تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۳۸۲۸۷
بصورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد:

تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور

۰
تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور
کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر جمعیتی بیشترین شهید را تقدیم به نظام و انقلاب کرده است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایرنا، روز پنجشنبه (4 شهریورماه 1400) استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت رمز شکست ناپذیری ملت ایران در مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.
حسین کلانتری در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌ های ملی دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئولان اجرایی کشور و این استان باید بیش از پیش پاسدار خون شهدا و خدمتگزار مردم باشند.
وی با اشاره به هفته دولت، افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین شهید را به نظام و انقلاب تقدیم کرده‌ اند که  نشان‌ دهنده پایبندی آنان به فرهنگ ایثار و شهادت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان برای ماندگاری نظام و انقلاب تاکنون اقدام هایی ارزنده انجام داده اند و شایسته  دریافت خدمات هر چه مطلوبتر هستند.
کلانتری خواستار فضاسازی مناسب سیمای شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد متناسب با هفته دفاع مقدس امسال شد.  
وی عنوان کرد: دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ های خود برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال به کار گرفته و در این  زمینه نیز همکاری لازم را با اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان داشته باشند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس امسال  و همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان تجلیل می‌ شود.
سرهنگ امیرعباس آسمند اظهار داشت: ایران در طول تاریخ فراز و نشیب‌ های متعددی را تجربه کرده که هشت سال دفاع مقدس  ارزشمندترین و پرافتخارترین دوره تاریخی کشور بوده است.
وی به در پیش بودن چهل ‌و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه به عنوان نخستین روز هفته دفاع مقدس در کشور و این استان برگزار نمی ‌شود.
سرهنگ آسمند بیان کرد: تلاش می ‌شود با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد رژه خودرویی در ۳۱ شهریورماه امسال در این استان  برگزار شود.
وی عنوان کرد: مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، بزرگداشت شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت و بازسازی عملیات بیت‌ المقدس است.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1