تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۴۱۰۹۰
در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار مطرح شد

بدیسار: بدون «عدالت» امیدی به رفع غبار محرومیت از چهره‌ی کهگیلویه و بویراحمد نیست

۱
۱
بدیسار: بدون «عدالت» امیدی به رفع غبار محرومیت از چهره‌ی کهگیلویه و بویراحمد نیست
کبنا ؛شامگاه سه‌شنبه (18 آبان ماه 1400) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با سیدعلی احمدزاده استاندار این استان در ساختمان دولت استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست سیدناصرالدین بدیسار دبیر جبهه عدالت‌خواهان استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: «حساسیت نسبت به بیت المال پایین آمده است، شما محکم پشت دستگاه‌های نظارتی بایستید، آن‌ها نیز اول با نگاه دستگیری و در نهایت مچ دست درازان به بیت المال را قطع کنند. از این طریق امید را به مردم برگردانید.»
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های بدیسار به شرح زیر است.
 جناب آقای دکتر احمدزاده، انتصاب حضرتعالی را بر مستند بالاترین سکان اجرایی یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور تبریک می‌کنم.
جناب احمدزاده، همانگونه که مستحضرید بیش از ۴۰ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد استان کهگیلویه و بویراحمد هم چنان پسوند محرومیت و درماندگی از پیشرفت و توسعه‌ی پایدار را به دنبال خود دارد و این دردی‌است که عوامل گوناگونی در به وجود آمدن آن نقش دارند، که مهمترین و جامع‌ترین آن را می‌توان دور شدن پاره‌ای از مسئولین از مبانی، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست، که شدت این دوری در مقاطعی آنچنان مضاعف بوده که باعث ایجاد زحمات و هزینه‌های سنگین و گاه جبران ناپذیری برای نظام اسلامی شده است.
جناب احمدزاده؛ ما در مقطعی از عمر انقلاب به سر می‌بریم که ولی و رهبرمان به تقریر بیانه‌ای موسوم به گام دوم انقلاب مبادرت ورزیدند و استان کهگیلویه و بویراحمد از این حیث می‌بایست به حدی از پیشرفت رسیده باشد که بتواند یاری رسان انقلاب در این مسیر باشد، اما با اندک کاوش و کوششی در می‌یابیم که چنین ایده آلی محقق نشده استان در عرصه‌های مختلفی در حال رکود، پسرفت و عقب ماندگی است، و کاربرد «بیانیه گام دوم» در استان از استفاده‌ی لفظی و نمایشی در کلام برخی از مسئولین و بهره‌برداری به مطلوب جریانات سیاسی، فراتر نرفته است.
آقای استاندار؛ تمام مسائل و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را خود از همه بهتر می‌دانید. مسلماً راه‌حل‌های آنها و اجرایشان تنها به دست نیروی انسانی متعهد و متخصص شدنی است، شما را به خدا در انتخاب مدیران تمام دقت و حساسیت لازم را داشته باشید، اولویت انتصاب از نیروهای شاغل همان دستگاه بهترین‌گزینه خواهد بود. کاری کنیم تا انگیزه‌ها و ارق‌ها به سازمان‌های ما برگردد.
آقای استاندار؛ حساسیت نسبت به بیت المال پایین آمده است، شما محکم پشت دستگاه‌های نظارتی بایستید، آن‌ها نیز اول با نگاه دستگیری و در نهایت مچ دست درازان به بیت المال را قطع کنند. از این طریق امید را به مردم برگردانید. مردم عزم و اراده شما در اصلاح امور و مبارزه با فساد را ببینند و البته خروجی‌های ملموسش را، بزرگ‌ترین حامی و سرمایه شما خواهند بود.
آقای استاندارد؛ ارتباط دائم و دو سویه با مردم و محرومین تا بتوانید بی‌واسطه از واقعیات و عوارض برنامه ریزی‌ها و تصمیمات دولت در زندگی مردم مطلع شده تا علاوه بر انتقال صحیح مسائل به مرکز، به حصول بهترین اثرات و نتایج در بطن جامعه منتج شود.
لذا پیشنهاد می‌گردد هر جمعه یک منطقه از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و از نزدیک درد، فقر، محرومیت و مشکلات مردم آن را لمس کنید و برای حل آنها چاره بجویید، چرا که مردم به این دولت دل بسته‌اند.

آقای استاندار؛ رها نکردن سرمایه‌های انسانی مؤمن، نخبه و اهل فکری که به مسائل استانی اشراف داشته و بدون طمع و چشم داشت دنیوی حاضر به همفکری و کار میدانی و جهادی برای حل مسائل می‌باشند، چرا که از مقدمات الگوی پیشرفت استفاده از جوانان متخصص و متعهد است.
پس از طرح این مباحث لازم میدانم به مبنایی‌ترین و اساسی‌ترین مسئله‌ای اشاره کنم که همانند روح تا سایه‌اش بر سر همه‌ی این نکات، مستدام نباشد نمی‌توان امیدی به رفع دائمی غبار محرومیت از چهره‌ی استان داشت و آن چیزی نیست جز «عدالت»، آری «عدالت» همان هدفِ ارسال رُسل. همان که تا تحقق نیابد نمی‌توان به حصول آینده‌ای که شایسته‌ی مردم رنج‌دیده‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد باشد، امیدوار بود که در دیدارهای گروه‌های مختلف با حضرتعالی جای طرح این گفتمان خیلی از سوی این گروه‌ها خالی بود.
رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با دولت از ضرورت «پیوست عدالت» در همه تصمیمات، بخشنامه‌ها و لوایح گفتند و این یعنی اینکه «عدالت» یک سیاست در کنار سایر سیاست‌ها نیست بلکه روح و ایده‌ی کلان حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران است. و این تکلیف شما را بسی سنگین‌تر می‌کند که در اداره‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد عدالت را محور تمام تصمیمات خود قرار دهید.
 در این راه باید بدانید که در کنار همراهی همه ما در جهت موفقیت حضرتعالی و تیم همراه عملکرد شما توسط خداوند منان، شهدا و مردم و عناصر مطالبه‌گر رصد شده و مورد کنکاش قرار می‌گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

طاها
Iran, Islamic Republic of
عالی
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1