تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۳۹۸۱۸
در جلسه ستاد عتبات عالیات و نمازجمعه مطرح شد

امام جمعه چیتاب: اعتلای هویت انقلابی تلاش همگانی را می طلبد

۱
امام جمعه چیتاب: اعتلای هویت انقلابی تلاش همگانی را می طلبد
کبنا ؛جلسه ستاد عتبات عالیات، و راهکارهای برگزاری هرچه بهتر نماز جمعه در کبگیان در دفتر امام جمعه چیتاب برگزار شد.
به گـزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری کبگیان، امروز دوشنبه (12 مهرماه 1400) در این جلسه حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان، با اشاره به اهداف دشمنان در تخریب اماکن مقدسه شیعیان،اظهار داشت: دشمنان دین در پی آن هستند تا آنچه را که موجب نزدیکی مسلمانان به شعائر دینی و مذهبی می گردد با هجمه در فضاهای حقیقی و مجازی محو و نابود کنند.
وی با بیان اظهار ارادت و عشق مردم بخش کبگیان نسبت به ائمه اطهار (ع) گفت: اکرام وکمک رسانی به حرم های ائمه معصومین (ع) در اماکن مقدسه، وظیفه همگانی هر دوست دار و شیعه اهل بیت(ع) است.
امام جمعه کبگیان عنوان کرد: با برنامه ریزی در حوزه های مختلف باید زمینه حضور مشارکت آحاد مردم فراهم شود و باید تلاش شود از ظرفیت ادارات و اصناف مختلف بخش استفاده شود.
بخشدار کبگیان نیز در این جلسه با اشاره به ارزش معنوی و بنیه فرهنگی عتبات عالیات درکشور خاصه امامزاده عبدالله علیه سلام گفت: تثبیت تکریم همیشه در سیره اهل الله بوده و در بخش ماجلسات باید بصورت منظم برگزار شده و مصوبات آن اجرایی شود. محسنی فر افزود: اتخاذ تصمیمات درست و وحدت رویه در میان مسئولین بخش میتواند در پیشبرد جذب کمک ها مؤثر باشدکه انشالله همینطور هم باشد.
منوچهر کاشفی فرهنگی بازنشسته،مسئول شورای هماهنگی بخش وعضوچهار دوره شورای اسلامی شهر چیتاب ضمن تشکر از حضور حاضرین گفت: باید تلاش کرد با احصای نقاط قوت و ضعف در تقویت و اصلاح آن ها در سال جدید قدم های مؤثری برداشته شود تا با فضل الهی و عنایات معصومین بتوانیم قدم های بزرگی در این زمینه برداریم.
در ادامه این جلسه بمنظور هماهنگی و برنامه ريزی جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی ستادنمازجمعه و اتخاذ تمهيدات لازم برای استقبال از نمازجمعه تصمیماتی اتخاذ شد که امام جمعه کبگیان ضمن تقدير از زحمات بی دريغ و خالصانه اعضای ستاد نماز جمعه از آنان خواست با توكل به خدای متعال و خلوص نيت باتلاش بیشتر به كار خود ادامه دهند.
وی افزود: برنامه راهبردی نهاد امامت جمعه بر اساس دستور رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب ریاست شورا، تهیه و تدوین‌شده و در چهار محور اصلی توانمندسازی، سازمان‌دهی و شبکه‌سازی، فرهنگ‌سازی و ارتقای نهاد نماز جمعه طراحی و تدوین‌شده است.
سید فرج الله پژمان تصریح کرد: از متن این برنامه الگوی اعتلای هویت انقلابی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب چهار عرصه مسجدمحوری، بهره‌مندی از ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب، ارتباط با نوجوان و جوان و غنی‌سازی ظرفیت شورای فرهنگ عمومی تعیین‌شده است که در ساختار الحاق به ستادنمازجمعه تلاش همگانی را می طلبد.
منوچهر کاشفی مسئول ستاد نمازجمعه کبگیان نیز با ابراز اميدواری از راهنمائی ها و ارشادات امام جمعه محترم گفت:انشالله باتلاش همیشگی وظرفیت های مستعد اعضاء ستاد بتوانند با پویائی همیشگی بيش از پيش در خدمت مسجد جامع(مصلی فعلی شهرچیتاب) و نمازگزاران عزيز باشیم.
در ادامه بخشدار کبگیان نیزگفت: انشالله من بعد بانهادینه کردن ارائه گزارش کار مدیران در این تریبون مقدس هردوهفته یکی از مدیران شورای اداری بخش جهت ارائه گزارش کار در بین الصلاتین حضور خواهد یافت. وی ضمن دعوت مجدد مدیران درون بخشی وکارکنان ادارات در صفوف نماز جمعه از فرماندهی حوزه خاتم خواستار اجرای برنامه نماز جمعه هر هفته توسط یکی پایگاههای تحت النظر این حوزه شد.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خـبرنگار:اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1