تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۴۰۸۵۷
در دیداری با مسئولان ورزشی؛

درخواست نماینده ولی فقیه برای حل مشکل جاده پیست اسکی کاکان

۰
درخواست نماینده ولی فقیه برای حل مشکل جاده پیست اسکی کاکان
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی کاکان در روز‌های تعطیل رفع شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز پنج شنبه (13 آبان ماه 1400) سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه جمعی از مدیران این اداره و رئیس فدراسیون اسکی کشور با نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.
سرپرست ورزش و جوانان استان، اسکی را ورزش مفرح و نشاط آور عنوان کرد و گفت: پیست اسکی کاکان تنها پیست اسکی کشور است که از نعمت گاز شهری برخوردار است.
جهانبخش گفت: راه اندازی مدرسه اسکی رایگان در پیست اسکی و آمادگی این پیست برای میزبانی از ورزشکاران و رقابت‌های قهرمانی کشور و توسعه فضای این پیست در آینده نزدیک با حمایت فدراسیون و مسئولین استانی از برنامه هایی است که درنظر داریم اجرا کنیم.
وی بر رفع مشکلات این پیست تاکید و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای توسعه زیر ساخت ها، میزبانی مسابقات کشوری، برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی برفی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان در جهت جذب گردشگر و توریسم ورزشی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی خبر داد و خواستار حمایت مادی و معنوی فدراسیون از این رشته در استان شد.
رئیس هیات اسکی کهگیلویه وبویراحمد، اسکی را تنها رشته زمستانی عنوان کرد و گفت: ترافیک روز‌های پایانی هفته در صورت بارش برف و رحمت الهی بعنوان معضل بزرگ در تردد ورزشکاران است.
زرافشان افزود: از مسئولین راهداری و پلیس راه استان درخواست داریم در رفع این مشکل همکاری داشته باشند.
زرافشان، راه اندازی مدرسه اسکی و استعداد یابی ورزشکاران زیر ۱۲ سال را یکی از برنامه‌های مهم این هیات ذکر کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از این رشته مفرح و شاد شد.
عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی کشور، از نگاه، همراهی و حمایت نماینده، ولی فقیه از ورزش استان تقدیر و رشته اسکی را ورزش خانوادگی عنوان و افزود: کلیه زیر ساخت‌های فرهنگی برای حضور خانواده‌ها در این رشته مهیا شده است.
نظریان، رئیس فدراسیون اسکی، موقعیت جغرافیایی استان و دارا بودن کوهستانی بی نظیر و پوشیده از جنگل را یکی از نعمت‌های خداوند به مردم این منطقه دانست و ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و قهرمان اسکی استان در کشور سخن گفت.
نماینده ولی فقیه در استان، ورزش را امری مهم وضروری برشمرد و گفت: امروزه ورزش بعنوان وسیله‌ای برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و تامین کننده سلامت جامعه است.
حجت الاسلام حسینی رشته‌های فوتبال، دوو میدانی، والیبال، کشتی، همگانی، اسکی، رزمی را از رشته‌های فعال و دارای عنوان و جایگاه در کشور برشمرد و خواستار حل مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی در روز‌های تعطیل شد.
در این نشست لوح یاد بودی از طرف هیات اسکی استان به حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1