کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ؛

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت عملکرد نمره 91 را کسب کرد

21 آذر 1400 ساعت 14:28

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در خصوص نتیجه ارزیابی عملکرد استانداری گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ۹۰ درصد تحقق اهداف در جایگاه خوب و بالای میانگین کشوری قرار گرفت.


محمود مومن نسب در خصوص نتیجه ارزیابی عملکرد استانداری گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ۹۰ درصد تحقق اهداف در جایگاه خوب و بالای میانگین کشوری قرار گرفت.
به گزارش کبنانبوز از یاسوج، امروز یکشنبه (21 آذرماه 1400) مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اظهار داشت: نتیجه ارزیابی عملکرد بصورت ترکیبی، کیفی و کمی ارائه شد.
وی افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دومین سال پیاپی از منظر مدیریت عملکرد، منشور حقوق شهروندی، صیانت از حقوق مردم، نظارت بر امر پاسخگویی و ارتباطات مردمی با ۹۰% تحقق اهداف موفق شد در جایگاه استانهای خوب و بالای میانگین کشوری با نمره ۹۱ از ۱۰۰ قرار گیرد.  
مومن نسب، عروج ملکوتی، ناگهانی و ضایعه اندوهگین فراق چهره فاخر فرهنگی و اجتماعی استان مرحوم خواهش نیک را به حضور خانواده محترم آن مرحوم، اصحاب رسانه و مردم شریف استان تسلیت گفت و برای آن عزیز از دست رفته از خداوند متعال علو درجات و مغفرت الهی را خواهان شد.
وی تصریح کرد: این ارزیابی عملکرد به استناد مصوبه شورای عالی اداری و در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری، و بررسی های انجام شده است.
به گفته وی، نتیجه حاصله بر روی شاخص های فرآیندی، مدیریتی، عمومی، اختصاصی، حقوق شهروندی و پاسخگویی از سوی مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور بوده است.
مومن نسب، با تاکید بر اولویت های عملکردی، بیان داشت: انتظار است حوزه های ستادی استانداری اعم از معاونان استاندار، مدیران کل ستادی و فرمانداران شهرستانها جهت حفظ این جایگاه و ارتقاء آن افزون بر ۹۰% تحقق اهداف در سالجاری از هم اکنون متناسب با برنامه ها، اهداف کمی و تخصصی اصلاح نظام اداری حرکت کنند.
وی تاکید کرد: توجهات در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و تنظیم سازکارهای نظارت عاليه، تقسيم كارها، تعیین کارشناسان مطلع و صاحب نظر در امر ارزیابی عملکرد، انجام دقيق و برنامه محور وظايف محوله در قالب خطي مشي هاي آینده نگر، جمع آوري اطلاعات ستادي و شهرستانی باشد.
مومن نسب ابراز داشت: می طلبد اخذ اطلاعات تكميلي از دستگاه هاي اجرايي ذيربط، مدارك، آمار و اطلاعات مربوط به عملكرد ۱۴۰۰ به تفكيك محور و شاخص را آماده و دسته بندي نموده، تا هنگام آغاز برنامه ارزيابي عملكرد و برنامه ورود و ثبت اطلاعات هيچ محور و شاخصي، بدون امتياز واقعی باقي نماند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، از معاونان استاندار، مدیران کل ستادی، مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرمانداران و بخصوص کارشناسان ارزیابی و حقوق شهروندی و سلامت اداری، که نقش موثری در این نتیجه را داشتند تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت: نتایج ارزیابی نشان دهنده بهبود عملکرد سطوح مختلف، نظام مند کردن فعالیت ها، اهداف، سیاست ها و برنامه ها بوده و به نوعی بازخورد این نتایج زمینه و امکان اصلاح، بهبود و پیشرفت اهداف را بیش از پیش محقق می سازد.
مومن نسب گفت: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی به عنوان جایگاه تعریف شده در حوزه استاندار بطور مستقیم زیر نظر مقام عالی استان (استاندار) اداره می شود.
وی تصریح کرد: در راستای بهبود مدیریت عملکرد، حقوق شهروندی و نظارت بر امر پاسخگویی، زمینه دستیابی به عملکرد بالاتر و حداکثری مسئولین جدید و آینده در قالب کار تیمی جدی و مستمر در سال ۱۴۰۰ تلاش بیشتری به عمل آورده شود.
 وی یادآور شد: میانگین نمرات استانداری های سراسر کشور ۸۶  بود که بحمدلله استان کهگیلویه و بویراحمد با پنج  نمره بالاتر از میانگین کشور، توانست در این جایگاه قرار گیرد.

 


کد مطلب: 442299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442299/استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-مدیریت-عملکرد-نمره-91-کسب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1