تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۸۳۹۱
هر هفته با مسئولان؛

بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج / چه کسی به فکر مردم است؟

۰
بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج / چه کسی به فکر مردم است؟
کبنا ؛افزایش قیمت بنزین و عدم توان مردم از سوخت گیری بنزینی، تمایل آنها به استفاده از گاز را زیاد کرده و اصولاً سیاست دولت نیز استفاده بیشتر مردم از سوخت گاز برای خودروهای خود است. لازمه این امر ارائه خدمات بهینه و آسان در پمپ گازها می‌باشد که به سهولت دسترسی و استفاده از آن میسر باشد. علاوه بر این می‌بایست تعداد این پمپ گازها به میزان نیاز شهرها بوده و در همه نقاط شهرها دسترسی به آن ممکن باشد.
چند روزی است که پمپ گازهای یاسوج  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت نامنظم فعالیت دارند و به نوبت برخی از آنها تعطیل هستند که این امر موجب ایجاد صف‌های طولانی در این ایستگاه‌ها و موجب مشقت و سختی مردم شده و موجب زحمت و سختی مردم شده‌اند. تشکیل صف‌های طولانی در جلوی ایستگاه‌های گاز شهر یاسوج، به معضلی بزرگ برای شهر تبدیل شده است و مردم ساعت‌ها و با مشقت تمام برای سوخت گیری گاز در جایگاه‌ها اوقات خویش را سپری می‌کنند.
یقیناً اگر سطح زندگی، رفاه و امکانات و خودروهایی مورد استفاده مدیران خدوم، همجنس و همراه مردم در تراز قاطبه مردم بود و ماشین‌های مورد استفاده آنها ایرانی و از نوع گازسوز بود، شاید وضعیت اینگونه نبود و پیش از آنکه از سوی مردم چنین گزارشاتی منعکس شود، خودِ مدیران ساده زیست و رجاءگونه برای استفاده خودروهای لاکچری خود با تعطیلی این ایستگاه‌های پمپ گاز موجه می‌شدند و سریعاً متوجه اوضاع نابسامان پمپ گازها در سطح شهر یاسوج و بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شدند.
وضعیت خطرناک و بحرانی جایگاه‌های سی ان جی کهگیلویه و بویراحمد

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با رسانه‌ها از وضعیت خطرناک و بحرانی جایگاه‌های سی ان جی این استان خبر داد و اظهار داشت: طی چند روز اخیر شرکت بازرسی فهامه در حال بازرسی از ۲۹ جایگاه سی ان جی استان کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون ۶ جایگاه مورد بازرسی قرار گرفته و همه این جایگاه‌ها غیراستاندارد، دارای نواقص پر خطر و بحرانی هستند.
 وی اظهار کرد: در صورتی که مشکلی در جایگاه‌های سیان جی برای کسی اتفاق بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر کدام از جایگاه‌های سی ان جی استان که ممکن است در زمینه ایمنی، مشکلی برای مردم ایجاد کنند گاز آنها را قطع خواهیم کرد.
 رحمتی تصریح کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مکلف است که نسبت به رفع نقص همه جایگاههای سیان جی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کند. 
وی ادامه داد: بازرسی از ۲۹ جایگاه سیان جی استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز ادامه دارد و پس از کامل شدن این بازرسی‌ها گزارش کامل وضعیت جایگاه‌های سی ان جی استان را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهم کرد.
 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر «استاندارد بودن ۹۵ درصد جایگاه‌های سیان جی استان کهگیلویه و بویراحمد» عنوان کرد: این موضوع اصلاً صحت ندارد و درست نیست چراکه متولی بحث استاندارد سازی جایگاههای سیان جی اداره کل استاندارد است.
 رحمتی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از ۶ جایگاه از ۲۹ جایگاه سی ان جی استان بیان کرد: از ۶ جایگاه بازرسی شده هیچ کدام استاندارد نبوده و نامه قطع گاز این جایگاه‌ها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان ارسال شده است که باید در خصوص رفع عدم انطباق بحرانی و عمده این جایگاه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
1