تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۴۲۵۷۰
در نشست شورای مسکن مطرح شد؛

یاسوج با مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مواجه است

۰
یاسوج با مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مواجه است
کبنا ؛
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج با مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مواجه است که این مشکل تا ۱۰ روز آینده رفع شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (28 آذرماه 1400) کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای مسکن به مدیرانی که در نشست حضور نداشتند تذکر داد و گفت: نهضت ملی مسکن اولویت نظام و رئیس جمهور است و استاندار تاکید مکرری در این زمینه دارد لذا مدیران اهمیت دهند و در جلسات شورای مسکن حاضر شوند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این شرایط بارندگی که ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش است مدیران از استان خارج نشدند پس در جلسه حضور پیدا کنند، مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده استانداری در طرح نهضت ملی مسکن دلیل غیبت مدیران را پیگیری کند.
وی سخنان خود را با گلایه از روند نهضت ملی مسکن در استان ادامه داد و گفت: علی‌رغم این همه جلسه و مصوبه هنوز کار در استان شروع نشده، برخی شهرستان‌ها مثل گچساران کار آغاز شده است.
حاجی‌زاده با بیان اینکه دفتر امور روستایی روند ساخت و ساز در روستاها و دفتر امور شهری ساخت و ساز در شهرها را پیگیری کنند بر رفع موانع صدور پروانه تاکید کرد و گفت: کمیته امور شهری ظرف ۱۰ روز آینده وضعیت زمین در مرکز کهگیلویه و بویراحمد را طبق قانون سر و سامان دهد،ضمن اینکه اقدام جدی در دنا صورت گیرد.
این مسئول با بیان اینکه نهضت ملی مسکن دستور رئیس جمهور است و جزیره‌ای و منطقه‌ای نیست، گفت: نشست شورای مسکن برای تعیین تکلیف مسکن طلاب تشکیل شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه زمین‌های ادارات یاسوج سریعا تعیین تکلیف شود، گفت: از ظرفیت بسیج سازندگی و سازمان همیاری شهرداری در نهضت ملی مسکن استفاده شود.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری شود چرا موقوفه ۷۰ هکتاری اوقاف و امور خیریه که در نشست گذشته شورای مسکن  رد شده دوباره بارگزاری شده است، زمین مختار مناسب طرح نهضت ملی مسکن نیست و قرار است تحت عنوان میدان گازی مختار عملیاتی شود.
وی با تاکید بر اینکه سایت جهاد و ارم تعیین تکلیف شود، گفت: در ادارات مربوطه دفتر مربوط به نهضت ملی مسکن تشکیل شود، استانداری هم چنین دفتری راه‌اندازی و به صورت هفتگی گزارش ارائه دهند.
وی بیان کرد: در طول ۴ سال دولت سیزدهم ۴۰ هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود که ادارات خدمات‌رسان پای کار باشند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اشکالاتی که در مسکن مهر وجود داشت در طرح نهضت ملی مسکن شاهد نباشیم و از تجربیات مسکن مهر استفاده شود.
پیش از سخنان معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پژمان نیک‌اقبال مدیرکل راه و شهرسازی گفت: ۲۵ هزار و ۴۱۸ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1