تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۴۱۲۶۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت؛

آمادگی اعزام پنج اکیپ شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به هرمزگان

۰
آمادگی اعزام پنج اکیپ شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به هرمزگان
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پنج اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای تعمیر و بهسازی شبکه های برق در مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبرداد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (23 آبان ماه 1400) "جمال معتمدی زاده" در گفت و گو با رسانه ها گفت: متاسفانه امروز یکشنبه بیست سوم آبان ماه شاهد وقوع ۲ زلزله با مقیاس بیش از 6 ریشتر در برخی از مناطق استان هرمزگان و آسیب و تخریب برخی از تاسیسات زیرساختی از جمله تاسیسات برق بودیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون پنج اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در آمادگی کامل برای اعزام به استان هرمزگان بسر می برند، اظهارداشت: در صورت نیاز و اعلان درخواست جهت کمک رسانی به زلزله زدگان، این اکیپ ها برای خدمات رسانی در حوزه صنعت برق به مناطق زلزله زده استان هرمزگان اعزام خواهند شد.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی هایی که با مدیران این صنعت در استان داشته ایم، اکیپ های دیگری در بخش آب نیز در صورت نیاز به استان هرمزگان اعزام می شود.
معتمدی زاده با تشکر از کارکنان صنعت آب و برق در استان هرمزگان که در کمترین زمان ممکن نسبت به تامین و پایداری برق و آب در مناطق زلزله زده این استان اقدام کردند، یادآورشد: ما نیز آمادگی خود برای اعزام اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی به این استان را اعلان می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1