی و نداشتن دانش است نادان در هر جایی قرار گیرد موجب خرابکاری خواهد شد.
 وی به پنج شنبه ۹ دی روز بصیرت هم اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی چه قبل و چه بعد از پیروزی با سختی‌ها و مشکلات زیادی همچون تحریم‌ها و جنگ و بحران‌ها و فتنه‌ها مواجه شد. 
این مسئول حضور مردم در ۹ دی را خنثی کننده توطئه دشمنان در فتنه ۸۸ ذکر کرد و با بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان فتنه ۸۸ بود گفت: دشمن به بهانه تقلب در انتخابات صحنه‌پردازی کرد و فتنه بزرگی راه انداخت خسارت‌های زیادی بر کشور وارد گردید وحدت ملی مورد هدف قرار گرفت و بعضی افراد ساده‌لوحانه و برخی هم آگاهانه در زمین دشمن بازی کردند و شرایط سختی به کشور تحمیل گردید.
 وی گفت: اما مردم آگاه و با بصیرت به میدان آمدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند حضور مردم در روز ۹ دی انقلاب دیگری بود که آتش فتنه را خاموش کرد و دشمن ناکام ماند.
 حسینی در ادامه با انتقاد شدید از شرارت‌ها در کوچه و خیابان‌ها به خصوص موارد اخیر تیراندازی و نزاع در شهر یاسوج گفت: دستگاه قضا به شدت با چنین افرادی برخورد کند باید بازدارندگی بیشتری وجود داشته باشد تا اراذل و اوباش با اسلحه در کف خیابان وحشت و رعب در استان ایجاد نکنند.
 وی با بیان اینکه اقدامات دستگاه قضایی برای مقابله با اشرار و اراذل و اوباش تاکنون خوب بوده یادآور شد: اما اگر برخورد جدی‌تری با اینها شود دیگر جرأت ایجاد رعب و اوباشگری در کف خیابان را نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهرداری نمیتونه جدول از طرف جاده بلکو بطرف پل سوم را اجرا کنه که آب اومده خونه ها را برداشت میخوای کار دیگه بکنه
Iran, Islamic Republic of
پل سوم بشار کلا فراموش شد
ایل سرافراز تامرادی
Iran, Islamic Republic of
کبنا بین اینهمه مطلب فقط علیه شهرداری تیتر زدی؟ مشکلت با مقدم و روشنفکر چیه؟ پول نمیدن؟ پس تیتر بزن
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1