تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۱۰۷
با حضور قاری بین‌اللملی؛

دوره‌ی آموزشی قرائت قرآن کریم در یاسوج

۰
دوره‌ی آموزشی قرائت قرآن کریم در یاسوج
کبنا ؛
عیسی عباسی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌ی آموزشی تربیت قاری قرآن کریم برای حضور در مسابقات کشوری به مدت ۲ روز در یاسوج خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی مدیر دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی این استان با بیان اینکه توانمندسازی مربیان و اساتید شهرستانی و استانی از اوجب واجبات است گفت: دوره آموزشی با حضور ۸۰ قاری به مدت ۲ روز در شهر یاسوج در حال برگزاری است.
وی افزود: این دوره آموزشی به منظور نشر آموزه‌های پیشرفته‌ی قرائتِ فصیح و آهنگین قرآن کریم و ایجاد زمینه‌های رشد قاریان و ارائه روش منطقی، جذاب و سطح‌بندی‌شده با حضور محسن یاراحمدی از اساتید و قاریان برجسته‌ی کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره از طرح‌های سازمان دارالقرآن الکریم کشور است و در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، به قبول‌شدگان گواهی‌نامه‌ی تخصصی اعطاء می‌شود.
مدیر دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان از برنامه‌ریزی برای برپایی دوره‌های آموزشی در دیگر مناطق استان خبر داد و گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوره‌های ویژه‌ای برای تربیت اصولی مربیان و قاریان قرآن کریم با حضور اساتید کشوری برنامه‌ریزی شده که به زودی در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1