تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۴۲۷۲۴
در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مجلس با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور؛

احمدزاده خطاب به رئیس جمهور؛ مدیران جدید کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کردیم، وزارتخانه‌ها تعلل می‌کنند

۱۹
۰
احمدزاده خطاب به رئیس جمهور؛ مدیران جدید کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کردیم، وزارتخانه‌ها تعلل می‌کنند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران است در همین خصوص مدیرانی جهادی، انقلابی و همسو با دولت به وزارت‌خانه‌ها و سازمان معرفی کردیم اما برای انتخاب آنها تعلل می‌شود.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران است در همین خصوص مدیرانی جهادی، انقلابی و همسو با دولت به وزارت‌خانه‌ها و سازمان معرفی کردیم اما برای انتخاب آنها تعلل می‌شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش گردشگری، آب، نفت و گاز، معادن و سایر حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید که از دولت سیزدهم می‌خواهیم به کمک استان بیاید و در این زمینه جدی ورود کند.
 وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور و برخی اعضای دولت در نهم مهرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: اعتباراتی خوبی در این سفر برای استان مصوب شد، انتظار ما این است که مساعدت ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات عمرانی به استان شود.

 در ادامه حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به تأخیر تکمیل پروژه پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: نیاز است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار بیشتری را تزریق کند.
 سید ناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت هم در این دیدار خواستار توجه ویژه دولت برای رفع مشکل بیکاری این دو شهرستان شد.
 مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون گفت: سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو، هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) نسبت به سرمایه گذاری در استان اقدام کنند.
 به گزارش کبنا، عمده مطالب بیان مشکلات استان در زمینه تأمین و تخصیص اعتبارات پروژهای سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت و اعطای تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری، تأمین اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان، ایجاد دو شهرستان دیشموک و چار روسا، توجه به تأمین اعتبار سد تنگ سرخ یاسوج و گزارش پیشرفت آن، در خواست تأمین اعتبار نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک در خیرآباد، درخواست توجه وزارت نفت به سرمایه گذاری در صنایع بزرگ وابسته به نفت و گاز در سطح استان، رفع موانع سد آبریز در کهگیلویه، رفع موانع و مشکلات آبرسانی دشت امام زاده جعفر و باشت و منطقه ناز مکان و دیل، تأمین اعتبار برای اتمام جاده دهدشت پاتاوه، توجه و تسریع در ساخت سد سقاوه، توجه به جاده‌های روستایی و صعب العبور استان، توجه به طرح‌های گردشگری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، و دیگر پروژه‌های نیمه تمام استان بود که توسط نمایندگان محترم و استاندار استان مطرح و مورد توجه رئیس جمهور محترم قرار گرفت. نامه‌هایی در زمینه‌های مختلف در یک بسته کامل نیز تقدیم ایشان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
برای یک بار هم که شده صحبت های این استاندار را منصفانه مطالعه کنید و ببینید دولت کی رو گذاشته استاندار! یعنی واقعا استان براشون مهم بوده که این رو گذاشتن استاندار. واقعا یکی باید به این بگه اگر نمیدونی چه باید بگی لااقل چیزی نگو. رفته تا پیش رئیس جمهور که بگه مدیران رو عوض بکن. عوض بکنه که امثال تو رو بذاره. اصلا کجا بودی و چه کار مفیدی کردی واسه این مملکت؟واقعا البته رئیسی که خودش فقط انشالله و ماشاالله بلده استاندارش از این بهتر نمیشه.
دهستان بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
چرا صحبتی از تونل دیل نشد پروزهای از این محمی در استان نداریمواقعا یادتان رفت اقایانپس دیگر نیاید بازدید واین مدت که میامدید برای گردشگری
غضو
Iran, Islamic Republic of
ما که ندیدیم تغییرات مدیران رو ..
Iran, Islamic Republic of
. انقلابی و جهادی مثل فرماندار و شهردار انتخاب و انتصاب کردند واقعا حیف...
Romania
خدا میدونه چه مدیرانی انتخاب کردین که باب دل وزارتخانه نیست اول نیرویی که میخواستین انتخاب کنید باید از بدنه همان دستگاه با تجربه متعهد پاک دست و بدون فساد مالی و اخلاقی و مردمی ،مغرور نبودن.رشته تحصیلی مرتبط با دستگاه بالاخص مهمترین مدرک مدرک لیسانس از دانشگاه های سطح بالا نه اینکه مدرک کارشناسی شیمی،ارشد زمین شناسی دکتری حسابداری بشه مدیر ثبت احوال نه اینها غیر مرتبط هست اداره را رو به جلو هدایت نمی‌کند بین کارکنان آن اداره محبوبیت مقبولیت و با دسترنج خود و تلاش خود جایگاهها را یکی پس از دیگری کسب کرده باشد به واسطه فلان نماینده که طایفه اشو جمع کرده و بهش رای دادن مدیر نشه که عامل بدبختی استان امین است خداوند را در نظر بگیرید برای اینکه بسیاری از خانواده های این استان بیش از چهار تا پنج فرزند بیکار با مدارج عالیه دارند ولی بیکار ولی خانواده ای با پنج نفر لیسانس همه شاغل این موارد باید در نظر گرفته بشه نه ماشین شاسی بلند و گوسفند کشتن و نهایت مدیر شدن.
کریم
Russian Federation
جالبه طرف 3ماهه اومده هیچ شناختی هم از کسی نداره. تو کل سابقش هم کار اجرایی کلیدی نبوده و فقط نظارت می کرده! هنوز نتونسته دو تا معاون خودش و حداقل 5 تا مدیر کل کلیدی و حساس استانداری رو تعیین بکنه، بعد می خواد تحول ایجاد بکنه و از تعلل هم انتقاد میکنه.
هارو
Iran, Islamic Republic of
حتما دکتر.. ه‌ الان برا علوم پزشکی معرفی کرده تا بدبخت تر بشیم و البته تیر خلاص به گچساران خدا نديده
Iran, Islamic Republic of
خدایی آقا احمد زاده چه نشانه ای از انقلابی گری و معیارهای انقلابیگری شما چیست از خودت بگو چه سابقه انقلابی گری داشته ای فرماندار و شهردار انتصابی ات چه سابقه انقلابی گری داشته و دارند خانواده آنها چه سابقه درخشانی داشته اند از عملکرد و انتصابات. در مملکت امام زمان جایز نیست بعضی افراد روی صندلی های که حاصل خون پاکترین جوانان این مملکت می باشد بنشینند آقای استاندار به والله اعظم از دایره انصاف خارج شده ای اصلا شکی نیست هر دولتی سر کار میاد و گله ای هم نیست ولی ظلم به انقلاب و شهدا نکنید با شعار انقلابی و جهادی باعث بد بینی مردم به فرهنگ جهاد و شهادت می شوید مردم افراد را خوب میشناسند خیلی ها را شنیدم گفتند. باید بگید نیروهای همراه نیروهای همکار و دوستان همراه بهترین اصطلاح است هیچ عیب و نقصی و جای هیچ نگرانی نیست و لذا با توجه به اینکه در شهرهای کوچک ٩۰% مردم همدیگر می شناسند و شناخت کامل دارند از بیان و نسبت دادن کلمات ارزشی به افراد جدا خود داری فرمایید حق مسولیت حضرتعالی محفوظ می باشد ولی حق ظلم کردن به اسلام و انقلاب و شهدا و مقدسات را نداری از همین جا مثل قدیمای شما و سلام های صبحگاهیتان ای باد صباح سلام مرا به کاخ نیاوران برسان من هم میگم ای باد صباح این عریضه را به استاندار برسان در پایان جناب استاندار لطفا انقلاب و ارزشها را خرج مطامع سیاسی افراد ناباب و ناشایست نکنید این انقلاب صاحب دارد صاحب آن خداست چون وعده خدا خلف ناپذیر است خودش نگهبان و نگهدار کشور و خون شهیدان است باز هم تکرار می کنم..
احسان
Iran, Islamic Republic of
درود دوست عزیز. ای بابا برادر، اقای استاندار در زمان تصدی مسئولیت قبلی کل اقوام درجه یک خود را به مسئولیت کلیه حراست و حفاظت ادارات منصوب کردند. الان دوباره همون اقوام درجه یک خود امثال اقای شرافت که هیچ تجربه و تخصصی ندارند را در زمان تصدی پست جدید معرفی نمودند. نظرات هیچ شخصی هم برای ایشون مهم نیست جز نظر خودشون. ممنون از کبنا نیوز مردمی و محبوب که صدای شفاف مردم هستند
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
لیستی از مدیران پیشنهادی استاندار محترم منتشر شده که اگر صحت داشته باشد بسیار مدیران ضعیفی هستند ،امیدوارم دروغ باشد.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار دلسوز ، اینو خوب گفتی واقعا بعضی مدیران خیلی ضعیف عمل میکنن مدیر جهاد کشاورزی گچساران ضعیف ترین مدیر هستند
Iran, Islamic Republic of
مدیرل یه چی و خوت زیادترن
صادق
Iran, Islamic Republic of
اگه اینایی ک توی شبکه بهداشت منصوب شدن ، جهادی هستن ، خدا به دادمون برسه!!
انتخاب افراد بازنشسته به پست های مدیریتی ، موافق با قانون نیست !
اینا که یکیشون حتی گفتن نمیتونن تو اتاق طبقه بالا باشن! چون از پله نمیتونه بالا بره 🤔🤣
میتونه جهادی کار بکنه ؟؟؟
جناب استاندار؛ واقعا اگه میخواین خدمتی به این مردم بکنید ، حداقل این افرادی که توی شبکه گچساران شروع بکار کردن، برکنار کنید !
به قران حقوق این افراد هم تضییع بیت المال هست !
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار محترم دارید بندهای از انقلابی گری اضافه می کنید. عجب پالس و پاسی دادید عجب زنده کردید انقلاب را
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار حب امیرالمومنین در وجودت هست به عملکرد شهردار و فرماندارت در شهر خودت توجه کنید
اصغر
Iran, Islamic Republic of
خودتون از مدیران ضعیف تر هستین با اون سه نماینده که خیلی ضعیف تر هستن اگه ضعیف نبودید بودجه استان اخر نمیشد
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
کرو. بردارید آبرو هر چی مدیر برد..چی هر جا میرسه التماس می کنه ..
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار صرفا جهت اطلاع فقط جهت اطلاع

سی سخت یکی از شهر های استان کهگیلویه وبویراحمد است که در ۳۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد در۲۹ بهمن ۹۹ پارسال زلزله ای در آن رخ داد
شهر سی سخت ومردم سی سخت در زلزله پارسال آسیب جدی دیدند.
همین باعث شد تا اکثر کابینه دولت قبلی یکی پس از دیگری حتی معاون رئیس جمهور جهانگیری از شهر زلزله زده سی سخت بازدید داشته باشتد
رئیس بنیاد مسکن کشور مرحوم تابش (ره)یا خودش در شهر سی سخت حضور داشت یا مدیرکل بنیاد مسکن استان.

حتی رئیس قوه قضائیه جناب رئیسی رئیس جمهور کنونی از شهر زلزله زده سی سخت بازدید داشتندودر همان زمان قول هایی به مردم سی سخت از جمله جاده یاسوج به سی سخت را به مردم دادند
جناب کلانتری استاندار خستگی ناپذیر وپرکار مداوم شخصا از شهر سی سخت بازدید داشتندوپی گیر امور زلزله زدگان بودند و شخصا با تواضع وفروتنی پای درد دل مردم شهر سی سخت می نشست و یا یکی از معاونینش در شهر سی سخت حضور داشتند وهر روز مصاحبه می کردند و از روند بازسازی گزارش می دادند.که مردم سی سخت به خوبی از جناب کلانتری یاد می کنند.
خیلی ازمردم شهر سی سخت در این فصل سرما هنوز در کانکس وچادر هستند.
استان کهگیلویه وبویراحمد فقط باشت وگچساران نیست.
شهر زلزله زده سی سخت هم جزو استان کهگیلویه وبویراحمد است.
سالهاست جاده یاسوج به سی سخت شروع شده است ولی مورد بی مهری بود حتی قبل از وقوع زلزله هم سنگ اندازیهایی برای ادامه آن انجام گرفت که با وقوع زلزله سی سخت ضرورت و اهمیت احداث این جاده بیشتر مشخص شد که مورد توجه مسؤولان کلان کشوری از وزارت راه و حتی شخص رئیس جمهور جناب آقای رئیسی قرار گرفت.
مردم زلزله زده سی سخت از مسؤولان جدید وانقلابی انتظارات بیشتری داشتند اما...
زمان به سرعت می گذرد واین تصمیمات ،اقدامات وعملکرد شایسته وناشایست مسؤولان است که در اذهان مردم ماندگار می شود .
کوه ماغر
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار محترم فقط از لقب پاکدستی وانقلابی به مدیران جدیدت نیاورید
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1