تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۴۱۹۶۳
کبنا بررسی کرد

تجربه تلخ «ظفری» در دوگنبدان تکرار نشود / کاسه صبر «صفایی» لبریز شد

۲
۰
تجربه تلخ «ظفری» در دوگنبدان تکرار نشود / کاسه صبر «صفایی» لبریز شد
کبنا ؛متأسفانه در سال‌های اخیر شهرستان گچساران مسائل سیاسی پُررنگ شده و دود اختلافات سیاسیون به چشم مردم می‌رود و لاغیر. انتخاب شهردار دوگنبدان اکنون به یک چالش برای شهرستان گچساران تبدیل شده و در این رابطه هیچ کس هم شفاف با مردم صحبت نمی‌کند. در حالی که سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت از عدم دخالتش در کار شورا سخن می‌گوید، اما صحبت‌های که در محافل سیاسی مطرح می‌شود، پرده از برخی واقعیت‌ها بر می‌دارد. تجربه تلخ مسعود ظفری برای شهر دوگنبدان در حال تکرار است. ظفری آنقدر غرق در حواشی شد و خودش را قاطی سیاسیون و بازی‌های سیاسی کرد که از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای آبادانی هر چه بیشتر گچساران غافل ماند. نهایتاً عکس یادگاری با سید قدرت حسینی‌بحرینی هم به داد او نرسید و به نظر می‌رسد؛ ظفری برای همیشه از عرصه سیاست کنار رفته است. نباید بار دیگر تاریخ تکرار شود چرا که دودی که بلند می‌شود به چشم همه می‌رود. 
به گزارش کبنا، موضوع شهرداری دوگنبدان امروز به نماز جمعه این شهر کشیده شد و حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی امام جمعه موقت و جوان گچساران در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع شهرداری دوگنبدان گریزی می‌زند و می‌گوید: شهر ما چند ماهی هست که متاسفانه شهردار ندارد و جای تعجب دارد که چقدر باید صبر کرد و چقدر باید چیزی نگفت، چند هفته تحمل کردیم و چیزی نگفتیم پس تا چه زمان این‌موضوع ادامه دارد.
 حجت الاسلام صفایی در ادامه اظهار داشت: مگر انتخاب یک شهردار چقدر زمان می‌برد، چرا این اندازه سهل انگاری می‌شود، شهری که شهردار نداشته باشد طبیعتاً به مشکلاتی برمی خورد و برای مردم نیز مشکلاتی ایجاد می‌شود. 
وی ادامه داد: ان شاء الله که شورای شهر و عزیزانی که مرتبط با مسئله انتخاب شهردار هستند این مسئولیتشان را به نحو احسن انجام دهند.
به گزارش کبنا، خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان به شرح زیر است؛
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی امام جمعه موقت شهر دوگنبدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی علیه السلام در حدیثی می‌فرمایند که کلید سعادت و رستگاری همان "تقوا" است، در دنیا و آخرت آنچه که باعث فلاح و صلاح می‌باشد تقواست و غافلیم و غافلند کسانی که رستگاری را در موضوعات دیگری دنبال می‌کنند.
 وی بیا کرد: امام علی علیه السلام چه زیبا فرمودند که تقوا در زندگی دنیوی برای انسان به منزله یک حصار و سپر است هر انسانی که تقوا داشته باشد از آسیب‌های دنیوی نیز محفوظ و در قیامت راه به سوی بهشت دارد. 
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: امروز 12 آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با رأی موافق بیش از 99 درصد مردم ایران در سال 58 است و روز قانون اساسی جمهوری اسلامی است، هرچند قانون اساسی در هر کشوری وجود دارد که همه موظفند به این قانون اساسی پایبند باشند و عمل کنند. 
حجت الاسلام صفایی بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی براساس قرآن و دستورات ائمه اطهار علیهم السلام است، قانون در مملکت ما بایستی فصل الخطاب بوده و تابع قانون باشند و در مقابل این قانون خاضع و خاشع چرا که این قانون، قانون اسلام است و مسئولین همت کنند که به مواد قانون اساسی به شایستگی تمام عمل کنند.
 وی ادامه داد: روز سه شنبه 16 آذر ماه روز دانشجو نامگذاری شده است و روز شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران که در اعتراض به سفر معاون رییس جمهور آمریکا در سال 32 شمسی حادث شد، دانشجو مؤذن جامعه است چرا که یک مؤذن باید زمان شناس باشد.
 امام جمعه موقت گچساران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جنبش دانشجویی در کشور در تاریخ ثبت شده و شناخته شده خود همیشه ضد سلطه، ضداستکبار، ضد اشرافی گری و به شدت عدالت خواه بوده است، دانشجو مغز متفکر جامعه است در جامعه‌ای که دانشجو بیدار باشد و بصیرت داشته باشد آن جامعه موفق خواهد بود.
 وی تصریح کرد: دانشجویانی که استکبارستیز بودند و مقابل معاون رئیسی جمهور آمریکا ایستادند و درنهایت هم هدف گلوله قرار گرفتند، این دانشجویان عزیز سال‌ها قبل از انقلاب مقابل این جنایتکاران ایستادند و از حق این ملت دفاع کردند، و همچنان راه این دانشجویان ادامه دارد و این باعث افتخار هر جامعه‌ای است.
  حجت الاسلام صفایی اظهارکرد: این روزها مذاکرات هسته‌ای همچنان ادامه دارد و برای دولت آیت الله رئیسی آرزوی موفقیت داریم، مردم تلاش‌های دولت را می‌بینند هرچند مشکلاتی نیز وجود دارد و شاید در شهر ما گرانی نان که اتفاق افتاد به نوعی نگرانی‌ها ایجاد کرد که باید به فکر اقشار ضعیف جامعه هم بود و شاید خیلی‌ها هم توان خرید نان را هم نداشته باشند.
 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: دولت کریمه قدر خدمت به این مردم را بداند و مشکلات این ملت را هرچه زودتر نیز برطرف کند و اجازه ندهید به این ملت بیش ازاین فشار اقتصادی ومعیشتی وارد شود، بنابراین دولت خدمتگزار در این مذاکرات هسته‌ای ورود کرده و گفته‌اند همچنان در وین می‌مانیم برای ادامه مذاکرات به شرط آنکه تحریم‌های ظالمانه نیز برداشته شود و ما تشکر می‌کنیم از عزیزانی که مذاکره می‌کنند.
 وی افزود: سابقه داشته که در میان مذاکره کننده دولت قبل جاسوس پیدا شد و اسرار را به دشمن می‌داند و این دولت حتماً متوجه این موارد هستند که مشکلات قبل مجدداً تکرار نشود و تلاش هم برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دیگه استان و گچساران شهرداری مثل ظفری را به چشم خود نخواهید دید
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
Iran, Islamic Republic of
خو کرده تدبیر نیست کار خوکرد تدبیر ندارد سر سوخته درمان ندارد وقتی که مردم به لالایی ها و مظلونمایی ها و شعار های دروغین نماد وحدت دروغین و التماس های منفت طلبان تن در دادید باید شاهد پسرفت شهرستان گچساران باشید نماد وحدت گرگ صفتان گرگ زاده گرگ خواهد شد
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1