تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۴۲۶۹۱
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

مرغداری های گوشتی و تخمی در کهگیلویه و بویراحمد توسعه داده شود

۰
مرغداری های گوشتی و تخمی در کهگیلویه و بویراحمد توسعه داده شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر اولویت قراردان ساماندهی و تنظیم بازار با نظارت های همیشگی و بازرسی های بیشتر تاکید کرد و گفت: نسبت به تامین کالاهای اساسی مردم به طور مستمر اقدام  شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (1 دی ماه 1400) سیدعلی احمدزاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که همزمان از طریق ویدئوکنفرانس با ستاد تنظیم بازار کشور برگزار شد، افزود: مبنای کار ستاد تنظم بازار استان تصمیمات ستاد کشوری باشد و آن بخشی که ارتباط استانی دارد باید سریعا عملیاتی شود.
وی برعملکرد دستگاه های اقتصادی و اعضای ستاد تنظیم بازار و جدیت پیگیری آنها در تامین، توزیع و نظارت ها، تاکید کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار هفته ای برگزار گردد و باید منجر به ساماندهی بازار شود و به نحوی فعالیت ها اثر گذار و قابل محسوس نیز باشد.
استاندار به تامین مرغ و تخم مرغ در استان و از استان های همجوار تاکید کرد و گفت: برای توسعه مرغداری های گوشتی و تخمی نسبت به صدور مجوز مرغداری ها و تامین تسهیلات و جذب سرمایه گذار به عنوان یک اولویت در استان برنامه ریزی شود.
احمدزاده تاکید کرد: برای توسعه مرغداری ها توازن شهرستانی آنها مد نظر باشد.
استاندار به برنامه ریزی برای احداث سردخانه ها و انبارها در استان تاکید کرد و گفت: استان ظرفیت بالایی در تولیدات محصولات سردخانه ای و انباری دارد و نسبت به توسعه و احداث آنها باید برنامه ریزی شود.
وی با بیان اینکه، برای تامین اغلب کالاهای اساسی در استان نیازمند سردخانه ها و انبارها می باشد، تاکید کرد: کمبود سردخانه و انبار در استان احساس می شود و برای این کار باید برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت داشت.
احمدزاده، راه اندازی میدان میوه و تره بار در یاسوج را ضرورتی مهم دانست و تاکید کرد: همکاری لازم با متولیان این میدان و نظارت بر آن به طور مستمر باشد.
استاندار کهگیلویه وبویرتحمد به ایجاد میادین میوه و تره بار محلی در سطح شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: با راه اندازی میدان اصلی میوه و تره بار، راه اندازی میدان محلی آن در چند نقاط در شهر یاسوج برای دسترسی آسان شهروندان به میوه و اقلام مورد نیاز برنامه ریزی شود.
وی بیان کرد: برنامه ریزی شود تا در این میدان مرغ و تخم مرغ نیز توزیع شود.
استاندار با بیان اینکه با وجود تلاش ها در زمینه‌های مختلف، وضعیت فعلی تنظیم و کنترل قیمت‌ها رضایت بخش نیست، بر فراهم کردن زمینه برای توسعه میدان میوه و تره بار در دیگر شهرهای استان تاکید کرد و گفت: نظارت مستمر و جدی برساماندهی بازار در همه نقاط استان به عمل آورده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1