تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۳۹۷۱۶
پاسخی به صحبت‌های سید ناصر حسین‌یور در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس جمهور؛

آقای سید ناصر حسینی‌پور؛ حرف زدن به عمل است و بس

۷
۱
آقای سید ناصر حسینی‌پور؛ حرف زدن به عمل است و بس
کبنا ؛یدالله عدالت‌پناه در یادداشتی به اظهارات سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت پاسخی داد و نوشت: «جناب آقای سید ناصر حسینی‌پور عملکرد همه تحت نظر چشم‌های تیزبین مردم قرار دارد و در یک بازه زمانی کوتاه هم عمر نمایندگی جنابعالی و دولت سیزدهم پایان می‌یابد و بعدها مردم شریف ایران هم شما را قضاوت خواهند نمود، لذا توصیه می‌نمایم که در گفتارتان صداقت داشته باشید و حرف زدن به عمل است و بس.»

بیشتر بخوانید:


سید ناصر حسینی‌پور: در گچساران با اسنپ آمد و رفت می‌کنم / هیچ وقت سوار بر خودروی شرکت نمی‌شوم (+ فیلم )

به گزارش کبنا، مطلب عدالت‌پناه به شرح زیر است؛

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه نگذرد خداوندی که داننده رازهاست نخستین سرآغاز، آغازهاست.
جناب آقای سید ناصر حسینی نماینده محترم شهرستان‌های باشت و گچساران
سلام/ بنده نخستین بار به عنوان دانشجو در سال 1389 در یک جلسه دانشجویی شما را زیارت نمودم و بارها در پای صحبت‌های جذاب جنابعالی در خصوص جبهه و جنگ نشستم، ولی وقتی وارد عرصه سیاست شدی نگران شدم. جنابعالی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در حضور رییس محترم جمهور از اینکه به عنوان یک تحصیلکرده با مدرک تحصیلی دکتری درد دل جوانان و محرومان را بیان نمودید، سپاسگزاریم. ولی لازم می‌دانم که چند نکته را یادآوری نمایم و از جنابعالی انتظار می‌رود پاسخگوی مطالب زیر باشید.
1- شهروند درجه دوم بودن مردمان خطه زاگرس بخصوص قوم بزرگ لر که شما مطرح نمودید، همواره بوده و در هیچکدام از دولت‌های بعد از انقلاب نخبگان خطه زاگرس و علی الخصوص فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در حاکمیت ملی سهم نداشته‌اند، حال که جنابعالی بعنوان نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجلس حضور دارید بنظرتان برادر جنابعالی بعنوان نماینده در شهروند درجه دوم شدن مردمان این دیار در دولت نهم و دهم که همفکر جنابعالی بوده و همواره تریبون آن دولت در دست شما بوده تا چه میزان نقش داشته است؟
2- فرمودید آقای مرادی به عنوان مشاور وزیر انتخاب شدند و این یعنی شهروند درجه یک شدن! در دولت اصلاحات سید صفدر حسینی وزیر کار، آقای تاجگردون معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و در دولت تدبیر و امید آقای دکتر تقوی نژاد ریاست امور مالیاتی و معاون وزیر بهداشت و آقای سید محمدعلی افشانی شهردار تهران در بالاترین مقام اجرایی کشور قرار گرفته‌اند که فرزندان این خطه بوده‌اند و صحبت‌های شما به عنوان یک سید انقلابی با ذکر این موارد جای تردید است! هر چند از دیدگاه اینجانب شهروند درجه یک شدن به مناصبات سیاسی نیست.
3- شما ضعف‌های موجود را به گردن دولت اصلاحات و تدبیر و امید انداختید. ولی در دولت‌های نهم و دهم که اتفاقاً برادر جنابعالی به عنوان نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس حضور داشتند در جهت توسعه شهرستان‌های ذکر شده چه اقدامات مثبتی انجام دادند؟ این در حالی است که آقای تاجگردون طی دو دوره حضور در مجلس بهترین عملکرد را میان نمایندگان مجلس در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در حوزه انتخابیه گچساران و باشت داشته است.
4- شما طی حضور چندماهه در مجلس چه اقدامات مثبتی برای کنترل تورم و گرانی انجام داده‌اید؟ آیا وضعیت خرید مردم بهتر شده است؟ آیا گرانی کمتر شده است؟ آیا وضعیت بیکاری بهبود پیدا نموده؟
5- خود شما آگاه هستید که آقای تاجگردون علی الرغم تمام نقدهایی که بر ایشان وارد است از نظر کاری یک نیروی مؤثر برای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و از طرفی با فاصله زیاد انتخابات را برنده شد و بعدها هم تمام صحبت‌های مطرح شده برای رد اعتبارنامه ایشان از جانب شورای نگهبان تکذیب گردید و تنها به خاطر سیاسی کاری از ورود به مجلس منع شد و حال که شما نماینده مردم شریف باشت و گچساران هستین بفرمایید که چرا تخلفات احتمالی آقای تاجگردون در دادگاه صالح رسیدگی نمی‌گردد؟ اگر این تهمت‌ها با واقعیات در تضاد باشند شما، برادرتان و همفکرانتان در حق مردم شریف باشت و گچساران جفا نموده‌اید؟
6- شما فرمودید با اسنپ جابجا می‌شوید و راننده اسنپ دکتری ریاضی و خیارفروش دکتری شیمی دارند، به فرض حقیقت داشته باشند، آیا چنین دوستانی در زمان دولت تدبیر و امید با مشکل اشتغال مواجه شدند یا در دولت نهم و دهم نیز بیکار بوده‌اند؟ جناب آقای سید ناصر حسینی‌پور عملکرد همه تحت نظر چشم‌های تیزبین مردم قرار دارد و در یک بازه زمانی کوتاه هم عمر نمایندگی جنابعالی و دولت سیزدهم پایان می‌یابد و بعدها مردم شریف ایران هم شما را قضاوت خواهند نمود، لذا توصیه می‌نمایم که در گفتارتان صداقت داشته باشید و حرف زدن به عمل است و بس.
-------------------------------------------
با تشکر
دکتر یدالله عدالت پناه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United Arab Emirates
درود، بسیار صحیح
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
بسیار عالی نقد نموده اید
باید از نماینده محترم پرسید آیا درپایان دوران نمایندگی خود , همچنان خواهید گفت که با اسنپ تردد نموده اید ؟؟؟؟
باشعور
Iran, Islamic Republic of
👌👋👋👋
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تو فقط بگو صیدالی چند نفر از فرزندان شما و اقوام شما را سرکار گذاشت پاسخ ناصر حسینی پیشکش
Romania
صیدالی کیه؟ نمیشناسم.
Iran, Islamic Republic of
دکتر حسینی فرمودی دکترای شیمی دارد بعد فرمودی دکتری ریاضی داشت اشتباه لپی بود یا واقعا چون . ندونستی چه گفتی و نتونستی جمعش کنی آقای حسینی رضایت خدا را در نظر داشته باش و سعی کن از مشاورینی استفاده کن که اعتقا دداشته باشند این دوران تمام می شود به والله زمانی پشیمان و شرمنده خواهی شد که دیگر وقت جبرانش نیست بیا اگر بخواهی فردای قیامت بیشتر از این خراب نشود به جرات هم از مردم و هم از کسانی که به عمد به آنها توهین کردی عذر خواهی کن
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند این حرفها بغیر از ماهیت خودش را از زبان خودش روشن می کند و بدست خودش نقاب از چهره برمیدارد تا تنفر مردم نسبت به بیشتر شود هیچ نتیجه ای در بر ندارد .
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1