تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۴۲۲۹۹
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ؛

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت عملکرد نمره 91 را کسب کرد

۵
۰
استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت عملکرد نمره 91 را کسب کرد
کبنا ؛محمود مومن نسب در خصوص نتیجه ارزیابی عملکرد استانداری گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ۹۰ درصد تحقق اهداف در جایگاه خوب و بالای میانگین کشوری قرار گرفت.
به گزارش کبنانبوز از یاسوج، امروز یکشنبه (21 آذرماه 1400) مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اظهار داشت: نتیجه ارزیابی عملکرد بصورت ترکیبی، کیفی و کمی ارائه شد.
وی افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دومین سال پیاپی از منظر مدیریت عملکرد، منشور حقوق شهروندی، صیانت از حقوق مردم، نظارت بر امر پاسخگویی و ارتباطات مردمی با ۹۰% تحقق اهداف موفق شد در جایگاه استانهای خوب و بالای میانگین کشوری با نمره ۹۱ از ۱۰۰ قرار گیرد.  
مومن نسب، عروج ملکوتی، ناگهانی و ضایعه اندوهگین فراق چهره فاخر فرهنگی و اجتماعی استان مرحوم خواهش نیک را به حضور خانواده محترم آن مرحوم، اصحاب رسانه و مردم شریف استان تسلیت گفت و برای آن عزیز از دست رفته از خداوند متعال علو درجات و مغفرت الهی را خواهان شد.
وی تصریح کرد: این ارزیابی عملکرد به استناد مصوبه شورای عالی اداری و در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری، و بررسی های انجام شده است.
به گفته وی، نتیجه حاصله بر روی شاخص های فرآیندی، مدیریتی، عمومی، اختصاصی، حقوق شهروندی و پاسخگویی از سوی مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور بوده است.
مومن نسب، با تاکید بر اولویت های عملکردی، بیان داشت: انتظار است حوزه های ستادی استانداری اعم از معاونان استاندار، مدیران کل ستادی و فرمانداران شهرستانها جهت حفظ این جایگاه و ارتقاء آن افزون بر ۹۰% تحقق اهداف در سالجاری از هم اکنون متناسب با برنامه ها، اهداف کمی و تخصصی اصلاح نظام اداری حرکت کنند.
وی تاکید کرد: توجهات در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و تنظیم سازکارهای نظارت عاليه، تقسيم كارها، تعیین کارشناسان مطلع و صاحب نظر در امر ارزیابی عملکرد، انجام دقيق و برنامه محور وظايف محوله در قالب خطي مشي هاي آینده نگر، جمع آوري اطلاعات ستادي و شهرستانی باشد.
مومن نسب ابراز داشت: می طلبد اخذ اطلاعات تكميلي از دستگاه هاي اجرايي ذيربط، مدارك، آمار و اطلاعات مربوط به عملكرد ۱۴۰۰ به تفكيك محور و شاخص را آماده و دسته بندي نموده، تا هنگام آغاز برنامه ارزيابي عملكرد و برنامه ورود و ثبت اطلاعات هيچ محور و شاخصي، بدون امتياز واقعی باقي نماند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، از معاونان استاندار، مدیران کل ستادی، مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرمانداران و بخصوص کارشناسان ارزیابی و حقوق شهروندی و سلامت اداری، که نقش موثری در این نتیجه را داشتند تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت: نتایج ارزیابی نشان دهنده بهبود عملکرد سطوح مختلف، نظام مند کردن فعالیت ها، اهداف، سیاست ها و برنامه ها بوده و به نوعی بازخورد این نتایج زمینه و امکان اصلاح، بهبود و پیشرفت اهداف را بیش از پیش محقق می سازد.
مومن نسب گفت: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی به عنوان جایگاه تعریف شده در حوزه استاندار بطور مستقیم زیر نظر مقام عالی استان (استاندار) اداره می شود.
وی تصریح کرد: در راستای بهبود مدیریت عملکرد، حقوق شهروندی و نظارت بر امر پاسخگویی، زمینه دستیابی به عملکرد بالاتر و حداکثری مسئولین جدید و آینده در قالب کار تیمی جدی و مستمر در سال ۱۴۰۰ تلاش بیشتری به عمل آورده شود.
 وی یادآور شد: میانگین نمرات استانداری های سراسر کشور ۸۶  بود که بحمدلله استان کهگیلویه و بویراحمد با پنج  نمره بالاتر از میانگین کشور، توانست در این جایگاه قرار گیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نمی دونم بخندم یا گریه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمره دولت صفر هست !!!!!!!!!!!!!! اونوقت استانداری که خودش مشکل داره کجا مشکلات مردم را حل کرده و فرصتش کجا بود؟ مگه نباید مردم مشاده و لمس کنند وضعیت بهتر شده؟
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم جناب مومن نسب نمیدونه نمره دولت زیر صفراست تاکنون چطوراستاندارش نمره خوبی گرفته شاید منظورش استانداران اسبق باشه
Iran, Islamic Republic of
عملکرد عملکرد کلانتری هستش بذا ببنینم سال 1401 که نمره شمارو برا سال 1400 اعلام میکنن چنده؟
مندنی
Iran, Islamic Republic of
خودتان به خودتان نمره میدهید چکار کرده اید
مردمی
الان شهرکهای صنعتی غیرفعال وجوانان تحصیلکرده بیکار سوال طبق چه شاخصهایی شما نمره 91 از 100 را به استانداری داده اید
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1