تاریخ انتشار
جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۴۳۸۳۱۶
در خطبه‌های نماز جمعه پاتاوه مطرح شد

انتقاد شدید امام جمعه پاتاوه از استعفای برخی اعضای شورا؛ این‌ها به فکر مردم نیستند

۰
انتقاد شدید امام جمعه پاتاوه از استعفای برخی اعضای شورا؛ این‌ها به فکر مردم نیستند
کبنا ؛امام جمعه پاتاوه گفت: متاسفانه بعضی از اعضای شورا فقط به دنبال مطامع و منافع شخصی، مالی و حب مقام بوده و لذا به فکر مردم نیستند.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام سیادت ظهر امروز جمعه (5 شهریور) در خطبه‌های نمازجمعه با موضوع تقوا و مکافات اعمال به توصیه امام علی ع در خطبه متقین به همام اشاره و عنوان کرد: در برابر خداوند، باتقوا و نیکوکار باش که خداوند با کسانی است که متقی و نیکوکار باشند.
 خطیب جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه یکی از سنت‌ها و قوانین قطعی آفرینش، مسئله مکافات عمل است به آثار فردی و اجتماعی و معنوی و اخروی ...اعمال نیک و بد از منظر قرآن کریم و حضرات معصومین علیهم السلام اشاره و بیان کرد: هر مصیبتی به شما رسد به خاطر اعمال است، (گندم از گندم بروید، جو ز جو) امام علی ع فرمودند هر مصیبت و بلایی که بر مؤمن نازل می‌شود، رحمت و امتحان است و برای گناهکاران تأدیب و بیدار باش است.
 امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به استعفای بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر پاتاوه اشاره و گفت: بنده طی دو نوبت با دعوت از اعضا در دفتر و بیش از چندین ساعت وقت گذاشتم و از نظر قرآن مجید و آیات و روایات و قانون وظایف آنان را تذکر دادم، اما متاسفانه بعضی از اعضای شورا فقط به دنبال مطامع و منافع شخصی، مالی و حب مقام بوده و لذا به فکر مردم نیستند.
 وی افزود: اینجانب مراتب را از طریق نماینده محترم ولی فقیه در استان، دادستان محترم شهرستان دنا و سایر مدیران، پیگیری کردم که جلوی ناامنی و تکلیف این مردم که به آنها (منتخبین) شورای اسلامی اعتماد کردند و از اعتماد مردم سوء استفاده کردند اتمام حجت کردم.
 رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک هفته دولت به دولتمردان حزب الهی، جوان، قوی و مردمی و آرزوی موفقیت برای دولت جدید اظهار داشت: دولت سیزدهم با رأی حداکثری وزرای پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و لازم است اولآ این دولت باید دولت کار و خدمت جهادی باشد و همه می‌دانیم که این دولت وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در رأس آن است، طبیعی است حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیازمند اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت است.
 وی همچنین با اشاره به اینکه دولت باید دولت وفاق ملی باشد افزود: در طول 12 سال گذشته و با وقوع فتنه 88 دو سال پایانی دولت دهم و 8 سال دولت روحانی بر این گسست‌ها دامن زده است در نتیجه؛ دولتمردان باید یکصدا و هماهنگ باشند، بسته‌های برنامه‌ای اعلامی باید منطقی و اثربخش باشد و این دولت باید دولت متن واصل باشد نه دولت حاشیه و فرع که این مطالبه مهم رهبری و مردم است.
 حجت الاسلام سیادت در فراز پایانی خطبه‌ها با تسلیت سالروز شهادت، شهیدان رجایی و باهنر به سخنی از امامین انقلاب اشاره و گفت: هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی‌تواند موفق شود و امام (ره) فرمودند؛ این قدر هیاهو راه انداختند برای جلوگیری از تروریست، آن قدر تبلیغ کردند که ایران تروریست پرور است، همه می دانیم؛ استکبار مرکز تروریست است، اگر فوج فوج مردم را بکشند هیچ اشکالی نیست، آمریکا؛ و مزدورانش به بهانه مبارزه با تروریسم کشورهای اسلامی را اشغال کردند. به حول وقوه الهی این دولت انقلابی با وحدت کلمه و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تمامی مشکلات را رفع و پیروزی همه جانبه را رقم خواهند زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1