تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۴۴۲۴۱۶

(تصاویر) حجاب سفیر استرالیا در حرم حضرت معصومه (س)

۱
۱
(تصاویر) حجاب سفیر استرالیا در حرم حضرت معصومه (س)
کبنا ؛ لیندال ساکس سفیر کشور استرالیا در ایران و دنیس کارنی معاون وی، امروز با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) توسط کارشناسان امور بین‌الملل حرم، با اماکن و بخش‌های مختلف حرم و همچنین شخصیت حضرت معصومه (س) آشنا شدند.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، خادمان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت میزبان این شخصیت‌های استرالیایی بودند و بخش‌ها و اماکن مختلف حرم را به آن‌ها معرفی کردند.
سفیر استرالیا در ایران به همراه هیئت همراه از صحن‌های صاحب الزمان (عج)، جواد الائمه علیه السلام، مسجد اعظم، امام هادی و امام رضا بازدید کردند و سپس به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه مشرف شدند.
حضور در دفتر بین الملل حرم مطهر واقع در صحن امام هادی که از معماری و گچ‌بری‌های ویژه‌ای برخوردار است از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. همچنین یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی با قاب نفیس به سفیر استرالیا اهدا شد که به گفته وی اولین قرآنی بود که به او اهدا می‌شد و از این بابت که در این مکان مقدس چنین هدیه ارزشمندی را دریافت کرده بود بسیار ابراز خوشحالی کرد.








































 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان حجاب این خانم مهمه ک شونصد تا عکس براش گذاشتی؟؟؟ اون اصلا میدونه حجاب چیه؟ اصلا میدونه کجا رفته برا دیدن؟ کبنا بعضی وقتا خبرای عجیب غریب میزاری در کنار خبرای جالبی ک میزاری🤭🤭
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1