تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۴۰۴۸۶
به زودی؛

‌شوق مشترک؛ دومین نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان خانه‌ی هنر یاسوج

۳
۲
‌شوق مشترک؛ دومین نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان خانه‌ی هنر یاسوج
کبنا ؛
شوق مشترک عنوان دومین نمایشگاه گروهی نقاشی است که قرار است به مدت ده روز از تاریخ ۳ لغایت ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ خورشیدی در یاسوج، پایتخت طبیعت ایران، میزبان هنردوستان هم استانی باشد.
در این نمایشگاه آثار بیش از ۱۸ هنرمند جوان و خوش آتیه هم استانی از آموزشگاه خانه هنر یاسوج به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.
انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد زیر نظر مجتبی ملایی اهتمام به برگزاری این نمایشگاه کرده اند. علاقه مندان برای شرکت در مراسم افتتاحیه می توانند در ساعت ۱۶ عصر روز سوم آبان ماه به نشانی میدان معلم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گالری باران مراجعه کنند. بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر ۱۶ تا ۱۹ برای عموم آزاد خواهد بود.
شایان ذکر است به دلیل محدودیت های کرونایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای تمام شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان الزامی خواهد بود
حضور در نمایشگاه نقاشی مشترک موجبات هم افزایی هنری، تبادل تجربیات و ایجاد انگیزه در میان هنرجویان جوان را فراهم خواهد کرد. همچنین اعطای فرصت به هنرمندان جوان توسط مسئولان فرهنگی برای نمایش آثار در این گونه نمایشگاه ها اقدامی ارزشمند و قابل ستایش و الگوساز برای دیگر نهادهای استان و کشور است که توسعه و ترویج آن موجب تثبیت و تقویت جایگاه هنر در جامعه خواهد بود.
شیوع بیماری کرونا در سال های اخیر زندگی بشر و به تبع آن هنرمندان را در ابعاد جهانی تحت تأثیر خود قرار داده است. استان کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از هنرمندان و انجمن‌ ها و موسسات متعدد هنری و فرهنگی از پیامد های منفی و نامطلوب این بیماری همه گیر ایمن نبوده است.
تغییر شیوه زیست اجتماعی بشر و محدودیت شدید اعمال شده به حوزه فرهنگی و بالاخص برگزاری نمایشگاه های هنری آسیب بسیار رسانده است. با آغاز و تسریع روند واکسیناسیون همگانی امید می رود فعالیت فرهنگی از قبیل برگزاری کنسرت ها و نمایشگاه های کتاب و هنری و نیز فعالیت موزه ها از سر گرفته شود و به حالت عادی بازگردد.
_________
امید علوی تبار
نام شما

آدرس ايميل شما

Ty
United States
تشکر از اطلاع رسانی
Ali
United States
به هنر بیشتر پرداخته بشه لطفا
باران
Iran, Islamic Republic of
بسیار عااالی...چقدر خوبه که به هنرجوها اهمیتت داده شده...
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1