تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۴۲۵۸۳
درد و دل های کارگردان سینما و تلویزیون /

بیژن بیرنگ بخاطر ساخت خانه سبز از مردم عذرخواهی کرد+ فیلم

۱
۰
بیژن بیرنگ بخاطر ساخت خانه سبز از مردم عذرخواهی کرد+ فیلم
کبنا ؛بیژن بیرنگ در مصاحبه ای گفت: من خیلی ناراحتم از اینکه «خانه سبز» ساختم. ناراحتم و بابت تمام سریال‌هایم می‌خواهم عذرخواهی کنم چون به مردم امید واهی دادیم که یک خانه می‌تواند سبز باشد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از تازه نیوز، بیژن بیرنگ کارگردان و تهیه کننده با تجربه سینما  با اشاره به شرایط فعلی تلویزیون گفت: به نظرم اشتباه بزرگی در این سالها کردیم که سعی کردیم فضای مثبت‌ اندیشی باشد، سعی کردیم به مردم امید بدهیم، سعی کردیم بگوییم همه چی درست می‌شود، جنگ تمام می‌شود و کشور را یک خانه سبز دیدیم و در «دنیای شیرین دریا» یک دختر را دیدیم که می‌تواند بسازد و بعد بابت همین «دنیای شیرین دریا» تنبیه شدیم که آخر سریال همه فریاد زدند ایران می‌سازیمت و جرم این بود مگه ایران ساخته نشده؟ برای چی می‌خواهید بسازید؟ اما ساختن از نظر ما هیچ وقت تمام نمی‌شود.
او در ادامه گفت: من خیلی ناراحتم از اینکه «خانه سبز» ساختم. ناراحتم و بابت تمام سریال‌هایم می‌خواهم عذرخواهی کنم. چون به مردم امید واهی دادیم که یک خانه می‌تواند سبز باشد و آدم ها می‌توانند به شعور و فهم برسند و همان موقع که این حرف‌ها را می‌زدیم یقین دارم یک عده به ریش ما می‌خندیدند و داشتند چمدان‌هایشان را پر می‌ کردند که از این مملکت بروند.
 
بیرنگ در ادامه تلویحاً ساخت برخی برنامه‌ها در تلویزیون مثل خنوانه را زیر سوال برد و گفت: کاش این جنسی کار نمی‌کردیم، کاش واقعی تر کار می‌کردیم چون شرایطش بود و میگفتیم مواظب جیب‌ و مملکت‌تان باشید. شاید در آن دوره ما خیلی هپروتی بودیم. چه فایده‌ایی داشت این مثبت اندیشی؟! مثبت اندیشی یعنی ماله بکشیم به همه چی؟ امروز دوستان ما دارند ماله می‌کشند و شرایط را توجیه می‌کنند. قبح خیلی چیزها را از بین می‌برند و نسلی را به وجود می‌آورند که بزه و دزدی و به فکر مردم نبودن یک چیز خیلی طبیعیه برایشان. دوره ما گذشته چون ما نمی‌توانیم این جنسی کار کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
منفی بینی مفرط به همان اندازه بد است که ساده لوحی
پس؛ منطقی و واقع‌بین باشیم.

معجزه‌آسا و با عبور از موانع، خیلی از راه را آمده‌ایم اما راه طی ناشده زیاد داریم.
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1