تاریخ انتشار
شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۳۷
کد مطلب : ۴۳۸۳۲۸
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مدیر کهگیلویه و بویراحمدی: فراموشی مردم در زندگی اشرافی و لاکچری مسئولان / کسب رتبه دوم کهگیلویه و بویراحمد در ثبت نسخه الکترونیکی

۲
۰
مدیر کهگیلویه و بویراحمدی: فراموشی مردم در زندگی اشرافی و لاکچری مسئولان
کبنا ؛مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات درمانی برای تمام بیمه شدگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها رایگان است.
به گزارش کبنا، اصغر بهور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ارزیابی کشوری، تأمین اجتماعی این استان رتبه دوم را در طرح سامانه ثبت نسخه الکترونیکی کشور به دست آورد، اظهار داشت: سیستم نسخه الکترونیک به روز رسانی می‌شود تا مشکلی در قطعی سیستم نباشد و به مردم ارائه خدمت شود. 
وی افزود: نهضت بزرگ الکترونیک و حذف نسخ کاغذی یکی از کارهای مهم سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم بوده است.
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان، تصریح کرد: نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار کمک بسیاری برای تحقق این مهم در شهرستان‌های مختلف استان انجام داده‌اند.
 بهور ادامه داد: بیمارستان شهدای گمنام یاسوج توسعه می‌یابد و توسعه آن به تحقق رسیدن به بیمارستان ۹۶ تختخوابی کمک خواهد کرد.
وی عنوان کرد: توسعه پلی کلینیک یاسوج به مساحت ۲ هزار مترمربع در حال انجام است.
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین طرح توسعه بیمارستان یاسوج به مساحت هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع و در مرحله انتخاب پیمانکار است.
وی تاکید کرد: در شهرستان کهگیلویه با توجه به جمعیت تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی تعداد تخت‌های بسیاری کم بود که با پیگیری‌های انجام شده، ۶۰ تخت توسط دانشگاه به ۱۸۰ تخت موجود اضافه شده و حدود ۱۰۰ تخت دیگر توسط این سازمان به تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان افزوده خواهد شد.  
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین درمانگاه دهدشت به پلی کلینیک تخصصی تبدیل شد و توسعه آن به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال انتخاب پیمانکار است.
وی ادامه داد: پلی کلینیک گچساران ۹۷.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در شهریور ماه تحویل داده خواهد شد.
بهور تاکید کرد: در بحران کرونا این سازمان به عنوان دومین تولید کننده درمان در کنار وزارت بهداشت مشغول به خدمات رسانی است.
بیمه شدگان تأمین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به چهار شکل تلفنی، اینترنتی، USSD، اپلیکیشن تأمین از سیستم نوبت دهی مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان استفاده کنند.
بهور در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دولت، گفت: هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه کارمندان و کارگزاران دولت تبریک عرض می‌کنم و مقارن شدن دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را با هفته دولت را به فال نیک می‌گیریم.
وی در ادامه برای موفقیت دولت سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و افزود: امام راحل فرمودند؛ «به من رهبر نگویید، به من خدمتگزار بگویید»، این روزها مصادف هستیم با یاد شهیدان رجایی و باهنر که ان شاء الله باید سمبل و الگوی ما باشند و همانند و آنها عمل کنیم. خط مشی امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری باید چراغ راه همه مدیران و کارکنان باشد، مقامات اول انقلاب همچون شهیدان باهنر و رجایی با ساده زیستی، پاکدستی و تدین و روحیه جهادی و انقلابی و مردمی در دل‌ها ماندگار شدند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین اگر وارد زندگی اشرافی و لاکچری و دو تابعیتی شوند، آن زمان مردم را فراموش می‌کنند، نتیجه آن، بیکاری، افزایش آسیب‌های اجتماعی، فشار اقتصادی و... می‌شود. ما هر زمان مردم را فراموش کردیم، آفت برای انقلاب و نظام است و زمانی که در کنار مردم بودیم، برای نظام و انقلاب اسلامی اعتماد مردمی را به دنبال دارد.
بهور ادامه داد: امید می‌رود، همه مسئولین و مدیران میانی از سطح وزارتخانه تا کارکنان استان کهگیلویه و بویراحمد و همه به این موضوعات توجه داشته باشند. سعدی می‌گوید؛ «عبادت به از خدمت خلق نیست، یعنی سعدی خدمت را بالاتر از عبادت می‌دانند، کسی که خادم باشد در نزد خدا جایگاهش بالاتر است، از این نظر باید به این موضوع توجه کنیم و ان شاء الله همه کارمندان دولت در این راستا حرکت کنند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طرح‌هایی که ما داریم در هفته دولت و در سامانه در حال اجرا هستند شامل، توسعه پلی کلینیک یاسوج به متراژ ۲ هزار متر مربع، توسعه بیمارستان یاسوج به متراژ ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع، که در سامانه گذاشتیم و پیمانکاران در حال انتخاب هستند و در پنج طبقه خواهد بود. همچنین بیمارستان ناحیه ۹۶ تخت خوابی خواهیم داشت.
بهور گفت: در کهگیلویه بزرگ برای اولین بار به دو طرح توجه کردیم. بعد از ربع قرن تبدیل درمانگاه کلینیک به پلی کلینیک تخصصی با امکانات جدید شنوایی، بینایی و تخصص‌های بالاتر فیزیوتراپی و همچنین تخت بستری را خواهیم داشت. ما در کهگیلویه بزرگ کمبود تخت بستری داریم، حداقل ۱۴۰ تخت کم داریم و از طریق همکاری با دانشگاه ۱۰۰ تخت به بیمارستان امام خمینی(ره) اضافه می‌شود و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تبدیل می‌شود به ۳۴۰ تختخوابی.
این مسئول افزود: در گچساران نیز توسعه پلی کلینیک را داریم که به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع خواهد بود، این شهر ۹۲ هزار بیمه شده دارد و یک بیمارستان نیز باید با حمایت نماینده در آنجا ایجاد کنیم.
بهور اذعان داشت: در توسعه بیمارستان یاسوج نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های آقای روشنفکر نماینده شهرستانهای سه گانه بویراحمد، دنا و مارگون تشکر می‌کنم و در حوزه کهگیلویه نیز از حمایت‌های آقای موحد نماینده پیگیر این شهرستان، هم در تبدیل درمانگاه به پلی کلینیک و هم توسعه و مشارکت بیمارستان دهدشت تشکر می‌کنیم.
بهور اضافه کرد: در شهرهایی که ما بیمارستان نداریم، خرید خدمت داریم و بیمه‌شدگان خدمات رایگان می‌گیرد از طریق مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و در شهرهایی که بیمارستان داریم برای ۶۵ سال به بالا رایگان است و به این موضوع توجه شود که در طرح نسخه الکترونیک رتبه اول در کشور را به دست آوردیم و موفقیت خیلی خوبی بود.
وی ادامه داد: تعداد بیمه شده استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ درصد است، یعنی به ۳۵۰ هزار نفر خدمات بیمه‌ای می‌دهیم انتظار داریم کارکنان ما به این موضوع توجه کنند که در رفتار، گفتار و منش واقعاً چیزی که انتظار می‌رود انجام بدهند و در خدمت به بیماران عزیز کوتاهی نکنند.
 مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران کرونا گفت: ما به عنوان دومین تولید کننده درمان در کنار وزارت بهداشت مشغول خدمت هستیم، در این راستا دو نوبت اردیبهشت و مرداد اعزام پرستار به شهید جلیل داشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

انصاف
Iran, Islamic Republic of
تمام چیزایی که گفتی کارهایی که دکتر اکبری انجام داده فعلا شما مانورشو میدین
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
عده ای نمک میخورن و نمکدان میشکنند!
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1