تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۴۴۰۳۲۰
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / عسکری: رویکردم ایجاد اتمسفر و زیست بوم طرح‌های اقتصادی است / فسادهای اقتصادی قابل اغماض نخواهد بود

۱
۵
معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / عسکری: رویکردم ایجاد اتمسفر و زیست بوم طرح‌های اقتصادی است / فسادهای اقتصادی قابل اغماض نخواهد بود
کبنا ؛احسان عسکری به پیشنهاد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، گفته می‌شود که احسان عسکری فردا کارش را در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون امور اقتصادی آغاز می‌کند. عسکری دارای مدرک دکتری در رشته اقتصاد پولی و اقتصاد ریاضی از دانشگاه پیام‌نور تهران می‌باشد.
معاون دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مشاور استاندار در امور اشتغال و سرمایه‌گذاری، دبیر اجرایی برگزاری همایش سرمایه گذاری ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر علمی گروه اقتصاد مدیریت و حسابداری دانشگاه پیام‌نور استان بخشی از سوابق اجرایی و اداری عسکری است.
احسان عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا و در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه‌هایش، اظهار داشت: برنامه‌های جامعی داریم از جنس نرم‌افزار در کنار عملیات، یعنی پروژه بعلاوه تحولات نرم‌افزاری و نهادی، این تحولات نهادی و نرم‌افزاری بستر تحولات سرمایه‌گذاری را شکل می‌دهد و بعد با تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری این مسیر را در چارچوب قابلیت‌ها و پتانسیل‌های و آمایش استانی هدایت خواهیم کرد.
وی افزود: رویکرد بنده، رویکرد پروژه‌ای نخواهد بود، بلکه رویکرد ایجاد اتمسفر و زیست بوم طرح‌های اقتصادی با همراهی دولت و سایر ارکان مؤثر در اقتصاد استان خواهد بود.
معاون جدید امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی که آیا برنامه‌ای برای جلوگیری از تخلف در تسهیلات اشتغالزایی و یا انحراف در وام‌های اقتصادی دارید؟ گفت: به طور طبیعی سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی در استان پیگیری می‌شود. هیچ استانی نمی‌تواند از چارچوب سیاست‌های کلی دولت خارج شود. ضمن اینکه بر اساس تجربیاتی که در ایام گذشته داشتیم با مصادیقی از این موارد برخورد صورت گرفت. حتماً جریان‌هایی که می‌خواهند به مسیر خطا دچار شوند، قبل از آن به صورت ارشادی در سیستم‌های مدیریتی شفافیت ایجاد می‌کنیم که کمتر به این موضوعات افراد گرفتار شوند، طبیعتاً قابل اغماض نخواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

.
Romania
کارشناس دادگسترس ومعاون اقتصادی استانداری ؟!!!!!!!!!
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1