تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۳۹۰۶۵
رئیس کل دادگستری استان:

برپایی نمایشگاه آثار دوران دفاع مقدس در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

۰
برپایی نمایشگاه آثار دوران دفاع مقدس در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشستی با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز پنج شنبه (25 شهریورماه 1400) در این نشست که معاونان منابع انسانی و امور فرهنگی، پیشگری از وقوع جرم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، اعضای شورای قضایی استان و نمایندگانی از سپاه فتح استان، نیروی انتظامی و بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس حضور داشتند، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی اظهار داشت: گرامیداشت دوران دفاع مقدس پیام مهمی دارد و آن این است که همه ما به وظایف خود درست عمل کنیم.
وی در ادامه افزود: اقدامات مثبت که در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان 100 درصد تثبیت اراضی را انجام دهد کار بی نظیری است.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: عمل کردن به تکلیف مانند دوران مقدس، می تواند در پیشگیری از وقوع جرم مؤثر باشد.
نگین تاجی گفت: شایسته است مردم بدانند که کارهای بسیار خوبی انجام می شود و نشر آن عمل نیز کار مثبتی است.
محمدمهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در این نشست به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس به نوعی بلندترین قله و ارزشمندترین فراز افتخارات ایران اسلامی است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس را باید پرچمدار یک عزت، افتخار، ایستادگی و ایثار برای همه ملت ایران در نظر بگیرم و چنانچه به شرایط سخت آن دوران و حال حاضر که تحریم و بیماری کرونا و سایر اتفاقات نگاه کنیم، 8 سال دوران دفاع مقدس مدال زرینی است که در کشور می درخشد و باعث افتخار ایران زمین اسلامی است.
در این نشست سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی اظهار داشت : ایجاد نمایشگاه فاخر دوران دفاع مقدس در کنار دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج که مراجعه کنندگان زیادی دارد مورد استقبال مردم  قرار می گیرد.
ملک حسینی در ادامه افزود: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان می تواند به منظور رفاه حال مردم و ارشاد و معاضدت قضایی ، در کنار این نمایشگاه میز خدمت را با حضور قضات ،وکلاء و کارشناسان تا پایان هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار نماید.
در ادامه  سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سخنانی اظهار داشت: در هر جایی از مملکت و هر برهه زمانی و  هرکاری که نام و یاد شهدا و ایثار و شهادت در میان آمده، تلاش‌ها به ثمر نشسته و حلال  مشکلات شده است.
وی گفت: در دستگاه قضایی هم در هرجایی که به تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و به نام و یاد شهدا فعالیتی می شود کار به صورت ویژه و جهادی جلو می رود.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان پیشنهاداتی مطرح کرد که از جمله انها ایجاد نمایشگاهی از آثار  دوران دفاع مقدس، تقدیر از ایثارگران دستگاه قضایی و تهیه موشن گرافی های کوتاه بوده و پیشنهاد دادند در جهت گرامی داشت این ایام و اعلام اهتمام پرسنل دستگاه قضایی به فرهنگ ایثار و شهادت، مدیران دادگستری و نهادهای تابعه قوه قضائیه در استان یک روز را با لباس بسیجی در محل کار حاضر شوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1