تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۴۰۲۳۸
رئیس بنیاد نخبگان استان خبر داد

آغاز نام‌نویسی از دانشجویان برای مشارکت در اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در استان کهگیلویه‌وبویراحمد

۰
آغاز نام‌نویسی از دانشجویان برای مشارکت در اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در استان کهگیلویه‌وبویراحمد
کبنا ؛نام‌نویسی از دانشجویان برای مشارکت در اجرای ششمین طرح شهید احمدی‌روشن در استان کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا، رئیس بنیاد نخبگان استان با اعلام این خبر گفت: سه طرح از استان کهگیلویه‌وبویراحمد حائز شرایط لازم برای اجرا در قالب طرح شهید احمدی ‌روشن بنیاد ملی نخبگان شدند.
وی افزود: طرح‌های برگزیده استان کهگیلویه‌وبویراحمد شامل «طراحی Sniper Detection با استفاده از الگوریتم TDOA بر روی تراشه FPGA» به میزبانی دکتر علی اکبر دسترنج؛ طرح «حفاظت هوشمند از عرصه های طبیعی» به میزبانی دکتر علی اکبر نیکوکار و طرح «دهانشویه بیولوژیک آنتی باکتریال-آنتی فونگال حاوی ریزپپتایدهای پروبیوتیکی با قابلیت آنتی پلاک و ضدالتهابی» به میزبانی دکتر فرزاد کریم‌پور هستند.
رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: این طرح‌ها با محوریت یک استاد دانشگاه و مشارکت دانشجویان برای حل یک مسئله در استان اجرا می‌شود.
سید حمداله اکوانی افزود: دانشجویانی که رشته تحصیلی آنها با این طرح‌ها ارتباط دارد می‌توانند برای نام‌نویسی و مشارکت به آدرس «http://ahmadiroshan.bmn.ir/»  مراجعه نمایند.
وی گفت: حرکت از یادگیری انتزاعی صرف به سمت کاربرد دانش در زندگی، کار زیر نظر استاد خبره و باتجربه در امور علمی ـ صنعتی و تحقیق و توسعه (R&D)، تشکیل تیم‌هایی منسجم از افراد مستعد با توانایی‌های مکمل هم، از اهداف طرح شهید احمدی ‌روشن است.
اکوانی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان به دانشجویانی که شرایط لازم برای مشارکت در این طرح‌ها را دارند تسهیلات ویژه‌ای اعطا می‌کند، افزود: دریافت کمک هزینه تا 36 میلیون تومان در طول دوره برای هر نفر (طبق شیوه‌نامه‌های بنیاد)، دریافت تا 100 امتیاز فعالیت‌های نخبگانی در جوایز مختلف بنیاد (نظام وظیفه، جایزه تحصیلی، جایزه شهید احدی و ...) مهم‌ترین مزایای بهره‌مندی از این طرح است.
وی گفت: ثبت‌نام از تاریخ 25 مهرماه، از طریق سامانه «http://ahmadiroshan.bmn.ir/» شروع شده است و دانشجویان رشته‌های علوم پایه، مهندسی، هنر، حوزوی، پزشکی و علوم انسانی که تخصص آن‌ها با این طرح‌ها ارتباط دارد می‌توانند با مراجعه به این سامانه برای مشارکت در اجرای طرح‌ها اعلام آمادگی نمایند.
رئیس بنیاد نخبگان استان افزود: دانشجویان در مقطع کارشناسی با معدل بالای 17 و در مقاطع تحصیلات تکمیلی با معدل بالای 18 (با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه) و دانشجویان برگزیده آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1399-1398 و 1400-1399 می‌توانند برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1