کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بصورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد:

تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور

4 شهريور 1400 ساعت 22:59

استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر جمعیتی بیشترین شهید را تقدیم به نظام و انقلاب کرده است.


استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر جمعیتی بیشترین شهید را تقدیم به نظام و انقلاب کرده است.
به گزارش کبنانیوز به نقل از ایرنا، روز پنجشنبه (4 شهریورماه 1400) استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت رمز شکست ناپذیری ملت ایران در مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.
حسین کلانتری در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌ های ملی دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئولان اجرایی کشور و این استان باید بیش از پیش پاسدار خون شهدا و خدمتگزار مردم باشند.
وی با اشاره به هفته دولت، افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین شهید را به نظام و انقلاب تقدیم کرده‌ اند که  نشان‌ دهنده پایبندی آنان به فرهنگ ایثار و شهادت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان برای ماندگاری نظام و انقلاب تاکنون اقدام هایی ارزنده انجام داده اند و شایسته  دریافت خدمات هر چه مطلوبتر هستند.
کلانتری خواستار فضاسازی مناسب سیمای شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد متناسب با هفته دفاع مقدس امسال شد.  
وی عنوان کرد: دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ های خود برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال به کار گرفته و در این  زمینه نیز همکاری لازم را با اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان داشته باشند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس امسال  و همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان تجلیل می‌ شود.
سرهنگ امیرعباس آسمند اظهار داشت: ایران در طول تاریخ فراز و نشیب‌ های متعددی را تجربه کرده که هشت سال دفاع مقدس  ارزشمندترین و پرافتخارترین دوره تاریخی کشور بوده است.
وی به در پیش بودن چهل ‌و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه به عنوان نخستین روز هفته دفاع مقدس در کشور و این استان برگزار نمی ‌شود.
سرهنگ آسمند بیان کرد: تلاش می ‌شود با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد رژه خودرویی در ۳۱ شهریورماه امسال در این استان  برگزار شود.
وی عنوان کرد: مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، بزرگداشت شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت و بازسازی عملیات بیت‌ المقدس است.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است.

 


کد مطلب: 438287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438287/تجلیل-پیشکسوتان-دوران-دفاع-مقدس-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1