تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۴۰۵۷۱
کبنانیوز /

به عشایر گچساران تسهیلات خشکسالی تعلق گرفت

۰
به عشایر گچساران تسهیلات خشکسالی تعلق گرفت
کبنا ؛
رئیس اداره امور عشایر شهرستان گچساران از آمادگی این اداره برای پرداخت تسهیلات بانکی جبران خشکسالی و خرید نهاده‌های دامی به عشایر این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴نفر از متقاضیان این تسهیلات در شهرستان گچساران به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
امیر عباس سعادت افزود: این تسهیلات از ۱۰تا ۱۰۰ میلیون تومان براساس تعداد دام با سود ۱۴درصد و ضمانت زنجیره‌ای با عشایر پرداخت می‌شود.
سهادت اضافه کرد: توزیع نهاده دامی جو به قیمت یارانه‌ای نیز به ازای هر راس دام سبک پنج کیلوگرم بین عشایر این شهرستان در حال اجرا است.
وی از صدور کارت تردد هوشمند برای عشایر این شهرستان گچساران هم خبر داد و گفت: عشایر برای دریافت این کارت حتما باید در سامانه مجوز الکترونیکی کشاورزی سماک ثبت نام کنند.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان گچساران با بیان اینکه تاکنون کارت تردد برای هزار خانوار این شهرستان صادر شده است، ادامه داد: شهرستان گچساران دارای هزار و ۸۰۰ خانوار عشایر است که بیش از نیمی از آنان کارت تردد دریافت کرده اند.
سعادت همچنین از تامین آب عشایر این شهرستان به صورت سیار خبر داد و گفت: بوسیله سه دستگاه تانکر روزانه بین ۶تا ۹ سرویس آب به مناطق عشایری این شهرستان حمل و منتقل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1