کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رأی هیات وزیران؛

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد

31 شهريور 1400 ساعت 13:26

وزیران امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به " سیدعلی احمدزاده " به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.


 هیات وزیران در جلسه امروز به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهوری، به استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

به گزارش کبنا، در این جلسه، هیات وزیران پس از بررسی سوابق، به سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.
احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه‌های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.
وی از فرزندان روستای بهره عنا، شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اعضای دولت به "سیدعلی احمدزاده" به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.
 سید علی احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه‌های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.
به گزارش کبنا، در سوابق خدمتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس بازرسی قوه قضائیه، معاون شورای حل اختلاف کشور، معاون برنامه‌ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ثبت شده است.
حسین کلانتری، استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸، تا امروز این مسئولیت را بر عهده داشت.



بنابراین گزارش پایگاه خبری کبنانیوز، در خبری تحت عنوان «استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردا در هیأت دولت معرفی می‌شود» که در تاریخ سه شنبه، 30 شهریورماه منتشر کرده بود از سیدعلی احمدزاده به عنوان گزینه نهایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نام برد و اطلاع‌رسانی کرده بود که در جلسه امروز هیأت دولت استاندار جدید معرفی می‌گردد.


کد مطلب: 439306

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439306/سیدعلی-احمدزاده-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1