تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۴۲۲۴۱
یادداشتی از صیاد خردمند؛

خواهش‌نیک بدون ادا و اطوار در حوزه رسانه‌ معروف بود

۱
۰
خواهش‌نیک بدون ادا و اطوار در حوزه رسانه‌ معروف بود
کبنا ؛صیاد خردمند - سال‌هاست که افراد زیادی بخت خود را در مجری گری، گویندگی و..‌ امتحان کرده و می‌کنند و بعد از چند صباحی دیده می‌شوند و اندک زمانی بعد حذف شده و فراموش می‌شوند.
بخش زیادی از جوانان با به وجود آمدن مؤسسات در گوشه و کنار شهرها که تبلیغاتشان بر روی در و دیوار شهر آن هم با نام و تصویر گویندگان مجریان صاحب‌نام، خودنمایی می‌کند و دل هر بیننده علاقه‌مند به هنر اجرا را آب می‌اندازد اما اغلب این افراد کوچکترین موفقیتی در این حوزه کسب نمی‌کنند و از مرارت و حساسیت این شغل آگاه نیستند.
مجری گری بیش از اینکه یک شغل باشد نوعی ذوق، عشق و علاقه است و طبیعتاً هر فردی نمی‌تواند سراغ از آن بگیرد. اما «سید حمدالله خواهش نیک» مجری نامی آشنا برای مخاطبان شبکه استانی دنا بود؛ وی با لحن، ساده صمیمی و بی آلایش خود در یک لحظه پیام خود را به مخاطبان انتقال می‌داد؛ خواهش نیک در سال‌های آغازین شروع به فعالیت شبکه دنا توانستند در کنار هم نسل‌های خود با وجود همه کاستی‌ها و نبودن‌ها برنامه‌های مختلفی برای مردم استان تولید کنند و در بخشی از حافظه جمعی و نوستالوژی مردم استان خود را ماندگار کنند.

بیشتر بخوانید:

پیکر «خواهش نیک» در حرم رضوی طواف داده می‌شود

خواهش‌نیک خبرنگار معروف کهگیلویه و بویراحمد فوت کرد (+ تصاویر )

آخرین تصاویر و پیام‌های خبرنگار معروف

خواهش نیک را به تصویر بکشید

وی با این همه سابقه در حوزه رسانه بدون هیچ گونه ادا و اطوار فعالیت داشت و در حوزه رسانه شناخته شده و خوشنام بود و در کسوت معلمی نیز نامی نیک از خود به یادگار گذاشت.
شاید برخی تلاش کنند ضعف‌ها و سیاست‌های غیرصحیح و بعضاً رویکرد غیرمردمی صدا و سیما و به ویژه شبکه استانی دنا را به مجری‌ها و عوامل آنها نسبت دهند اما بر همگان روشن است خواهش نیک و سایر همکاران وی در این چهارچوب و ساختار توانستند با رویکردی مردمی و مخاطب پسند توجه عامه جامعه را به سمت خود معطوف کنند. و حساب آنها از انتقادات و گلایه‌های مردم از صدا و سیما جداست.
این روزها بسیار اتفاق می افتد که یک مجری در برنامه‌های مختلف دست به کار اجرا می زند و در قالب‌های متعددی ظاهر می‌شود اما خواهش نیک در ژانر مخصوص خود فعالیت می‌کرد و بنا به تخصصی که در حوزه خبر مردمی داشت فعالیت می‌کرد.
اما آفتاب زندگی مجری توانمند شبکه استانی رو به افول نهاد و همه را در ماتم و غم فرو برد و امروز همه مردم استان در سوگ و فراق مجری مردمی شبکه استانی عزادار هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله انسانهای خوب وقتی دیگر بین ما نیستند دیده می شوند ولی انسان های .......همیشه دیده می شوند.
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1