تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۴۲۱۴۱
در مراسم روز دانشجو در دانشگاه یاسوج مطرح شد

انتقاد «محمد بهرامی» از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / نخبگان باید به جامعه خط بدهند /همه نسبت به آینده ابهام دارند / مردم نباید از سد تنگ سرخ زیان ببینند

۶
۱
انتقاد «محمد بهرامی» از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / نخبگان باید به جامعه خط بدهند /همه نسبت به آینده ابهام دارند / مردم نباید از سد تنگ سرخ زیان ببینند
کبنا ؛محمد بهرامی شهردار اسبق شهر یاسوج در جمع دانشجویان گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون عملکرد خاصی ندیده‌ایم. امیدواریم که امید به جامعه برگردد.
 به گزارش کبنا، مراسم بزرگداشت روز دانشجو روز گذشته (سه شنبه 16 آذر ماه 1400) با دعوت انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد. محمد بهرامی شهردار اسبق شهر یاسوج در این نشست با اشاره به موضوع ساخت سد تنگ سرخ یاسوج، اظهار داشت: تاکنون در خصوص سد تنگ سرخ اظهار نظری نداشته‌ام، اما چون از حساسیت بالایی برخوردار است، در این خصوص مطالعاتی را انجام می‌دهم.
بهرامی در ادامه اضافه کرد: اظهار نظر در خصوص سد تنگ سرخ باید دقیق باشد بالاخره ما در شرایط خشکسالی هستیم و نیاز به سد روز به روز بیشتر حس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در آینده دریافت مجوز سد به این سادگی نخواهد بود، گفت: ما سرشاخه‌های اصلی کارون هستیم که احتمال می‌رود در آینده برخی از بحران‌ها باعث شود که اجازه حق استفاده از آب و ایجاد سد را به ما ندهند.
شهردار اسبق یاسوج ادامه داد: همه این موارد را ما باید ببینیم ما در مقابل آیندگان مسئول هستیم، مطالعات انجام شود و بدانیم که سد نیاز این شهر است. برای شهرستان بویراحمد، اول؛ آب شرب و در مراحل بعدی؛ کشاورزی و صنعت در اولویت هستند.

بهرامی افزود: مطالعات باید به شکلی باشد که حداقل اثرات زیست محیطی را برای منطقه در پی داشته باشد و در رابطه با منافع مردمی که از این سد استفاده می‌کنند به شکلی باشد که مردم عزیز متضرر نشوند.
بهرامی گفت: از آقای استاندار، نمایندگان و مدیرعامل آب منطقه‌ای تقاضا داریم نهایت حساسیت و دقت را در خصوص سد تنگ سرخ یاسوج داشته باشند تا حقی از مردم ضایع نشود.
وی ادامه داد: خروجی بعضی از ساختارهایی که تشکیل می‌شود، برای کشور بحران ایجاد کرده است، مثل بحران آب، باید پرسید که این ساختارها بر اساس چارچوب و تصمیمات علمی برنامه ریزی شده است و یا بر اساس مصلحت‌ها. به طور مثال؛ سدهایی را ایجاد کردیم و بحران آب را بیشتر کرده است. سد باید باشد اما به شکل منطقی و اصولی، نباید هر منطقه‌ای که از قدرت چانه زنی بیشتری برخوردار بوده برای آنها کار بیشتری انجام داد.
 بهرامی گفت: متاسفانه در خیلی از حوزه‌ها؛ جامعه منفعل است. مجموعه‌ای که به عوام خط می‌دهد باید نخبگان باشند. جای نخبگان هم در دانشگاه است. بر همین اساس بنده گفته‌ام که دانشجویان چرا منفعل هستند، دانشگاه امروز ناکارآمد است.

بهرامی افزود: وقتی شخصی توانایی ندارد، نباید استاندار شود، در مسئولیت‌های دیگر باید این مهم نیز لحاظ شود. چرا ما بی تفاوت هستیم. در رابطه با بسیاری از مسائل؛ خروجی‌ها محصول کار نیروی انسانی است. ما باید بتوانیم امیدواری را در بین مردم و کشور ایجاد کنیم که متاسفانه همه [مردم] در ارتباط با آینده ابهام دارند و همه ناامید هستند. امیدوارم آنهایی که دستی بر آتش دارند این امیدواری را به مردم برگرداند.
بهرامی در ادامه با اشاره به عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از آقای استاندار تاکنون چیزی ندیده‌ایم و امید می‌رفت با توجه به شعارهای وی، اهل مشورت باشد. ندیدم تاکنون با نخبگان جلسه‌ای داشته باشد و از آنها همکاری و همراهی بخواهد.
به گزارش و به نقل از فصلی‌نو، عدم هماهنگی در دانشگاه یاسوج باعث شد تعداد زیادی از دانشجویان پشت درب‌های بسته سالن جلسه بمانند.



نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر بهرامی عزیز استاندار حتی نتونست از بدنه خود استانداری فرماندار بزاره چه امیدی بهش هست
Iran, Islamic Republic of
استاندار اهل عمله نه دبدبه و کبکبه انسانی سالم و پاکدسته بیشتر از تمام دورانها در طول این مدت کوتاه مدیریتش تلاش و فعالیت داشته
و چون اهل معاشرت بیجا با بزرگان و سیاسیون نیست و فقط به فکر مردم هست پرچسپ کم کاری میزنیم من خودم کارمند استانداری هستم از نزدیک ایشون را می بینیم واقعا حرف نداره چون بیجا مدیر عوض نمیکنه باید متهمش کنیم
Iran, Islamic Republic of
تو هم دنبال رای برای 2 سال آینده هستی
Iran, Islamic Republic of
به امیدخدا وشکست تیم استاندارنماینده آینده دکتر بهرامی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
من که به راننده هدایتخواه رای نمی دهم!
حسین ظ
Iran, Islamic Republic of
به خدامن فقط به خاطراینکه نسبت فامیلی باروشنفکرداشتم به ایشون رای دادم والا ۱۰۰درصدپشیمونم چون هیچ خیری ازایشون ندیدم وعبرتی شدکه بدونم امثال ایشون به دردنمایندگی نمی خورن.امسال فقط فقط بهرامی
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
فایل های مرتبط
1