تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۴۲۰۲۳
کبنا گزارش می دهد؛

تاجگردون: مجلس یازدهم تنها شعارش شفافیت بود و خبری از تصویب نیست / چرا مجلس انقلابی قانون شفافیت را در دستور قرار نمی‌دهد

۸
۰
تاجگردون: مجلس یازدهم تنها شعارش شفافیت بود و خبری از تصویب نیست / چرا مجلس انقلابی قانون شفافیت را در دستور قرار نمی‌دهد
کبنا ؛اصل و قانون شفافیت که در سالهای گذشته جزو مطالبات عمومی مردم بوده به دلیل اینکه ممکن است تعارض منافع ایجاد کند و به ضرر عده زیادی از افراد است هنوز اجرایی نشده است.
به گزارش کبنا نیوز، غلامرضا تاجگردون که از جمله نمایندگانی است که با وجود رأی بالا در میان مردم و در مجلس شورای اسلامی یازدهم رد اعتبارنامه شد که حواشی زیادی ایجاد کرد و تاجگردون اعتقادش بر این است که این رد اعتبارنامه سیاسی بوده است. به گزارش کبنا نیوز، تاجگردون یکی از منتقدان مجلس شورای اسلامی است، و در توئیت های مختلف انتقاداتی به مجلس وارد می کند. او در یکی از توئیت های خود به اصل مهم شفافیت اشاره کرده و از مجلس به خاطر عدم تصویب شفافیت آرا انتقاد وارد کرد.
تاجگردون در توئیت خود نوشت: مجلس دهم شعار شفافیت نداد ولی طرح دوفوریتی برای شفافیت آراء همه نهادهای مهم را تصویب کرد ( و اگرچه در مراحل بعد ایراد گرفتند و ماند ) ولی مجلس یازدهم تنها شعارش شفافیت بود و عمرشان داره تموم میشه و خبری از تصویب نیست.



به گزارش کبنا به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی روز سه شنبه، 9 آذرماه مجلس شورای اسلامی در خصوص اصل شفافیت در تذکری خطاب به هیأت رئیسه و رئیس مجلس گفت: چرا ماده 234 مکرر رعایت نمی‌شود، معاونت نظارت مجلس نتایج ماده 234 که هر سه ماه بعد از دادگاه باید اعلام شود، نمی‌دهد.
نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس در ادامه با بیان اینکه چرا قانون شفافیت را در دستور قرار نمی‌دهید تا طبق آن رفتار کنیم اظهار داشت: پشت لایه‌های اداری مجلس چه خبر است که برخی آمار غلط به عنوان شفافیت در سامانه مجلس درج کرده‌اند و مجلس را دائم به حاشیه می‌برند لذا شما باید با آن برخورد کنید و شفافیت را در دستور قرار دهید تا مطابق آن عمل شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چون هنوز/مثل تو توی مجلس هست
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون خودتان بفرمایید خداوکیلی اگر قانونی بود اگر عدالتی بود اگر شفافیتی بود الان جای شما با اون پرونده هایی آنچنانی کجا بود؟!
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
فرار رو به جلو ممنوع!!!!
ساختار مدیریتی استان فلاکت زده ی کهگیلویه و بویراحمد را نیست و نابود کردید
ساختار ارباب و رعیتی در گچساران و باشت راه انداختید
ضعیف ترین افراد را برای مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب کردید
با ابزار بودجه هر کاری خواستید کردید!!!؟؟؟
حالا هم طلبکار هستید؟؟
این مجلس اگر تا حالا یک کار درست کرده باشد همان یک کار رد صلاحیت شما است....
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر تو شاهد روزگار که حرف حق را در مورد تاجگردون متقلب زدید.
محمدولایی
Romania
بهترین شفافیت مجلس خاصه رعوس :::::عداوت مطلق نسبت قانون بازنشسته ها وفرهنگه ::::تازه غش خودرویی را هم داریم :::: در آینده ملت بهتر وآگاهتر رای خواهد داد :::::و آزادی بی قید و شرط رسانه را خواستاریم ::::
Iran, Islamic Republic of
آقایان تمام دعواهای چپ وراست سر لحاف ملا ودریافت حقوق 100 تومنی ونجومی است ولی مردم هم سر کارند چون آنها می‌دوزند که چیزی نیفتد
Iran, Islamic Republic of
شیشه کثیف یعنی شفافیت صفر
این عین اعتراف خودت هست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هنوز برای بعضی ها زود است که متوجه بشوند چه بر سر گچساران و باشت آمده .شب دراز است و قلندر بیدار .
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1