تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۳۸۴۰۹
با صدور پیامی مطرح شد

قدردانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان

۲
قدردانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان
کبنا ؛سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت همسر خود به پاس قدردانی و تشکر از مردم و مسئولان در جهت ابراز همدردی آنان پیام تشکر و قدارنی صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛ متن پیام تشکر و قدردانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
ای آسمان به خورشید خود مناز/
مادر ستاره‌ای ست که خورشید پرور است
 در دایره‌ی قسمت، تقدیر چنین رقم خورد که همسر و همراه مهر آیین زندگیم، رخ در نقاب کشد و از خاک به افلاک، پر گشاید. مادری که راهگشای زندگی خویش و فرزندانش راحضرت زهرا سلام الله علیها می‌دانست، چه بسا، به آرزویش که همنشینی با بی بی دو عالم حضرت راضیه مرضیه، فاطمه زهرا «علیها السلام» بود؛ خواهد رسید.
همسری مؤمنه که سجاده‌ی پرمهر نمازش، سوگنامه‌ی مادری مهربان و خواهری گرانقدر است که برای آسایش فرزندانش، رنج‌ها کشید و رنجه نشد.
هرچند قبول ندیدن همسر و همراهم، مادر کاشانه‌ام سخت است و صعب، لکن در برابر تقدیر مقدرات مکتب الهی، بی هیچ تدبیر و تعبیری، دست تمکین ادب برسینه ارادت گذاشته، مترنم و متوسل می‌شویم به آیه‌ی رحمانی پروردگار: «الهی رضا برضائک و تسلیما لأمرک»
بارالها! بر دادهایت شاکریم و برنداده هایت صابر; چرا که داده‌ات نعمت است و نداده‌ات حکمت. بدینوسیله از دوستان مکرم در سپاه فتح استان، همکاران معظم در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همکاران معزز در سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، جامعه نویسندگان استان، اهالی قلم، اصحاب رسانه، جامعه مهندسین، جامعه پزشکی و پرستاران، جامعه فرهنگی و دانشگاهی، جامعه هنری، جامعه روحانیت، جامعه ایثارگران، خانواده معظم شهدا، اقارب دور و نزدیک، مردمان اصیل و نبیل شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مردم نجیب بخش لوداب، از ایلات، طوایف، تیره‌ها و تش های مختلف استان که با نگاهی، کلامی و پیامی و با همراهی و همگامی بی نظیرتان، سختی سوگ را بر ما سهل نمودید; کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.
از تمامی سروران عظام، دوستان گرامی، آشنایان و سایر عزیزانی که با ارسال پیامک تسلیت و تعزیت، در فضای مجازی و با حضور سبزتان، در شرایط نامساعد کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در آیین‌های مختلف تغسیل، تدفین، خاکسپاری و سوگواری آن مرحومه مؤمنه مغفوره، هم عهد و همگام، التیام بخش مصیبتمان بودید; کمال تقدیر، تکریم و امتنان را داریم.
امید آنکه فارغ از
عزم عزا، در بزم شادی تمامی سروران گرانقدر، بر جاجیم سرور و شادکامی‌تان، جبران مافات نماییم.
با تقدیم احترام وامتنان:
مدیرکل
سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند
ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
1