تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۸۵۵۷
با ارسال نامه ای

نامه اهالی روستای پادوک به فرماندار و مسئولان گچساران

۵
۱
نامه اهالی روستای پادوک به فرماندار و مسئولان گچساران
کبنا ؛اهالی روستای پادوک گچساران که در چند روز اخیر نسبت به توقیف 250هکتار زمین های کشاورزی روستا و اقدام غیرقانونی مسئولان کهگیلویه در خصوص صدور پروانه چرا و مراتع داری برای عشایر و عدم اجرای ابلاغیه هیات دولت و رای دادگاه، تجمعات اعتراضی در جلوی فرمانداری شهرستان گچساران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار نموده بودند با ارسال نامه ای به پایگاه خبری کبنا نیوزخواستار انعکاس و انتشار آن شده اند.

به گزارش کبنا نیوز: متن نامه ارسالی به شرح زیر است.

به نام خدا

روستای پادوک از توابع شهرستان گچساران که در منطقه مرزی این شهرستان با شهرستان کهگیلویه واقع گردیده است.
 در سال 1367مسئولان شهرستان کهگیلویه بدون اطلاع اهالی و کشاورزان روستای پادوک نقطه مرزی این روستا را ازارتفاعات به رودخانه تغییرداده اند و حتی بصورت غیرقانونی برای زمینهای کشاورزی مبادرت به صدور پروانه چرا و مراتعداری برای عشایر کهگیلویه نمودند.
این اقدام غیرقانونی و ظلم آشکارمسئولان کهگیلویه منجربه چندین مورد درگیری مسلحانه در منطقه شد.
در سال 79 تاکنون بالغ بر 250 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی روستای پادوک توسط دادگستری شهرستان کهگیلویه توقیف شده که این موضوع بعداز شکایت اهالی روستای پادوک از طریق مراجع قضایی پیگیری و طی مراحل مختلف از جمله کارشناسی های یک، سه، پنج ، هفت و نه نفره همگی دال بر کشاورزی بودن اراضی پادوک بوده است ودر نهایت در سال 94 منجر به صدور رای دردادگاه تجدید نظر استان شد که متاسفانه بعداز گذشت 9 سال رای صادره بدلیل کارشکنی های مسئولان کهگیلویه اجرای نشده است که این بی تفاوتی و کارشکنی ها مجددا منجر به درگیری شدید در منطقه و مجروع شدن چندین نفر از اهالی روستا شد.
اکنون با نظر هئیت محترم وزیران و مصوبه هیات دولت نقطه مرزی و مورد دعوی به نقاط قبل(ارتفاعات) تغییر پیدا کرده است.
ولی متاسفانه علی رغم ابلاغیه آن توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران، اما فرماندار کهگیلویه از اجرای مصوبه هیات دولت خودداری می کند.
اهالی و کشاورزان روستای پادوک از زحمات و تلاش های امام جمعه محترم شهرستان گچساران، فرماندار سختکوش گچساران، بخشداردلسوزشهرستان و اعضای شورای محترم تامین تقدیر و تشکر می کنند.
لذا اهالی ولایت مدار روستای پادوک وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواسته و حق قانونی خود را فقط و فقط از طریق مجرای قانونی پیگیری می کنند که در همین راستا از مسئولان شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد عاجزانه تقاضای اجرای ابلاغیه وزرات کشور را دارند.
در پایان بزرگان و ریش سفیدان روستای پادوک، اهالی روستا، رئیس شورا اسلامی روستا و دهیار روستای پادوک از دکتر علیرضا اتابک فرماندار توانمند وکاردان گچساران و مهندس فرج الله استلاحی بخشدارسختکوش شهرستان و مسئولان شهرستان در خصوص حرکت ناخواسته ونادرستی که توسط چندین جوان روستا بدلیل ناآگاهی و فشارهای روحی و روانی صورت گرفت پوزش و عذرخواهی نموده و  برای این عزیزان آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون از خداوند متعال مسئلت داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سید ناصر که دخالتی نکرد
همه دلیلش را میدانند
نماینده پادوک را فراموش کرده وبراش مهم نیست
دشتموری
Iran, Islamic Republic of
این خاک بردنی نیست این حق خوردنی نیست، خیرآباد همیشه تعلق به تیره دشتموری داشته است و فرماندار دهدشت هم باید پاسخگو باشد..
برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم نجیب روستای پادوک خیرآباد. کوتاه نیایید. حق گرفتنی است
آرویی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
روزگار غریبی است نازنین، وای بر ما و این زمانه ناسازگار با خلق و خوی.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
همین ها که الان شعار میدن پارسال هم بر علیه فرماندار قبلی شعار میدادند که چون با عشایر قرابت ایلی داره بنفع اونها کار میکنه
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1