تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۴۱۸۷۴
کبنا گزارش می دهد؛

شروع ثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور

۰
شروع ثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور
کبنا ؛تاريخ ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نوبت بهمن ماه 1400 آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه 1400مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اينترنتي از روز يکشنبه 14 آذرماه آغاز و تا روز شنبه 20 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دوره مذکور همزمان با شروع ثبت نام از روز يکشنبه 14 آذرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس خواهد بود.
لازم به ذکر است، این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هايي که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسري سال 1400 تکمیل نگردیده، برای نوبت بهمن ماه صورت می گیرد.
از مزایای دنشگاه پیام نور می توان اشاره کرد به :
تحصیل همزمان در دو رشته، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی نسبت به دیگر دانشگاه ها، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، اعطای وام  4/1 درصد برای کل شهریه تحصیلی ( با زمان باز پرداخت بعد از فارغ التحصیلی)، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم‌ترین مزایای این دانشگاه است.
شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار
سهم بالایی از آزمون‌ها و کلاس‌های درس در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود. شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این امکان را می‌دهد که حتی بدون حضور در کلاس درس بتوانند به تحصیل ادامه دهند و دانشجو خود انتخاب می‌کند که از کدام شیوه حضوری، نیمه حضوری و یا الکترونیکی برای تحصیل خود استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1