تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۴۰۸۶۳
در حوزه جذب سرمایه گذار؛

صنعت گردشگری در بویراحمد همچنان مغفول مانده / فرماندار ایراد کار را گردن بوروکراسی اداری انداخت

۰
صنعت گردشگری در بویراحمد همچنان مغفول مانده / فرماندار ایراد کار را گردن بوروکراسی اداری انداخت
کبنا ؛
گردشگری در شهرستان بویراحمد یکی از مهمترین حوزه هایی است که با تلاش مردم و مسئولان می تواند رونق اقتصادی زیادی به این شهرستان ببخشد و معیشت خوبی برای مردم ایجاد کند. به گزارش کبنا نیوز، ولی متأسفانه این حوزه همچنان در استان راکد مانده است. این کلاف سردرگم زمانی از هم باز می شود که تفکر و نگاه مردم با آموزش و تغییر نگاه آنها عوض شود و همگی در این زمینه تلاش کنند. اما همچنانکه مردم نسبت به این موضوع آشنایی ندارند، مسئولان نیز چندان رغبتی برای کار کردن در این زمینه ندارند.
قطعا جذب سرمایه گذاران تلاش جهادی مدیران را می طلبد و این تلاش، جز با پیگیری های مداوم و بازدیدهای میدانی به سرانجامی نمی رسد، و پشت میز نشینی نیز راه به جایی نمی برد.
استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های با میزان بیکاری بالا و در رتبه های آخر اشتغال در کشور است و تولید ناخالص ملی نیم درصدی (0/5) به خوبی گواه از این می دهد که کسب و کارها در این استان غیرفعال مانده است و حمایت ها نامحسوس است.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج‌شنبه (13 آبان ماه 1400) احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ای که با حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری در محل فرمانداری برگزارشد با ابراز ناخرسندی در جذب سرمایه گذار گفت: با وجود عنوان پایتخت طبیعت ایران و استعدادهای خدادادی فراوان در شهر یاسوج در همه زمینه ها بویژه در بحث جذب گردشگری، می توانستیم موفق باشیم ولی متاسفانه کارهایی که باید صورت می گرفت بدلیل بروکراسی های اداری صورت نگرفته و سرمایه گذاران نیز دلسرد شده اند.
فرماندار شهرستان بویراحمد ابراز داشت: با توجه به طرح شعار سال توسط مقام معظم رهبری رفع موانع تولید، با حذب گردشگر نیز می توان اشتغال زایی کرد و نرخ بیکاری را کاهش داد.
وی گفت: این جلسات ضرورت دارد و نیاز به تداوم آن هم احساس می شود و هدف از این جلسه را رفع هر گونه مانع و حمایت ازسرمایه گذاران عنوان کرد .
وی خاطر نشان کرد : در صورت وجود موانع در مرحله اول باید تلاش کرد که موانع را برطرف کرد و در صورتی که قانون و مقررات به ما اجازه ندهد و دست ما را ببند باید با نگاه خلاقانه و مدیریتی پیگیری کرد تا موانع برطرف و در سریع ترین زمان ممکن کار به پایان و نتیجه برسد.
فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: بطور جدی می خواهم همکاری های لازم با سرمایه گذاران صورت بگیرد و بدون هیچ گونه وقفه ای در نهایت احترام کار دنبال شود تا نتیجه حاصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1