تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۳۸۴۹۰
در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کلانتری: پایه‌های صندلی مدیران روی بدن‌های شهدا است / مراقب باشید / تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد عادی است / 1470 پروژه فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد / تذکر استاندار به مدیران و تشکر از دستگاه های نظارتی

۶
۱
کلانتری: پایه‌های صندلی مدیران روی بدن‌های شهدا است / مراقب باشید / تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد عادی است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1470 طرح و پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است و برای اینکه این پروژه‌ها به سرعت جلو برود اعتبارات استانی 200 درصد افزایش پیدا کرده و از این میزان 1250 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده و دستگاه‌ها برای اینکه مبادله موافقت نامه کنند حدود 1850 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی آماده و منتظر مبادله موافقت نامه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز (چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400) نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این نشست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: صندلی‌هایی که ما روی آنها نشسته‌ایم پایه‌هایش روی بدن‌های مطهر شهدا است لذا باید خیلی مراقب باشیم. 
حسین کلانتری ضمن تبریک به ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی که در پارالمپیک توکیو حضور یافتند، گفت: وظیفه ما بوده که به این ورزشکاران روحیه بدهیم، قطع یقین مسئولان باید به اینگونه مسائل توجه داشته باشند.
کلانتری بیان کرد: مستندسازی اموال دولت جمهوری اسلامی اهمیت زیادی دارد، شرایط املاک غیرمنقول دستگاه‌های دولتی باید تعیین تکلیف شود.
کلانتری به 1000 ملک اداری اشاره کرد که سند ندارند و گفت: معارضات اجتماعی بلای جان این املاک می‌شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 99 جزو سه استان برتر در مستندسازی اموال بوده است.
وی بر بر تدوین طرح جامع گردشگری این استان تاکید کرد و از مسئولان خواست برای تدوین این طرح گزارش کاملی از این طرح آماده و ارائه گزارش شود.
کلانتری افزود: 1470 طرح و پروژه در استان فعال است و برای اینکه این پروژه‌ها به سرعت جلو برود اعتبارات استانی این پروژه‌ها 200 درصد افزایش پیدا کرده و از این میزان 1250 میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده و دستگاه‌ها برای اینکه مبادله موافقت نامه کنند حدود 1850 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی آماده و منتظر مبادله موافقت نامه است. از فردا عملیات مبادله موافقت نامه‌ها را پیگیری کنند و هفته آینده مدیران گزارش مکتوب در این خصوص بدهند.
وی افزود: دستگاه‌های نظارتی روش خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش گرفته‌اند، حوزه قضایی، حوزه بازرسی، اداره کل اطلاعات به ویژه تشکر می‌کنم، نگاهشان این است که از وقوع یک جرم پیشگیری شود و دستگاه‌های اجرایی آگاه شوند که از مسیر قانونی یک راهی را جلو بروند، نمی‌توانیم از محلی برای یک پروژه‌ای اعتبار بگذاریم، به نمایندگی از همه از شما عزیزان تشکر می‌کنم و این روند باید ادامه پیدا کند.
عالی‌ترین مقام دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در خصوص زلزله سی سخت باید تلاش مضاعف داشته باشیم گفت: عده‌ای هنوز کار ساخت و ساز را شروع نکرده‌اند، عده‌ای هم بیشتر از مقداری که بنیاد مسکن تعیین کرده بود زیربنا گرفته‌اند، به روح آقای تابش رئیس بنیادمسکن کشور درود می‌فرستیم.
وی افزود: عملکرد بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد چشمگیر بوده که ایشان ارتقا یافته‌اند و مدیر استانی می‌شوند که جمعیتش چند برابر استان ما است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه‌ای، دانشگاه یاسوج، آب و فاضلاب که نام برده می‌شوند تاکید می‌شود که به سرعت کارها را انجام دهند که عقب ماندگی در کارها پیش نیاید.



کلانتری استات کهگیلویه و بویراحمد را یکی از قطب‌های گردشگری کشور دانست و گفت: آینده درخشانی دارد و مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه آینده گزارش میزان پیشرفت طرح جامع گردشگری را ارائه دهند.
کلانتری اظهار کرد: دولت تغییر کرده، عادی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد عوض شود، مدیران عوض شوند، شاید خیلی از شماها ارتقا رتبه پیدا کنید، ولی تا ساعتی که ابلاغ دارید وظیفه دارید تکلیف شرعی خود را به عنوان مدیر انجام دهد. اگر کسی باری را از روی دوشش بردارند باید خدا را شکر کند، کار را به فرد دیگری می‌دهند که جوان‌تر و یا با تجربه تر است. در جمهوری اسلامی هر تکلیفی که به شما محول شد انجام دهید.
وی به سخن مقام معظم رهبری در دوره پایان دوره ریاست جمهوری خود اشاره کرده و گفت: ایشان گفتند اگر به بنده نوعی در پاسگاه نقطه مرزی سیستان و بلوچستان کاری بدهند، تکلیف بنده آنجاست و باید به خدا در آن نقطه پاسخ دهیم.
کلانتری گفت: از مدیران توقع دارم، اگر کوچکترین تعللی صورت بگیرد رسماً اعلام می‌کنم و برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شعار
بچه لر
Iran, Islamic Republic of
والا اگه من بچه این استان ک ب هستم.. ریشه همه شمارادراورده هیچ کدوم از مسوولین استان کهگیلویه وبویراحمد برای خدا کارنمیکنن فقط برای خودشون وفامیلشون کار میکنن
فردوس
United Arab Emirates
کسب باید استاتدار باشد که دلش برای شهدا و خانواده هدی ان ها به تپد وپا روی چفیه شهدا نذارد چه رسد به بدن ان ها و او کسی نیست جز اسدی که برای همه و خصوصا شهدا اثبات شده است
هموطن
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف این استاندار که اهل ریا وتملق نبود
نان بازوی خود را خورد و هیچ خیانتی نکرد
Iran, Islamic Republic of
اگر پایه ی صندلی مدیران بر روی بدن شهدا ست چرا بعضی مدیران دستگاه‌های اجرایی رفتار مناسبی در خور و شان شهدا با فرزندان شهدا و ایثارگران ندارند
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر :::این استان از جاده تاااااااااااااا امکانات و اشتغال از تمام استانهای کشور متفاوته :: :::که اعتبارات رو پس میده برا دیگر استانها ::::آنقدر متحدند که یک نفرشان ۰۰۰۰همدیگر رو نمی بینند
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
مافیای خانگی

مافیای خانگی

این حرف‌ها برای فریب افكار عمومی است. ما در تولید لوازم خانگی هزارو 500 شركت داریم كه ...
1