تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۴۲۲۹۶
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

معاون اقتصادی استانداری از راه‌اندازی صندوق توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

۰
معاون اقتصادی استانداری از راه‌اندازی صندوق توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
کبنا ؛
معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق توسعه و پیشرفت استان با سرمایه اولیه دولت امسال در استان راه اندازی می شود.
به گزارش کبنا، در جلسه‌ی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که صبح امروز (21 آذر 1400) در سالن جلسات شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: صندوق توسعه و پیشرفت استان با سرمایه اولیه دولت امسال در استان راه اندازی می شود.
وی اظهار داشت: با راه اندازی صندوق توسعه کهگیلویه وبویراحمد با کمک منابع ملی و استفاده از منابع و ظرفیت‌های بومی، استان وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
عسکری عنوان کرد: تمام منابع تسهیلاتی، اعتباری، حوزه مالیات، گمرک، کمک های فنی و اعتباری حتی اعتبارات مازاد درآمد استان وارد این صندوق می‌شود.
وی با بیان اینکه درآمدهای وارد شده به این صندوق از بخش‌های مختلف در جهت توسعه زیرساختی هزینه می‌شود گفت: این صندوق زمینه برای توسعه پایدار اشتغال، درآمد و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص مناطق روستایی را فراهم می‌سازد.
وی با بیان اینکه رشد اقتصادی در نظر گرفته شده برای استان در سال آینده ۹,۱ درصد اعلام شده است تاکید کرد: برای تحقق این امر باید همه ظرفیت های استان پای کار باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی تصریح کرد: به زودی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  و وزیر صنعت، معدن و تجارات به استان سفر می کنند و تا آن موقع بخش کشاورزی و صنعت استان خواسته ها، مطالبات و مشکلات خود را برای پیگیری و رفع آنها احصاء کنند.
شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز گفت: بیش از سه هزار و ۶۰۰ طرح در استان طی سال‌های ۹۷ تاکنون، اعتباری افزون بر ۳۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.
شهابی نسب تاکید کرد: تیم نظارت و ارزیابی از طرح‌های اقتصادی در استان به زودی تشکیل و فعال می‌شود و نظارت و بازرسی بر طرح‌های اقتصادی آغاز و انحرافات این طرح‌ها کنترل و گزارش داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1