تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۴۱۱۴۷

جواب دندان شکن خبرنگار لبنانی درباره چمدان بازیکنان تیم ملی/عکس

۱
۰
جواب دندان شکن خبرنگار لبنانی درباره چمدان بازیکنان تیم ملی/عکس
کبنا ؛
تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای بازی با تیم ملی لبنان وارد این کشور شد که تعداد زیاد چمدان‌های بازیکنان و اعضای ایران به یکی از سوژه‌های شبکه‌های مجازی تبدیل شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از خبرآنلاین، این ماجرا تا جایی پیش رفت که روز گذشته «بسام المولوی» وزیر کشور لبنان با انتشار پیامی عجیب، اعلام کرد ورود این حجم از چمدان‌ها به لبنان بدون بررسی و تفتیش جای تعجب دارد و از سازمان امنیت فرودگاه بیروت خواست گزارشی را در این خصوص ارائه بدهد.
این اظهارنظر عجیب البته لبنانی‌ها هم بی پاسخ نمانده است. «حسن عطیه» خبرنگار لبنانی یکی از کسانی است که واکنش انتقادآمیزی به پیام وزیر کشور لبنان داشته است و او را به خاطر این تصمیم سرزنش کرده است.
عطیه اعلام کرد وزیر کشور لبنان اگر از یکی از بازیکنان بین المللی این کشور مشورت می‌گرفت، کار راحت‌تری داشت. وی نوشت: «این تیم بعد از بازی با لبنان عازم اردن می‌شود. با ایران یا علیه ایران فرقی نمی‌کند، این ساده لوحانه است. بازیکنان چمدان‌ها و کیسه‌ها را حمل می‌کردند تا به مسئولان تیم ایران کمک کنند؛ نه بیشتر و نه کمتر.»
وی سپس تصاویری از بازیکنان کره جنوبی و امارات در فرودگاه با چمدان‌های زیاد منتشر کرده و با پیام‌های جداگانه به وزیر کشور لبنان طعنه زده است.
اصل ماجرا چیست؟! تیم ملی دو بازی پشت سرهم در بیروت پایتخت لبنان و امان پایتخت اردن با تیم‌های لبنان و سوریه دارد. در نتیجه امکان بازگشت به تهران و سفر مجدد به مقصد جدید میسر نبود در نتیجه باید وسایل برای دو مسابقه تدارک دیده شود.
*بخش از این وسایل، وسایل تمرینی بود. در مجموع ۴ جلسه تمرین در لبنان و اردن باید برگزار شود. از آنجایی که میزبانان هیچ تعهدی برای ارائه وسایل ندارند، مهمان می‌بایست تمام تجهیزات تمرینی را با خود برای دو مسابقه همراه داشته باشد. پس بسیاری از چمدان‌ها مملو از توپ و تجهیزات تمرین از قبیل نیزه، کونز، مانع و... است.
*مورد دوم وسایل شخصی از جمله گرمکن، البسه تمرین و مسابقه بود که به دلیل دو مسابقه پیاپی خارج از خانه، باید برای ۴ جلسه تمرین لباس، شورت و ساق کافی همراه داشت. در نتیجه برای ۴ جلسه تمرین حداقل ۱۲۰ دست ست کامل تمرین نیاز است.
*از سوی دیگر به جهت برابری البسه مسابقه‌ای ایران با لبنان و سوریه (سفید، قرمز) باید هر دو رنگ را همراه برد. هر رنگ ۳ دست و ۳۰ عدد می‌شود ۹۰ دست سفید، ۹۰ دست قرمز و مجموعا ۱۸۰ عدد لباس مسابقه!
*حال چرا سه دست؟‌ یک دست برای نیمه اول و یک‌ دست برای نیمه دوم و یک دست رزرو که اگر لباس پاره یا دچار مشکل شد بازیکن در مسابقه به مشکل بر نخورد. به موارد بالا چمدان و وسایل شخصی کاروان را هم اضافه باید کرد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حتما اسرائیل میگهذموشک آوردن برا حزب اله
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1