تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۴۲۵۵۲
سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت؛

آماده‌باش مجموعه مدیریت شهری گچساران برای رفع آبگرفتگی معابر / مردم از رهاسازی زباله در معابر و جداول خودداری کنند

۰
آماده‌باش مجموعه مدیریت شهری گچساران برای رفع آبگرفتگی معابر
کبنا ؛به دنبال تشدید بارندگی چند روز اخیر مجموعه مدیریت شهری تلاش سازمان‌یافته‌ای را برای رفع آبگرفتگی معابر آغاز کرد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز یکشنبه (28 آذرماه 1400) سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: با آغاز بارندگی از اواخر روز جمعه نیروهای مجموعه مدیریت شهری بویژه واحد خدمات شهری برای مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده‌باش درآمدند و با تشدید این وضعیت تلاش سازمان‌یافته برای کاهش تبعات ناشی از آن شدت گرفت.
هیچ گونه مشکل آبگرفتگی در سطح شهر گزارش نشده است
سید مصیب موسوی نژاد تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و همچنین تاکیدات ستاد بحران مبنی بر آماده باش جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر کلیه کانالهای سطح شهر دوگنبدان مرمت و لایه روبی شد.
وی ضمن تشکر از همکاری و تعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مجموعه شهرداری گفت: پاک‌سازی و لایروبی کانال‌های آب‌های سطحی از فعالیت‌های مداوم شهرداری است که این عملیات به‌صورت جدی‌تر و با حساسیت ویژه‌ای امسال با استفاده از ماشین آلات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صورت گرفت .
وی افزود: با توجه به بازدیدهای متوالی از سطح شهر تا کنون موردی از آبگرفتگی مشاهده و یا گزارش نشده است
استمرار آماده‌باش نیروهای خدمات شهری شهرداری
موسوی نژاد در ادامه ابراز داشت: با توجه به هشدارهای بارندگی طی امروز و امشب اکیپ‌های خدمات شهری و مدیریت بحران شهرداری همچنان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند که امیدواریم بارش‌های پیش رو را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم تا همه از بارش باران رحمت الهی استفاده خوبی ببرند.
سرپرست شهرداری دوگنبدان با تاکید بر ارائه خدمات شهری جهت ایجاد رفاه و امنیت خاطر شهروندان اظهار داشت: شهر دوگنبدان با دارا بودن حدودا ۳۱ کانال به شهر کانالها معروف است که مجموعه مدیریت شهری به‌طور جد با همه ظرفیت و توان خود از ایجاد مشکلات آبگرفتگی معابر جلوگیری خواهد کرد
موسوی تصریح کرد: حفظ و نظافت شهری در گرو همکاری شهروندان با شهرداری است که شهروندان می‌توانند با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند.
شهروندان مشکلات را گزارش دهند
سرپرست شهرداری دوگنبدان از شهروندان خواستند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ یا شماره ۱۲۵ مرکز آتش‌نشانی شهرداری تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام گردد
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1